abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35781004
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef Spaceman89 het volgende:

[..]

[..]

All so very true.
Hockeyfeesten zijn anders ook gewoon gezellig hoor
Love all my friends!
pi_35790565
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:50 schreef Devolution het volgende:
6 jaar verschil op leeftijd, kenker zeg
Ik maak al een probleem van 2 jaar
9 jaar hoor
pi_35793454
Als ik kijk naar je fotoboek kom je niet echt extreem volwassen over kwa uiterlijk, kan het mis hebben natuurlijk. Als jij zin hebt om binnen een week seks te hebben, en belachelijk te worden gemaakt zodra jij bij zijn vrienden bent en dus gedumpt te worden, moet je het zelf weten. Zo zit het dus serieus.
“Women are never disarmed by compliments. Men always are. That is the difference between the sexes."
  maandag 6 maart 2006 @ 22:58:59 #79
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_35793753
zijn oudere jongens dan echt zulke eikels?
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_35793803
Met-Yvana dump die kerel, ik ben nog vrij .
pi_35793900
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
, het is gewoon een mannen-kwestie. En vrienden hebben nou eenmaal altijd veel invloed op ons, ook al ben je het mannetje van de groep.
“Women are never disarmed by compliments. Men always are. That is the difference between the sexes."
pi_35800250
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat weet jij wél van de jongens/mannen af dan? je bent 17 en gaat regelmatig uit begrijp ik uit je profiel, heb je al ervaring met vriendjes of is dit je eventuele eerste?

Iedereen kan wel gaan zeggen dat je moet doen wat jij goed vind, maar het feit blijft toch dat (achter jullie rug om of niet) veel over gezegd gaat worden dat jullie 9 jaar verschillen. Dat is op zo'n leeftijd gewoon té veel.. kijk ben je straks 30 en je man is 39 dan vind ik er niets ergs aan.. maar kom op hey, hij nam auto lessen toen jij met barbie's aan het spelen was...

En elke jongen/man denkt aan sex, dus dat zal er ook zeker van komen, lijkt me niet dat zo'n oudere gast wilt wachten tot jij er klaar voor bent...

Ik denk niet dat het wat kan worden tussen jullie 2, hooguit een leuk weekendje maar langdurige relatie zal er niet in zitten

Ik ben zelf anderhalf jaar ouder dan mijn vriendin en daar ben ik tevreden mee..
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:08:48 #83
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_35812604
vooral erg handig om naar adviezen op Fok te luisteren

Mens, je hebt toch wel een eigen mening?

Vind je hem te oud, pleur hem van je msn af
Vind je hem niet te oud, dan ga je toch wat afspreken met hem

Waarom zo moeilijk doen?

zucht
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_35812715
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Die kerel wilde gewoon ff scoren, punt uit.. Volgende week weer een andere!

En tsja, op hockeyfeesten kan je dat ook wel verwachten!

Kortom; ga verder met je leven
Denk het ook idd. Moet wel een heel wanhopig iemand zijn alsie achter meisjes aangaat die bijna 10 jaar jonger zijn en die hij kent van 1 avondje stappen.

Ik denk persoonlijk ook niet dat het werkt, 17 en 26. Over 4 jaar zit jij midden in de studententijd en wilt hij zich al bijna gaan settelen bij wijze van spreke.
pi_35812768
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:01:09 #86
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35843660
9 jaar is iets teveel ja. een jaar of 3 vind ik wel genoeg, meer dan dat is gewoon sick. Die gast moet het gewoon bij zn eigen leeftijd zoeken, snap niet waarom hij dan naar jongere meisjes gaat lopen kijken. Waarschijnlijk dan omdat het hem inderdaad een kick geeft om te ontmaagden oid.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon heel erg kinderachtig is en daarom het bij jonge mensen gaat zoeken. Nu ben jij al 17, maar misschien had hij je wel nog jonger geschat. Toch een beetje triest dan, om het met iemand te doen omdat het "makkelijk" is om kleintjes in te palmen!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_35848842
Met-Yvana, ik denk dat ik de beste jongen gevonden heb, hij vind het zelf dus ook wel lastig:

Probleem

pi_35848917
Hockeyfeesten zijn stoer. Altijd makkelijk scoren daar, hockeykutjes voor het uitkiezen
pi_35849140
Goed voor je ego inderdaad
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:15:00 #90
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35853603
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Met-Yvana, ik denk dat ik de beste jongen gevonden heb, hij vind het zelf dus ook wel lastig:

Probleem

Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
Be your best
pi_35853740
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
. Ja man.
pi_35854058
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Jij snapt Fok! nog niet helemaal.

Geeft niet hoor... gewoon blijven proberen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:22:57 #93
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_35856341
Erg grappig dat nep-topic . Even een update, mijn vriendinnen op school vonden hem eigenlijk ook maar vreemd, dus heb ik hem geblokkeerd
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_35856426
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg grappig dat nep-topic . Even een update, mijn vriendinnen op school vonden hem eigenlijk ook maar vreemd, dus heb ik hem geblokkeerd
en nu ben je weer geaccepteerd in het meiden groepje?

zielig...
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:25:26 #95
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35856449
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef HuHu het volgende:

[..]

Jij snapt Fok! nog niet helemaal.

Geeft niet hoor... gewoon blijven proberen.
Ik snap Fok! niet? Leg mij dan maar eens uit, open er zelfs een heel nieuw topic voor als je dat nodig vind...
Be your best
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:29:05 #96
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_35857128
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Ik snap Fok! niet? Leg mij dan maar eens uit, open er zelfs een heel nieuw topic voor als je dat nodig vind...
Ik open er geen nieuw topic voor.

Ik zal er wel speciaal voor jou deze reactie aan wijden:

Dat tweede topic (deze) is voor de grap geopend door MaximumRush. Dat is leuk, grappig, om te lachen enzo. Dat dit topic dus over een jongen gaat, en dat die jongen dan zogenaamd toevallig ook reageert hier op Fok. Leuk hè.

En zo'n topic heet dan een lemming.

Een lemming is een beestje dat nadoet wat hij ziet. Iemand zag dus dit topic en dacht... laat ik een topic openen en doen alsof ik die jongen ben.
pi_35858872
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar je weet wel dat hij via MSN al je gegevens kan achterhalen hè? Dan kan je bedreigd worden enz.
pi_35859135
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Maar je weet wel dat hij via MSN al je gegevens kan achterhalen hè? Dan kan je bedreigd worden enz.
En dat je dan naakt moet gaan, je foto's in een zip-je op het internet komen en je dan in de krant verschijnt als 'slachtoffer'.
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:21:16 #100
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35869767
Dat zal vast helpen ja!
Be your best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: