Dat was Nicky hofs (of zo).quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef furanku het volgende:
Bij "de wedstrijden" lag bij feyenoord - utrecht ook 1 persoon te slapen die ze in beeld hadden (of het kan ook een andere wedstrijd zijn offcourse)...
wellicht dat jij dat geweest bent ?
Precies hetzelfde vorige week gehad.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef renz0r het volgende:
Pfff Zwetende nacht gehad en mn heel kut gevoeld.
Nu al wat beter maar nog lang niet beter. Duizelig als ik mn bed uitkom en heb het meteen zo koud als een ijspegel
Leuk als je morgen een presentatie hebt.
Is het geen migraine-aanval geweest?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef renz0r het volgende:
Ik heb trouwens ook 'zere' ogen. Wanneer ik mn ogen snel beweeg voel ik mn oogspieren trekken. Soort van oogspierpijn hehe. Supervaag!
Nope, ook nooit gehadquote:Op maandag 6 maart 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het geen migraine-aanval geweest?
Wel;quote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Yozzz het volgende:
Als je nog fut hebt om je computer aan te zetten, te surfen naar het forum, een topic te openen en daarin gaat klagen ben je niet ziek, aansteller!
Waarom hebben we hier geen onderscheid tussen ziek en minder ziek zoals de Engelsen dat ook hebben in ill en sick?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Paracetamolletje nemen. HEEL warm aankleden. Volledige pyama, vest, dubbele sokken, sloffen, sjaal. In bed gaan liggen met een warme kruik. Slapen, kreng!
Volgens mij ook. Ik heb het ook steeds warmkoud en ben chronisch moe. Zo'n dof gevoel in mijn hoofd, ik kan me normaal heel goed concentreren en goed uit mijn bed komen: heb er nu de grootste moeite mee. Daarnaast snottert alles, maar voor mij is dat inherent aan de winter. Bah, ik wil echt niet thuisblijven: moet ik weer toetsen in mijn eigen tijd gaan inhalen en bouw ik een achterstand op enzo.quote:
quote:
Sommige meisjes ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef cinnamongirl het volgende:
En ik ben nog zieliger want ben ook nog eens ongesteld, dus die ellende heb ik er ook nog eens bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |