9 jaar hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 17:50 schreef Devolution het volgende:
6 jaar verschil op leeftijd, kenker zeg
Ik maak al een probleem van 2 jaar
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
zijn oudere jongens dan echt zulke eikels?![]()
Wat weet jij wél van de jongens/mannen af dan? je bent 17 en gaat regelmatig uit begrijp ik uit je profiel, heb je al ervaring met vriendjes of is dit je eventuele eerste?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
zijn oudere jongens dan echt zulke eikels?![]()
Denk het ook idd. Moet wel een heel wanhopig iemand zijn alsie achter meisjes aangaat die bijna 10 jaar jonger zijn en die hij kent van 1 avondje stappen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Die kerel wilde gewoon ff scoren, punt uit.. Volgende week weer een andere!
En tsja, op hockeyfeesten kan je dat ook wel verwachten!
Kortom; ga verder met je leven
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat hij uit is op een krap kutje, dus gun hem gewoon een pleziertje en ga ervoor!
Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Met-Yvana, ik denk dat ik de beste jongen gevonden heb, hij vind het zelf dus ook wel lastig:
Probleem
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
Jij snapt Fok! nog niet helemaal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Oke, bewijs dat t dus gewoon Fake is. Is wel heel erg toeval, vinden jullie niet?
en nu ben je weer geaccepteerd in het meiden groepje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg grappig dat nep-topic. Even een update, mijn vriendinnen op school vonden hem eigenlijk ook maar vreemd, dus heb ik hem geblokkeerd
![]()
Ik snap Fok! niet? Leg mij dan maar eens uit, open er zelfs een heel nieuw topic voor als je dat nodig vind...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij snapt Fok! nog niet helemaal.
Geeft niet hoor... gewoon blijven proberen.
Ik open er geen nieuw topic voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ik snap Fok! niet? Leg mij dan maar eens uit, open er zelfs een heel nieuw topic voor als je dat nodig vind...
Maar je weet wel dat hij via MSN al je gegevens kan achterhalen hè? Dan kan je bedreigd worden enz.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg grappig dat nep-topic. Even een update, mijn vriendinnen op school vonden hem eigenlijk ook maar vreemd, dus heb ik hem geblokkeerd
![]()
En dat je dan naakt moet gaan, je foto's in een zip-je op het internet komen en je dan in de krant verschijnt als 'slachtoffer'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat hij via MSN al je gegevens kan achterhalen hè? Dan kan je bedreigd worden enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |