abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35764297
Oranje verdiend die wel ja.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35764377
De Beer van Drempt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 maart 2006 @ 09:04:30 #54
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35765021
quote:
Op maandag 6 maart 2006 07:39 schreef cultheld het volgende:
De Beer van Drempt
Alles beter dan De Hunter Maargoed, als 'ie niet uit Drempt komt...De Beer van Hummelo klinkt ook niet al te best
pi_35765039
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:04 schreef twi het volgende:

[..]

Alles beter dan De Hunter Maargoed, als 'ie niet uit Drempt komt...De Beer van Hummelo klinkt ook niet al te best
Daar doelde ik nog niet eens op. Huntelaar is simpelweg geen beer. Ja vergeleken met Sneijder en Lindenbergh wel natuurlijk, maar dat noem ik geen waardig vergelijkingsmateriaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door cultheld op 06-03-2006 09:06:42 (edit) ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35765726
De eekhoorn van Hummelo is ook niet alles he.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35767432
Bijna tweede in de gouden schoen

Hopelijk maakt hij er bij Ajax niet meer dan 17 dan is die SCHoen vooral voor onSCH
  maandag 6 maart 2006 @ 12:11:06 #58
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_35769472
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Had je dat ook gevonden als hij 10 meter over had geschoten?
In mijn geval; DUH!
Eindelijk iemand die z'n tanden laat zien.
-
pi_35769493
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

In mijn geval; DUH!
Eindelijk iemand die z'n tanden laat zien.
Ja, daar kan je bij KJH moeilijk om heen
  maandag 6 maart 2006 @ 12:15:17 #60
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_35769616
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, daar kan je bij KJH moeilijk om heen
Whehehe, .
-
  maandag 6 maart 2006 @ 14:42:42 #61
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35774263
Een stuk over Huntelaar op de site van de UEFA.
Wel kut dat de naam van Rosenberg fout is geschreven!
quote:
Hat-trick continues Huntelaar rise
Monday, 6 March 2006

With many of the leading contenders struggling to find their scoring touch, Klaas Jan Huntelaar continues to leap up the ESM Golden Shoe standings as he made it ten goals in five games with a hat-trick in AFC Ajax's 6-0 win against Sparta Rotterdam.

Blistering form
The Dutch Under-21 international striker also scored four times against RBC Roosendaal a fortnight ago and has jumped from 12th to third place in the space of just three weeks. He is now within touching distance of Luca Toni at the top of the standings but he remains modest about his prospects of being Europe's top goalscorer come May, saying: "It's been a good afternoon. We'll just keep going on, and see what happens".

Rosenborg respect
The youngster's team-mate Marcus Rosenborg is more confident of his success, even if it is tinged with a little jealousy. "I'm going to ask to switch places with Klaas Jan next time," the Swedish striker mused. "He doesn't always need to score a hat-trick; he could give some to me." ACF Fiorentina forward Toni will perhaps hope he does, although the Italy striker scored his first goal in five outings against AC Siena on Sunday.

Shevchenko rise
The only other major movements at the top of the standings saw Thierry Henry move to seventh after continuing his fine record against Fulham FC with two goals at Craven Cottage, while in Italy Andriy Shevchenko made it eleven strikes in eleven games with a late effort at home to Empoli FC.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos Name Club (Country)                             Gls Val Pts 
1   Luca Toni ACF Fiorentina (ITA)                  23  2   46 
2   Tarmo Neemelo* FC TVMK Tallinn (EST)            41  1   41 
3   Klaas Jan Huntelaar Heerenveen SC/AFC Ajax (NED)27  1.5 40.5 
4   Samuel Eto'o FC Barcelona (ESP)                 19  2   38 
4   Ruud van Nistelrooij Manchester United FC (ENG) 19  2   38 
6   David Trezeguet Juventus (ITA)                  18  2   36 
7   Thierry Henry Arsenal FC (ENG)                  17  2   34 
7   Miroslav Klose Werder Bremen (GER)              17  2   34 
9   Pauleta Paris Saint-Germain FC (FRA)            16  2   32 
9   Andriy Shevchenko AC Milan (ITA)                15  2   32 
9   Kris Boyd Kilmarnock FC/Rangers FC              21  1.5 31.5 
12  Alberto Gilardino AC Milan (ITA)                15  2   30 
12  David Villa Valencia CF (ESP)                   15  2   30 
12  Francesco Totti AS Roma (ITA)                   15  2   30 
12  Shota Arveladze AZ Alkmaar (NED)                20  1.5 30 
16  Dirk Kuijt Feyenoord (NED)                      19  1.5 28.5 
17  Ronaldinho FC Barcelona (SPA)                   14  2   28 
17  David Suazo Cagliari Calcio (ITA)               14  2   28 
17  Frank Lampard Chelsea FC (ENG)                  14  2   28 
17  Cristiano Lucarelli AS Livorno Calcio (ITA)     14  2   28 

http://www.uefa.com/footballeurope/news/Kind=2/newsId=401042.html
pi_35785548
Hij zou het wel eens mogen proberen in Oranje, gewoon om te kijken of het lukt. Ben wel benieuwd. Net als dat ik benieuwd ben in hoeverre hij deze lijn door gaat trekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35787079
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Hij zou het wel eens mogen proberen in Oranje, gewoon om te kijken of het lukt. Ben wel benieuwd. Net als dat ik benieuwd ben in hoeverre hij deze lijn door gaat trekken.
Scoort hij ook 3x in de komende 2 wedstrijden, dan maak ik een standbeeld voor hem.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35787779
Topgozer.
pi_35788169
Hij is nu op Holland Sport.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:58:52 #66
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_35788190
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef anoukforza het volgende:
Hij is nu op Holland Sport.
Echt waar?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35788267
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Echt waar?
jaaa je trapte er in he!
  maandag 6 maart 2006 @ 21:00:35 #68
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_35788290
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef anoukforza het volgende:

[..]

jaaa je trapte er in he!
Echt wel!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35788971
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Echt wel!
  maandag 6 maart 2006 @ 21:18:49 #70
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35789137
Won hij toch weer even mooi dat wielrennen op het eind.
pi_35792290
Hij zat daar wel mooi in het gras bij die 2e goal
pi_35795696
Was die weer broodnuchter hij Holland sport?

Zometeen komt Ajax bij Eurogoals op Eurosport.
Dus wie er geen genoeg van kan krijgen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35796188
Broodnuchter en gortdroog
Houd van een lijntje.
pi_35796293
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Broodnuchter en gortdroog
Mooie persoonlijkheid. Geen vleugje eigendunk en lekker genieten wat er op je afkomt.

Top, kunnen bepaalde mensen een voorbeeld aannemen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35796438
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:10 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Mooie persoonlijkheid. Geen vleugje eigendunk en lekker genieten wat er op je afkomt.

Top, kunnen bepaalde mensen een voorbeeld aannemen.
meneer heeft wel eigendunk,bij het afpakken van de bal van Rosales. ook vanavond in dat praat programma zag je dat er arrogantie inzit,maar door media trainig houd hij zich nuchter.
al vind ik het wel een hele goede speler moet ik zeggen,mijn persoonlijke favoriet.
pi_35796784
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:15 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

meneer heeft wel eigendunk,bij het afpakken van de bal van Rosales. ook vanavond in dat praat programma zag je dat er arrogantie inzit,maar door media trainig houd hij zich nuchter.
al vind ik het wel een hele goede speler moet ik zeggen,mijn persoonlijke favoriet.
Nja, Rosales kan niet schieten, zeker geen vrije trappen.
Ik vind dat geen arrogantie, hij deed het in teambelang, haha.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35848866
Heeft hij nou gezegd dat hij vond dat hij in Oranje moest? Vind ik niets voor hem. Of maakte Van Nijnatten het weer erger in het AD?
www.thuisuiteten.nl
pi_35849083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Heeft hij nou gezegd dat hij vond dat hij in Oranje moest? Vind ik niets voor hem. Of maakte Van Nijnatten het weer erger in het AD?
Ik kan me het van Huntelaar niet voorstellen eerlijk gezegd, bovendien komt Oranje ook te vroeg, laat hem eerst zijn generatiegenoten maar eens een dienst bewijzen bij jong Oranje. Goede speler die verassend snel dé man bij Ajax is geworden, nu maar hopen dat ie tegen de Amsterdamse druk bestand is.
Yeah baby Yeah!
pi_35849159
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Heeft hij nou gezegd dat hij vond dat hij in Oranje moest?
Dat heeft hij niet gezegd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:47:22 #80
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35849204
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

nu maar hopen dat ie tegen de Amsterdamse druk bestand is.
Alsof daarover nog twijfel bestaat, met de manier hoe zich telkens manifesteert op het veld.
pi_35849217
Okee dan, dan was Van Nijnatten dus weer woorden uit zijn verband aan het rukken.
www.thuisuiteten.nl
pi_35849277
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Okee dan, dan was Van Nijnatten dus weer woorden uit zijn verband aan het rukken.
Huntelaar zei dat hij zichzelf momenteel beter vond dan Denneboom, Kluivert en Van Hooijdonk. Min of meer gelijkwaardig aan Kuijt, en nog slechter dan Van Nistelrooy. Daarop zei Van Nieuwkerk dat hij dus bedoelde dat hij in Oranje moest. "Dat zijn jouw woorden", antwoordde Huntelaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35849344
Dat schreef Chris dus ook, tot en met het woord Van Nistelrooy, zonder slechter. Dus gelijkwaardig aan Ruud en Kuijt. En dat hij daarmee dus vond dat hij in Oranje moest.
www.thuisuiteten.nl
pi_35849458
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:47 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Alsof daarover nog twijfel bestaat, met de manier hoe zich telkens manifesteert op het veld.
Ik bedoel meer de maniertjes, de omgangsvormen, de pers, de adviseurs etc. Allemaal belangrijk als het een keer niet lekker loopt.
Op het veld is hij de baas ja, maar Ajax heft al jaren 11 nobody's op het veld rondlopen op Zlatan na, dus iemand met zelfvertrouwen en uitstraling is al snel de man daar.

Wel prachtig om te zien, die 5 seconden vóó'r die schitterende vrije trap, die waren eigenlijk mooier dan de goal zelf.
Yeah baby Yeah!
pi_35849538
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Huntelaar zei dat hij zichzelf momenteel beter vond dan Denneboom, Kluivert en Van Hooijdonk. Min of meer gelijkwaardig aan Kuijt, en nog slechter dan Van Nistelrooy. Daarop zei Van Nieuwkerk dat hij dus bedoelde dat hij in Oranje moest. "Dat zijn jouw woorden", antwoordde Huntelaar.
Tja, Kluivert en van Hooydonk zijn way over the top, hun hoogtepunt lag in de vorige eeuw en Denneboom mist gewoon basiskwaliteit voor de Nederlandse top, laat staan Oranje.
Maar die drie waren ook geen international-kandidaten.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:57:47 #86
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35849558
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wel prachtig om te zien, die 5 seconden vóó'r die schitterende vrije trap, die waren eigenlijk mooier dan de goal zelf.
Mocht er nog onduidelijkheid bestaan, dan was het met dat moment toch wel weggenomen. Die vent staat gewoon erg sterk in zijn schoenen.
pi_35849656
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:57 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Mocht er nog onduidelijkheid bestaan, dan was het met dat moment toch wel weggenomen. Die vent staat gewoon erg sterk in zijn schoenen.
is ook niet raar (met op dat moment) 9 uit 9 in een elftal dat moeizaam draait en snakt naar een verlosser.
Hij bezorgt Ajax wel weer spelvreugde en dat vind ik mooi om te zien. Maar goed, ook Huntelaar zal een moeilijke periode doormaken en dan ben ik benieuwd naar hem.
Yeah baby Yeah!
pi_35933248
quote:
De PSV-roots van Ajax-held Huntelaar
Door SJOERD MOSSOU

Ajacied Klaas Jan Huntelaar speelt vanavond tegen de club waar hij opgroeide. Waarom liet PSV de miljoenenspits lopen?

Beeld uit de tienertijd van Klaas Jan Huntelaar in Veldhoven. Voor de foto werd destijds een PSV-shirt opgehangen en het Ajax-vaantje weggehaald, zo verklapt hij nu. FOTO PRO SHOTS/ROY LAZET

Harry van Raaij depte zijn mondhoeken en draaide zich in de richting van Tonnie en André Jorna, die aan de andere kant van de tafel zaten. Tegenover de voormalige gastouders van Klaas Jan Huntelaar durfde de afgetreden voorzitter het best toe te geven.

,,Van Raaij vertelde dat ze het met Klaas Jan niet goed gezien hadden,’’ zegt André. ,,Hij was daar heel eerlijk in tijdens een diner dat we hadden bij PSV. Ze hadden Klaas nooit zo makkelijk mogen laten gaan.’’

Verbitterd zijn Tonnie en André er ook weer niet om. Natuurlijk, het was prachtig geweest als ‘hun’ Klaas Jan was geslaagd in het Philips Stadion. De spits woonde tweeënhalf jaar bij de familie in Veldhoven, van zijn vijftiende tot zijn achttiende. ,,Maar van oorsprong zijn we echte Amsterdammers,’’ zegt Tonnie, zelf moeder van twee kinderen.

,,Eigenlijk ben ik zelfs stiekem voor Ajax. Dat Klaas daar zijn contract tekende, vonden we daarom ook wel weer mooi. Bovendien was dat ook zíjn favoriete club, jaren geleden al. Op zijn kamertje hier thuis, had hij twee voetbalsjaaltjes hangen: één van Chelsea en één van Ajax. Die had hij zelf meegenomen.’’

Huntelaar was een bedeesde puber toen hij voor het eerst aanbelde bij de familie Jorna. De Achterhoek was te ver om te bereizen, dus regelde PSV een gastgezin voor het talent. In Veldhoven, op redelijke afstand van de Herdgang. In de weekeinden was Huntelaar thuis, bij zijn ouders in Hummelo. Zij mochten op kosten van PSV zo vaak als ze wilden naar Eindhoven komen.

,,Klaas ging elke dag op de fiets naar de training,’’ vertelt André. ,,Dat kostte hem dik een half uur, maar dat vond hij geen probleem. Klaas fietste samen met Koen Garritsen, die hier ook kwam wonen en nu bij Fortuna speelt. Koens oma had voor allebei een muts gebreid, tegen de kou. Ik weet nog goed dat Klaas voor het eerst mee mocht op trainingskamp, naar Spanje geloof ik, met de A-selectie. Al die spelers werden door hun vrouw keurig afgezet, in de lease-Mercedes. Klaas kwam op de fiets, met zijn muts op.’’

Hoofd opleidingen Remy Reynierse en scout Gerrit van Tilburg haalden Huntelaar in de zomer van 2000 naar PSV. De Eindhovense club weekte de spits los bij De Graafschap, waar hij glansrijk topscorer was geworden van de B-jeugdcompetitie. Huntelaar maakte zijn status in zijn eerste jaar waar in PSV A1. De 17-jarige Achterhoeker werd topscorer van de Shell-jeugdcompetitie met 26 goals. De twijfel kwam het seizoen daarna. PSV schoof hem door naar het beloftenteam, maar Huntelaar had het moeilijk. Zijn handelingstempo, fysieke beperkingen en gebrek aan snelheid kwamen nadrukkelijker aan het licht.

,,Hij ligt wat snel op de grond,’’ vond trainer Guus Hiddink destijds. ,,Op de training heeft hij de neiging wat aandacht te zoeken. Maar de troostende arm die hij zoekt na een

tikkie, komt op dit niveau niet meer. Hij moet zich beter leren wapenen.’’ Ook het nieuwe hoofd opleidingen Pim Verbeek had zijn twijfels. In de winterstop van het seizoen 2002/03, het eerste bij de A-selectie, werd de jonge spits uitgeleend aan zijn oude club De Graafschap. Het was het begin van een omweg naar de top. ,,PSV had gewoon wat meer geduld met hem moeten hebben,’’ vindt André Jorna. ,, Nu zie je dat jongens als Afellay en Aissati wél een kans krijgen. Destijds stroomden amper talenten door. De algemene opinie onder zijn trainers was dat Klaas een aardige spits zou kunnen worden voor Vitesse, maar niet voor PSV. Hij kwam nét wat tekort, vonden ze.

,,Volgens mij hadden ze kunnen zién dat hij nog niet volgroeid was, dat hij wat meer tijd nodig had dan een ander. Zijn neus voor de goal was uniek, die had hij altijd al. En kijk nu eens naar ‘m. Klaas is véél sterker geworden, maar nog steeds niet helemaal volgroeid. ’’

Koen Garritsen maakte de PSV-jaren van Huntelaar van dichtbij mee. De middenvelder verhuisde óók vanuit Oost-Nederland naar de familie Jorna in Veldhoven. Daarna speelde hij een seizoen met zijn jeugdvriend bij AGOVV.

,,Zoals hij deze week bij het tv-programma Holland Sport zat, dat is typisch Klaas,’’ vindt Garritsen, tegenwoordig dus speler van Fortuna Sittard. ,,Nuchter, maar tegelijker een tikkeltje bijdehand. Op een grappige manier, Klaas heeft overal een weerwoord op. Dat had hij toen al.

,,Daarnaast had hij altijd een onbegrensd vertrouwen in zichzelf. Óók in zijn moeilijke periode in PSV 2 en later bij De Graafschap.’’ André Jorna: ,,We hebben meer talenten uit de PSV-opleiding in huis gehad de laatste jaren. Ook nu weer: Kay Velda en Olivier Terhorst, prima voetballers. Maar Klaas heeft iets unieks ten opzichte van andere jongens: zijn onbegrensde gedrevenheid. De drang om het beste uit zichzelf te halen. Of het nou om voetbal, school of een potje kaarten gaat.’’

De familie Jorna was niet te beroerd hun deeltijdzoon te stimuleren in zijn ambities. André stond geregeld met een camera langs het veld, om de optredens van de jonge Huntelaar uitvoerig te kunnen analyseren. Daarmee ging hij zelfs naar de trainersstaf op de Herdgang, waar Klaas Jan zijn trainer Willy van der Kuijlen altijd lachend voorhield dat hij diens record van 311 eredivisiegoals ging breken.

,,Die video keken Klaas en ik altijd samen terug,’’ aldus Jorna. ,,Zo zag je wat hij goed deed, maar ook wat er nog beter kon. Aan tafel spraken we alles nog eens door, zaten we minutenlang met het zoutvaatje en het Maggi-potje te schuiven. ‘Schrijf alles op wat je ziet en leert’, heb ik op een gegeven moment tegen hem gezegd. In een schriftje is hij toen van alles gaan noteren: doelpunten, trainingen, sterke en zwakke punten van zijn tegenstanders.’’

,,Klaas was daar heel gedisciplineerd in,’’ weet Garritsen nog. ,,Alles hield hij bij in dat schriftje, alles analyseerde hij. Veel voetballers hebben de neiging om dingen makkelijk op te nemen. Bij een sprintje op de training nét niet alles geven, of na afloop snel onder de douche springen, dat soort dingen. Klaas gaf áltijd 100 procent, hij deed nooit iets half.’’

Een maand of drie geleden stond hij zomaar in de woonkamer in Veldhoven. Miljoenenspits Huntelaar had een paar dagen eerder zijn contract getekend bij Ajax en sprong even binnen. ,,Klaas kwam zijn nieuwe kleren showen,’’ vertelt Tonnie. ,,Dat deed hij vroeger al. Hij was met zijn vriendinnetje wezen winkelen in Eindhoven, ze hadden een weekje vrij. Als Klaas in de buurt is, komt hij even langs. Ik vind hem nog niets veranderd, hij is nog net zo spontaan en hartelijk. Soms denk ik terug aan de momenten dat hij op reis ging met de Nederlandse jeugdteams. Dan gaf ik hem altijd een zak snoep en een knuffel mee. Best een gek idee als je hem nu op televisie ziet. Maar hij blijft ons Klaasje. Met zijn echte ouders hebben we ook altijd een goede band gehad. Heel belangrijk, want je moet wel op één lijn zitten.’’

De status van spits van negen miljoen zal geen greep krijgen op zijn karakter, denken de Jorna’s. ,,Het is een goed joch,’’ vindt Tonnie. ,,Mijn moeder is 86 en zit in een verpleeghuis, maar Klaas stuurt nog geregeld een kaartje.’’

André wijst op de manier waarop hij als tiener alle grote zaakwaarnemers van zich afschudde. ,,Rob Jansen, Rodger Linse, Kees Ploegsma, alle grote jongens zijn hier geweest. Klaas heeft in de woonkamer met hen zitten praten, maar hij is Arnold Oosterveer altijd trouw gebleven. Die deed het prima, vond hij. Klaas laat zich niet gek maken.’’

En dáárom staat hij vanavond met Ajax tégen PSV.
pi_35933567
leuk interview, waar heb je die vandaan geplukt?
pi_35933603
Het AD.
pi_35933898
Leuk artikel
pi_35934466
zeker leuk artikel over KJH
Haleloeja
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:49:11 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35934500
Wat een paar wedstrijden tegen Sparta en RBC wel niet kunnen doen...

Stond ook iets over hem in de volkskrant...
A.M.A.B
pi_35934904
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:49 schreef Cart_man het volgende:
Wat een paar wedstrijden tegen Sparta en RBC wel niet kunnen doen...

Stond ook iets over hem in de volkskrant...
Ach, het zijn mee die 27 treffers. Hij gaat de 30 halen en dat gebeurt niet zo vaak meer. Zijn optreden tegen Inter telt ook mee natuurlijk.

Vanavond en dinsdag zal hij het weer moeten laten zien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35935105
Iedereen heeft zn kwaliteiten kunnen zien tegen Inter in de thuiswedstrijd. Hij kan het dus zeker wel tegen internationale top, of het een bevlieging is zullen de komende maanden uit moeten wijzen, alstie zo blijft spelen magtie van mij voor van Nistelrooij het WK spelen
pi_35935128
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Iedereen heeft zn kwaliteiten kunnen zien tegen Inter in de thuiswedstrijd. Hij kan het dus zeker wel tegen internationale top, of het een bevlieging is zullen de komende maanden uit moeten wijzen, alstie zo blijft spelen magtie van mij voor van Nistelrooij het WK spelen
Van Nistelrooij, wie is dat ook alweer?
pi_35935612
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:52:27 #98
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_35937307
Speelt ie vanavond?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_35937324
Leuk stuk in de Volkskrant vandaag.

Wedstrijd van de waarheid voor hem vandaag.
pi_35937350
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:47 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Telkens? Zo lang is ie er toch nog niet? Het is nog niet zo lang geleden dat Babel als verlosser werd gezien, of De Ridder - het is vrij gewoon dat iemand in de paar eerste wedstrijden er staat en laten we wel wezen, het waren zwakke tegenstanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')