Verzenden wordt 5,50 euro, want het weegt 3,1 kilo.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:35 schreef outcast_within het volgende:
wat gaaf
- World Cup 98
- F-Zero X
- The Legend of Zelda; Ocarina Of Time
- Super Smash Bros
en die console en alles.
wat zou verzenden kosten?
Ligt er een beetje aan welke spellen je wilt hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Skaai het volgende:
Hoi, vraagje, verkoop je de spellen ook los?
(stel nou ja, 2 spellen voor 17,50 incl verzenden? )
Ligt er aan, als Skaai:quote:Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef EvilFaith het volgende:
ik wil wel je controller hebben, maar de n64 heb ik al dus die hoef ik niet nog een keer..ik wil eventueel wel wat spellen erbij kopen
- World Cup 98
- Rush 2; Extreme Racing USA
- Killer Instinct
- Super Smash Bros
hoeveel wil je hiervoor hebben?
OOTquote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Skaai het volgende:
Hoi, vraagje, verkoop je de spellen ook los?
(stel nou ja, 2 spellen voor 17,50 incl verzenden? )
Geen probleem.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef outcast_within het volgende:
Ik trek me terrug. Tis echt super vet. Met hele mooie spellen en een mooie prijs.
Maar ik heb het denk ik gewoon niet echt nodig
Ik heb wel interesse in Zelda en Marioquote:Op maandag 6 maart 2006 21:55 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke spellen je wilt hebben.
En daarnaast wil ik ook (vrijwel alles) kwijt voor ik tot losse verkoop overga (dus ik moet (bijna) alles kunnen slijten)
Ja die bedoel ik.quote:
Die 2 spellen, 17,50 inclusief verzendkosten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat wilde je ongeveer bieden op de spellen?
Vind ik een beetje weinig want ik heb al een bod van 15,00 incl. Op OOT alleen alquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die 2 spellen, 17,50 inclusief verzendkosten?
Dan trek ik me terugquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:43 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Vind ik een beetje weinig want ik heb al een bod van 15,00 incl. Op OOT alleen al
Voor 27,50 incl. Ga ik accoord.
dankquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan trek ik me terug![]()
Succes met de verdere verkoop [afbeelding]
Ik heb je een mailtje gestuurd met een voorstel, op je mailadres that is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan trek ik me terug![]()
Succes met de verdere verkoop [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |