abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35894705
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
pi_35897650
even je topic door gelezen.
en je foto bekeken.

Je ziet er erg jong uit en snap dus ook wel wat die gozer wilt.
Maar goed je tip NIET DOEN.

ik ben zelf 26jaar en vind jonge meiden ook wel grappige.
Ze zijn zo speels en naief. (leuk om grappen mee uit te halen )(vooral als ze als stage lopen)

Maar geen haar op mijn hooft die er aan denkt om zo iemand te naaien of een relatie mee te hebben.
Als iemand op mijn leeftijd dat wel wilt is hij op uit om een show pop en naai pop te hebben.
(voor een tijdje)

veel succes met je keus
pi_35908044
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef vamos1 het volgende:

[..]

fap fap fap fap
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:07:35 #104
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35922969
Hockeyers zijn kut
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_35924495
17 en 26
pi_36103452
Zo dacht ik dus ook toen ik m'n (nu) vriend leerde kennen. Ik 17, hij 26, ik vond hem veeeel te oud.
Maar na een keer afspreken toch ook wel erg leuk. Toen nog twee maanden heel moeilijk gedaan en de boel af zitten houden, maar toch neuken, ik was eerst helemaal van plan om hem als neukmaatje te houden terwijl hij helemaal verliefd was.
Uiteindelijk ben ik toch voor de bijl gegaan, en nu zijn we 1 jaar en 3 maanden heel blij met elkaar
In het begin keken mensen een beetje vreemd op, maar nu vergeet ik het leeftijdsverschil het grootste deel van de tijd, en voor anderen is het ook de normaalste zaak van de wereld.

Dus luister naar je gevoel en let wel een beetje op hoe hij zich gedraagt, want de kans zit er natuurlijk wel in dat hij je alleen maar wil gebruiken. Eerst maar een tijdje de kat uit de boom kijken dus.
pi_36103836
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Adurothiel het volgende:
Zo dacht ik dus ook toen ik m'n (nu) vriend leerde kennen. Ik 17, hij 26, ik vond hem veeeel te oud.
Maar na een keer afspreken toch ook wel erg leuk. Toen nog twee maanden heel moeilijk gedaan en de boel af zitten houden, maar toch neuken, ik was eerst helemaal van plan om hem als neukmaatje te houden terwijl hij helemaal verliefd was.
Uiteindelijk ben ik toch voor de bijl gegaan, en nu zijn we 1 jaar en 3 maanden heel blij met elkaar
In het begin keken mensen een beetje vreemd op, maar nu vergeet ik het leeftijdsverschil het grootste deel van de tijd, en voor anderen is het ook de normaalste zaak van de wereld.

Dus luister naar je gevoel en let wel een beetje op hoe hij zich gedraagt, want de kans zit er natuurlijk wel in dat hij je alleen maar wil gebruiken. Eerst maar een tijdje de kat uit de boom kijken dus.
je bent er nog niet
je word steets ouder en hij ook
kan je beter even afvragen of je nog wel zo ziet zitten wanneer jij of hij kinderen wilt.
Voorbeeld jij ben dadelijk 27jaar en hij word dan 36jaar.
Wil hij wel kinderen ?

Anderen voor beeld
Jij word 20jaar en hij is dan 29jaar
En nu wilt hij kinderen
JIj ook als je net klaar ben met je studie?

Leeftijd verschil is niet erg maaaar het moet niet te veel zijn
3@4jaar is leuk maar ouder niet .
pi_36104751
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

je bent er nog niet
je word steets ouder en hij ook
kan je beter even afvragen of je nog wel zo ziet zitten wanneer jij of hij kinderen wilt.
Voorbeeld jij ben dadelijk 27jaar en hij word dan 36jaar.
Wil hij wel kinderen ?

Anderen voor beeld
Jij word 20jaar en hij is dan 29jaar
En nu wilt hij kinderen
JIj ook als je net klaar ben met je studie?

Leeftijd verschil is niet erg maaaar het moet niet te veel zijn
3@4jaar is leuk maar ouder niet .
Tsja. Ik ben er (op dit moment) vrij zeker van dat ik geen kinderen wil. We hebben het erover gehad, en hij hoeft ze ook niet. Het is meer dat als ik ze echt per se zou willen, hij eventueel best wil "doneren", maar dat is dus niet aan de orde.
Ik ben nu 18 en hij 27, dus van dat punt wat je noemt zitten we niet eens zo ver af.

En mocht er zo'n probleem toch komen, dan is het jammer maar helaas. Hebben we het toch lange tijd gezellig gehad, en daar gaat de kwestie van TS volgens mij ook over.
Het is al leuk als het een tijdje goed gaat, het hoeft toch niet meteen voor 20 jaar te zijn

Ik vind trouwens wel dat een gelijkwaardig gevoel heel belangrijk is. Als je de hele tijd tegen de oudere persoon opkijkt en alles van diegene aanneemt "omdat die wel wijzer zal zijn door levenservaring blabla" kan dat geen basis zijn voor een gezonde relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')