Tegeltjes fikken nietquote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moest je tegeltjes slopen joh
niet je hele keuken
tuurlijkquote:
grote beurt direct dusquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar voor het leggen moet eers de muur gestuct worden
is dat jouw favoriete onderwerp??quote:
dat heb je dan wel heel snel voor elkaar...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang al joh. Ik heb 'm zelfs al bijna in de hens gestoken de eerste keer dat ik m'n nieuwe gasstel gebruikte
.
studeer zequote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat heb je dan wel heel snel voor elkaar...
dat is meer een "doe"-iets dan een "praat"-ietsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich ook weer
Sex is idd opzich wel een leuk onderwerp ja
wat een toeval dat jij je weer meldtquote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich ook weer
Sex is idd opzich wel een leuk onderwerp ja
uhuhquote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is meer een "doe"-iets dan een "praat"-iets
Eenschquote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is meer een "doe"-iets dan een "praat"-iets
quote:
heb jij dan een andere opvatting erover?quote:
is het de huiskamer?quote:
Erover praten kan ook best spannend zijn hoorquote:
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Erover praten kan ook best spannend zijn hoor. Maar dan weer niet op een forum
.
kewlquote:
dan is het leuk dat je nu iets van je eigen smaak gevonden hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plavuizen
Die lagen er al van de vorige bewoners.
Wel netjes, maar niet echt onze smaak
hout is wel gezelliger, en warmerquote:Op zondag 5 maart 2006 22:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan is het leuk dat je nu iets van je eigen smaak gevonden hebt
tis net wat je onder nuttig verstaatquote:
dat zeker, nuttig is voor velerlei interpretaties onderhevig...quote:
ik denk dat hoe je het ook uitlegt, dat ik dan nog steeds niets nuttigs heb gedaanquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Re het volgende:
[..]
dat zeker, nuttig is voor velerlei interpretaties onderhevig...
constructief bijvoorbeeld...
slapen bijvoorbeeld is erg constructief, of geheel niets doenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat hoe je het ook uitlegt, dat ik dan nog steeds niets nuttigs heb gedaan
mini... 10 km ofzo?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja de mini marathon was best cool eigenlijk
Ik zit hoog en daar zal ik ook wel blijven hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Als je hoog zit, kun je een behoorlijk eind naar beneden vallen.
Goedenavond.
Je zegt dat nogal heel vlug in de relatie. Maar het kan natuurlijk goed blijven gaan. Leuk voor jou trouwens.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zit hoog en daar zal ik ook wel blijven hoorik maak me daar niet druk om
Goeiemorgen allemaal
Vroeg, brak, maar verder wel goed,quote:
Gaat wel, wat moeilijk voor het ogenblik omdat ik een mail aan het typen ben naar mijn pa en heel de situatie over ander huis/zwangerschap eens helemaal uit de doeken doe en ik er nu dus nog eens mee geconfronteerd word.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeg, brak, maar verder wel goed,
en met jou?
Klinkt niet positief dit.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel, wat moeilijk voor het ogenblik omdat ik een mail aan het typen ben naar mijn pa en heel de situatie over ander huis/zwangerschap eens helemaal uit de doeken doe en ik er nu dus nog eens mee geconfronteerd word.
Das altijd lekker werken, helemaal met muziek erbij hequote:Maar als deze mail af is, leg ik wat goeie muziek op, ga ik helemaal uit de bol gaan en begin ik dan straks diskettes klaar te maken voor mijn leerlingen. Een copy-paste werkje waar ik niet echt hoef bij na te denken
Het huis dat we willen, vinden we maar niet. Dus gaan we nu ook beginnen uitkijken naar een 'tijdelijk' huis. Niet te groot, juist voor ons tweeën om het dan binnen een paar jaar misschien te verkopen en een ander huis te kopen.quote:
Ik geef informatica en informatica en informaticaquote:[..]
Das altijd lekker werken, helemaal met muziek erbij he
Wat voor vakken geef je?
Het belangrijkste ff vet plaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag mensen
Hier is het gelukkig een graad of 30 op dit moment, en de zon schijnt, maar af en toe is het hier werkelijk hondenweer. Een lekkere tropische stortbui die alles onder water zet. Vorige week, toen ik hier net was en ik wat planten aan het potten was, kreeg ik een blikseminslag in een transformator (stroomkabels hangen hier aan palen boven de grond) op 10 meter afstand. Dat was even schrikken, maar ik leef dus nog.
Je treft het toch maar om in het natste regenseizoen in jaren daar te zijn.quote:Het weer tijdens het huidige natste regenseizoen in jaren is iets voor Speedy, vele tientallen milimeters neerslag, zware rukwinden, zware onweer, en vele bliksems per minuut..
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
en oh... misschien kom ik in de krant, maar dat laat ik hier nog wel zien dan
haha... ik ben er nu gewoon 4 weken op vakantie. Maar nat of niet, 22 uur van de dag is het gewoon droog, en de regen die valt, valt voor 90% in de namiddag... ervoor en erna kun je nog gewoon je ding doen hoor.. en het blijft gewoon 25 graden natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het belangrijkste ff vet plaatsen![]()
[..]
Je treft het toch maar om in het natste regenseizoen in jaren daar te zijn.
Maar wat doe je daar nu eigenlijk voor de rest? Is het de bedoeling om er te werken of wat? Want ik heb heel de situatie nog altijd niet helemaal gesnopen![]()
Ik las dit weekend dat de prijzen daar ook hard aan het stijgen zijn. Hoop voor jullie dat je dus een echt huis vinden hoor. Dat wat je liet zien gaat het dus niet worden?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef leonieke het volgende:
Het huis dat we willen, vinden we maar niet. Dus gaan we nu ook beginnen uitkijken naar een 'tijdelijk' huis. Niet te groot, juist voor ons tweeën om het dan binnen een paar jaar misschien te verkopen en een ander huis te kopen.
Gelukkig geef je geen informatica erbij, zou wel saai worden anders hoorquote:Ik geef informatica en informatica en informatica![]()
Maar ik werk ook nog 4 uur per week aan GOK (gelijke onderwijskansen): projecten opstarten om alle leerlingen evenveel kansen te geven, studiedagen volgen, ...
Iedereen is er tegen dat we dat huis zouden kopen, dus stel je maar eens voor dat het binnen 5 jaar opeens misloopt omdat er toch te veel kosten aan zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las dit weekend dat de prijzen daar ook hard aan het stijgen zijn. Hoop voor jullie dat je dus een echt huis vinden hoor. Dat wat je liet zien gaat het dus niet worden?
ja echtquote:[..]
Gelukkig geef je geen informatica erbij, zou wel saai worden anders hoor
quote:Ah, je leerlingen moeten dus gaan GOKken wat voor muziek het is(sorry, eigenlijk te makkelijk).
Goedemorgensquote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha... ik ben er nu gewoon 4 weken op vakantie. Maar nat of niet, 22 uur van de dag is het gewoon droog, en de regen die valt, valt voor 90% in de namiddag... ervoor en erna kun je nog gewoon je ding doen hoor.. en het blijft gewoon 25 graden natuurlijk.
Dat van die krant weet ik nog niet zeker, ben ik mee bezig, dus dat moet nog even wachten![]()
salam!
Jullie moeten er zelf zeker van zijn dat het is wat jullie willen. En zo ja, doen hoor. Waarom zou het dan fout gaan?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iedereen is er tegen dat we dat huis zouden kopen, dus stel je maar eens voor dat het binnen 5 jaar opeens misloopt omdat er toch te veel kosten aan zijn.
Ook al vinden we het nog steeds een fantastisch huis hoor en hoop ik echt dat we er binnen 5 jaar niet over denken "hadden we het toch maar gekocht..."
Momenteel dus met het idee van tijdelijk huis aan het spelen. En de voordelen zijn nogal talrijk dus het begint me wel aan te spreken![]()
Maar idd... 4 jaar geleden ben ik bij een notaris beginnen werken. Na twee jaar waren de prijzen enorm veranderd. Een huis dat in het begin 2.5 miljoen bef kostte, kostte er twee jaar later 4 miljoen...
T is maandag, dan mag dat tochquote:jabeetje makkelijk wel ja
![]()
Ik ben een paniekbeestquote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie moeten er zelf zeker van zijn dat het is wat jullie willen. En zo ja, doen hoor. Waarom zou het dan fout gaan?
Ah ja maandag... mijn vrije dagquote:[..]
T is maandag, dan mag dat toch![]()
Dat zijn niet de mooiste momenten hoor als het niet lukt (uit ervaring helaas). Maar gezien het stijgeven van de huizenprijzen is het niet reeel om te denken dat je er dan minder voor zou krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een paniekbeestIk denk dan dat we dat huis niet meer verkocht gaan krijgen binnen 5 jaar ofzo, of met verlies gaan moeten verkopen, enzovoort.
heb jij wel eens geen vrije dagquote:Ah ja maandag... mijn vrije dag![]()
![]()
Dan ga je je toch ergens anders vervelen?quote:
zal jij leuk vinden als docentequote:
Mja, paniekbeest ehquote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mooiste momenten hoor als het niet lukt (uit ervaring helaas). Maar gezien het stijgeven van de huizenprijzen is het niet reeel om te denken dat je er dan minder voor zou krijgen.
Dinsdagquote:[..]
heb jij wel eens geen vrije dag
lekkerquote:
ja maar ik het zo weer lesquote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je je toch ergens anders vervelen?
hij ziet het toch nietquote:
Als het bij andere docenten gebeurt vind ik dat niet zo erg hoorquote:
Tsss, slapen is niet goed hoor. Dat vind ik dus bijna erger dan vervelend doen.quote:geen vak atm... straks verpleegkundige methodiek (lees: slapen)
Ik niet hoor... Hoe meer ik erin zit, hoe lieverquote:Oh ja, ik heb een hekel aan files
das waar, maar toch...quote:
Nee, je mag zo slapenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als het bij andere docenten gebeurt vind ik dat niet zo erg hoor![]()
Moet de les maar interessanter zijnquote:[..]
Tsss, slapen is niet goed hoor. Dat vind ik dus bijna erger dan vervelend doen.
niet als je bus ineens 80 min over de reis doet ipv 40quote:[..]
Ik niet hoor... Hoe meer ik erin zit, hoe liever![]()
over ziekenhuisbedden wil ik het niet hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je mag zo slapen
Dat kan ook prima thuis in een bed. Ziekenshuis bedden liggen dan weer niet lekker, zeker die nieuwe dingen niet
hoi esquote:
Ik ben ook altijd de pineutquote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef MutZ het volgende:
[..]En als andere docenten er nou ook zo over denken... dan ben jij alsnog de pineut
Je gelooft het misschien niet, maar soms geven wij bepaalde onderdelen ook liever niet of hebben we een slechte dag waardoor we niet superenthousiast kunnen zijn. Erger nog, eigenlijk zijn we ook maar mensenquote:[..]
Moet de les maar interessanter zijn
Maar je had wel een excuus om te laat te komenquote:[..]
niet als je bus ineens 80 min over de reis doet ipv 40
Daar is school toch ook voor. Gebeurt maar zelden dat je er echt iets leert tochquote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
over ziekenhuisbedden wil ik het niet hebbeniets teveel ervaringen mee
Maar ik slaap al nachten niet super thuis, dus dan maar op school
arme jijquote:
Zijn jullie mensen?quote:
[..]
Je gelooft het misschien niet, maar soms geven wij bepaalde onderdelen ook liever niet of hebben we een slechte dag waardoor we niet superenthousiast kunnen zijn. Erger nog, eigenlijk zijn we ook maar mensen![]()
Maar het mag natuurlijk niet elke les hetzelfde saaie liedje zijn![]()
was ik toch liever in m'n bed blijven liggenquote:[..]
Maar je had wel een excuus om te laat te komenMinder slapen dan natuurlijk
![]()
![]()
Hey hey heyquote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is school toch ook voor. Gebeurt maar zelden dat je er echt iets leert toch![]()
bij sommige vakken leer je gewoon niets, bij sommige best veel...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is school toch ook voor. Gebeurt maar zelden dat je er echt iets leert toch![]()
waarheid is hard hèquote:
*op schouder uithuiltquote:
Dat hebben ze mij toch wijsgemaakt en ze hebben nog nooit het tegendeel beweerd ondertussenquote:[..]
Zijn jullie mensen?
Mja, da's dus wel jammer.quote:het is dus wel elke les van dat vak het geval... tis dat er interessante vakken om die les heen zitten, anders was ik dus echt niet naar die les gegaan...
Je meent hetquote:[..]
was ik toch liever in m'n bed blijven liggen
Wou je iets anders beweren dan? Het meeste leer je uit je boek, die lessen zijn gewoon een irritante onderbreking van slaapquote:
Ja best, wat ik vind het persoonlijk wat vreemd om de centrale topics helemaal onderaan te plaatsen (zo heb ik het toch begrepen uit de MED)quote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Centrale Topics: Iedereen Lezen !!!!!!!!
omdat deze topics soms nogal snel lopen, en het centraliseren handmatig gebeurt, blijft dit topic als enige reeks gewoon boven in de topiclijst
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wou je iets anders beweren dan? Het meeste leer je uit je boek, die lessen zijn gewoon een irritante onderbreking van slaap![]()
Naar omstandigheden redelijkquote:
het is even wennen, maar het went echt heel snel. Dit is gedaan om te voorkomen dat de gewone topics ondersneeuwen. Kijk maar eens maar de topiclijst. Als die 13/14 topic bovenaan zouden staan, moet je daar eerst langsscrolle voor je bij de gewone topics terecht komt. En de vaste bezoekers van de reeksen weten de weg wel snel te vinden hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja best, wat ik vind het persoonlijk wat vreemd om de centrale topics helemaal onderaan te plaatsen (zo heb ik het toch begrepen uit de MED)
Jaja, tuurlijk, ik begrijp het ondersneeuwen wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is even wennen, maar het went echt heel snel. Dit is gedaan om te voorkomen dat de gewone topics ondersneeuwen. Kijk maar eens maar de topiclijst. Als die 13/14 topic bovenaan zouden staan, moet je daar eerst langsscrolle voor je bij de gewone topics terecht komt. En de vaste bezoekers van de reeksen weten de weg wel snel te vinden hoor.
sterkte dan vandaag esquote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Mijn vader zou vandaag 74 zijn geworden...
Ow, weer ff een rare dag dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk. Mijn vader zou vandaag 74 zijn geworden...
Eigenlijk gaat het best redelijk (redelijker dan de laatste jaren iig), misschien was het goed voor mijn gemoedsrust dat ik gisteren een kaarsje heb gebrandquote:
kaarsjes branden is okquote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het best redelijk (redelijker dan de laatste jaren iig), misschien was het goed voor mijn gemoedsrust dat ik gisteren een kaarsje heb gebrand.
quote:
je heb een kaarsje in de kerk aan gestoken dus?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]Zeker als de kerk makkelijker te bereiken is dan het kerkhof.
In de kerkquote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
je heb een kaarsje in de kerk aan gestoken dus?
thuis branden is ook mooi
Hoi Jag, waaromquote:
Tosti-apparaat moest vervangen omdat ik de vorige vakkundig gesloopt hadquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Tosti-apparaat moest vervangen omdat ik de vorige vakkundig gesloopt had.
Verder 7 paar sokken en 3 truien voor de jongens voor nog geen 9 euro, koopje dus.
Het kon niet eens tegen hard dichtmeppenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je tosti apparaat slopen is bijna misdadig hoor
Voor nog geen 9 euro, dat doe je wel heel knap ja![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Het kon niet eens tegen hard dichtmeppen(ik was boos
). Wel jammer, want het was er een van Bleu Band, waar je een leuk plaatje mee in je tosti kreeg
.
Ook leukquote:Op maandag 6 maart 2006 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zag laatst een topic over een tosti-apparaat die hartjes maakte
het maakt mij niet uit wat ie toast eigenlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook leuk. Ik heb nu een 'gewone', saai hoor
.
iddquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef es70 het volgende:
Spongebob doet maar 1 tosti per keer, heb ik ook nog naar gekeken. Schiet niet op als je voor 6 mensen tosti's moet maken.
qu!quote:
ik zit nog tot kwart voor 6 op schoolquote:
dank jequote:
Ik vandaag van 8.15 tot 15.05 maarja jouw is erger jij moet ook nog reizenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
dank je
Dagen van half 10 tot kwart voor 6, ik vervloek ze
8 uur weg, half 8 thuis als ik pech heb...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vandaag van 8.15 tot 15.05 maarja jouw is erger jij moet ook nog reizen
ik 8uur weg en 15.20 ofzo thuis en das dna mn langste dagquote:Op maandag 6 maart 2006 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
8 uur weg, half 8 thuis als ik pech heb...
ik heb op ma + do van half 10 tot kwart voor 6 les, dus 8 uur weg, half 8 thuis... bij mij is kwart over 7 weg, half 8 thuis m'n langste dag... Dat heb ik volgende week donderdagquote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik 8uur weg en 15.20 ofzo thuis en das dna mn langste dag
Wat doe je dan voor opleiding?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb op ma + do van half 10 tot kwart voor 6 les, dus 8 uur weg, half 8 thuis... bij mij is kwart over 7 weg, half 8 thuis m'n langste dag... Dat heb ik volgende week donderdag
hbo-tv (technische verpleegkunde)quote:
Zoveel ruimte is er niet op dit forum om dat allemaal neer te zettenquote:
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel ruimte is er niet op dit forum om dat allemaal neer te zetten
Komt er op neer dat het logge ondoorzichtige domme instanties zijn die alleen aan winst denken. Niet bereikbaar zijn (en gelukkig hoef ik dat maar dagelijks op mijn werk) etc
Dan moet je je auto maar niet zo kort gebruiken he, dan raken ze helemaal van slag hoor bij de verzekering.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Wij zijn al vanaf november bezig om een juiste factuur te krijgen voor de autoverzekering. Geen jaarpremie voor de 3 weken dat we de auto nog gebruikt hebben, en hoe ze aan 150 euro voor 3 weken komen is ons ook een raadsel (aangezien we voorheen nog geen 30 euro per maand betaalden
). Inmiddels hebben ze de deurwaarder op ons afgestuurd, erg apart
.
Ach, dat is de mogelijkheid om die deurwaarder op een aparte manier het gat van jullie deur te wijzenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
Inmiddels hebben ze de deurwaarder op ons afgestuurd, erg apart.
hou dan gewoon je eigen icoonquote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zojuist zijn icon veranderd om een prijs te winnen...waarvan hij weet dat hij hem toch niet wint, omdat er troggen mensen meedoen
tis maar voor een weekjequote:
* D.Rose heeft dat vanmiddag ook gedaanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zojuist zijn icon veranderd om een prijs te winnen...waarvan hij weet dat hij hem toch niet wint, omdat er troggen mensen meedoen
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Glacier het volgende:
Te laatquote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Doe maar niet...ik maak al zo weinig kans
Roosjequote:
arme hijquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe maar niet, hij maakt al zo weinig kans
Nee hoor. Jij mag hem ook winnen hoorquote:
wat aardig van jijquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee hoor. Jou mag hem ook winnen hoor
da's helemaal geen andere, die had je allangquote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef leonieke het volgende:
* leonieke protesteert ff met een andere avatar![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's helemaal geen andere, die had je allang
Ik help Leonieke evenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef leonieke het volgende:
* leonieke protesteert ff met een andere avatar![]()
Ik probeer alleen maar de aandacht te trekken van anderen hoorquote:
Nietus!quote:[..]
wellus
voel je dat je aan het verliezen bent dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar de aandacht te trekken van anderen hoor
maar, dan dingen jullie ook niet mee naar de prijzenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist dat het claxoneren ging helpen eh![]()
Es en leonieke tegen alle avatar-kloons
ik doe ook meequote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist dat het claxoneren ging helpen eh![]()
Es en leonieke tegen alle avatar-kloons
jupquote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet wispelturig. Zeker van zijn stuk... Zo mannelijk eh![]()
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier afsluiten.
Boekentas maken, verder lezen in boek en dan zo vroeg mogelijk gaan slapen
Doei![]()
quote:
Waar?quote:
kleinquote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hier dus.
Maar hoe groot is de kans nou daadwerkelijk dat ik hem ga winnen?
Nu moet je echt naar de usernames gaan kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef es70 het volgende:
F*cking irritant, allemaal dezelfde avatars.
Het feit dat bijna iedereen meedoet geeft wel aan dat de actie toch wel vrij succesvol is.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja idd Es70FOK! weet het op deze manier wel erg leuk te maken
Groter dan dat je de staatsloterij wintquote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hier dus.
Maar hoe groot is de kans nou daadwerkelijk dat ik hem ga winnen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef es70 het volgende:
F*cking irritant, allemaal dezelfde avatars.
Kortom, het zal dan ook niet bij deze actie blijvenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het feit dat bijna iedereen meedoet geeft wel aan dat de actie toch wel vrij succesvol is.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen dan braaf mee, terwijl die avatars normaal zo heilig zijn?
meer prijzenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kortom, het zal dan ook niet bij deze actie blijven
Sod offquote:
Omdat een nieuwe xbox nog net iets heiliger isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Waarom doet iedereen dan braaf mee, terwijl die avatars normaal zo heilig zijn?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Omdat een nieuwe xbox nog net iets heiliger is
dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Omdat een nieuwe xbox nog net iets heiliger is
ik las als eerste: Prijzen Prijzen !! PRIJZEN MENSEN !!!quote:
dat ga ik al doenquote:
lievquote:
Kans dat je wint is 1/100quote:
ik denk nog wel kleinerquote:
net zo liev als Glacier?quote:
kan nietquote:
Das niet zoveel.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
heb ff gekeken, op dit moment is de kans 1/1285
aech niequote:
denk het ook welquote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de actie is ook nog maar net begonnen, dus dat aantal zal nog wel groeien
Ik kan er dus beter eentje kopen?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de actie is ook nog maar net begonnen, dus dat aantal zal nog wel groeien
leer mij jou dan kennen en ik zal het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je mij zou kennen zou je wel beter weten
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan er dus beter eentje kopen?
Je zou er maar net eentje kopen, en m dan alsnog winnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
ja
hoewel je ook kunt wachten en er daarna alsnog eentje kunt kopen
optimistquote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
hoiquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Trustequote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoi
En direct doei, ik ga slapenMorgen jarig
Wmzquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
Gefeliciteerd MutZ![]()
Goedemorgen allemaal
<-- ik ben er ffquote:
tuurlijk is het echtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
Mutz jarig?Nog echt ook!
Gefeliciteerd!
gedeeltelijk vandaag, maar vrijdag vier ik het voor vriendenquote:
eerst zien, dan geloven dat je ook werkelijk aan het opruimen en schoonmaken bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:35 schreef Glacier het volgende:
Ik ga zo maar eens opruimen en schoonmaken
Is hard nodigEn vanmiddag stemmen
m'n zusje heeft al gestemd, ik ga straks en m'n ouders gaan vanavondquote:
moet jij dan over een paar maanden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |