Er begonnen wat stukken van de tribune/plexiglas omheining los te geraken door de wind, dus te onveilig om verder te spelen onder deze condities.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef hellmondunited het volgende:
fiorentina is gestaakt volgens livescore.com, weet iemand waarom?
Apart is dat eigenlijk, club wint vele prijzen, heeft wereldspelers... Wel stoer overigens, Torino danquote:Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja duh juve is ook 2de club van de stad
Ja Torino heeft niet zoveel succes supportersquote:Op maandag 13 maart 2006 12:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Apart is dat eigenlijk, club wint vele prijzen, heeft wereldspelers... Wel stoer overigens, Torino dan![]()
Ik zou altijd naar Siena gaan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Zit van 7 tm 10 April in Toscane, eens kijken welke match we zullen bezoeken, heb iig keuze zat:
Empoli - Samp
Siena - Lazio
Livorno - Udinese
Pisa - Acireale
Jij hebt best een mooi leven! Maar als je Siena gaat bezoeken, supporter je Lazio dan voor mij?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Denk ik ook hoor.
Fiorentina speelt dan uit, bij Juve.
De match tegen Cagliari is op 22 Maart gezet, dus toch nog redelijk snel.
Vlieg voor iets meer dan 100 Euro p.p. all-in retour, lege koffers mee, even flink shoppen voor de pasen ook
Ik klaag niet over m'n leven neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Jij hebt best een mooi leven! Maar als je Siena gaat bezoeken, supporter je Lazio dan voor mij?![]()
Omdat dezelfde Claudio Lotito er onder andere schuldig aan is dat dit weleens het laatste seizoen van dezelfde Paolo Di Canio is, maar erger nog is dat hij de komst van Giorgio Chinaglia tegenhoudt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik klaag niet over m'n leven nee
En waarom zou ik Lazio supporteren als de Laziale zelf al niet eens Di Canio willen zien scoren omdat ze te druk zijn met protesteren?
Maar goed, dan ga ik Lotito wel supporteren
Lotito, UNO DI NOI!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat dezelfde Claudio Lotito er onder andere schuldig aan is dat dit weleens het laatste seizoen van dezelfde Paolo Di Canio is, maar erger nog is dat hij de komst van Giorgio Chinaglia tegenhoudt.
Maar goed, daar weet jij wellicht nog meer van dan ik, mijn Italiaans is niet zo goed.
Hoop dat Giorgio Chinaglia de club kan redden, maar van Claudio Lotito weet ik zeker dat Lazio beter af is zonder hem, dus laten we hopen dat de huidige acties helpen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Lotito, UNO DI NOI!![]()
Denk je echt dat Chinaglia de club kan redden? Bij andere clubs, de namen ben ik even vergeten, heeft hij het niet echt geweldig gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |