Heb je in Taiwan ook last van de Postbank?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef SeLang het volgende:
die mogen de rente weleens gaan verhogen !
De ECB heeft de rente met 0.25% verhoogd en de kapitaalmarktrente stijgt ook, dus we worden hier met z'n allen in onze reet genaaid door Postbank
Omdat ik in me reet wordt genaaid door de Postbank !quote:
Ik heb nog steeds een paar ton op m'n internet spaarrekening van de Postbankquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb je in Taiwan ook last van de Postbank?![]()
Dan ben jij een homo.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Omdat ik in me reet wordt genaaid door de Postbank !
Je bent ook gewoon een ei als je dat op een internetspaarrekening laat staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een paar ton op m'n internet spaarrekening van de Postbank
zijn wijven met een strap-on!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Omdat ik in me reet wordt genaaid door de Postbank !
Als je een ton WIT bij de Postbank hebt staan, zal je toch een "reserve-potje" aan moeten houden om nog te kunnen eten ed.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:17 schreef greatgonzo het volgende:
discrete bankzaken
oftwel: die ton van Selang is allemaal zwart geld
Waarom dat?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef greatgonzo het volgende:
als je een ton hebt staan op een spaarrekening ben je pas echt stom.
Dit zijn inderdaad die gasten die het rentebeleid bepalenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef LKEN het volgende:
[afbeelding]
Twee andere homo's van de Postbank![]()
ik zag alleen kleine fatboys staan, niet die fijne grootte!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Pr0-n00b het volgende:
Je krijgt bij de postbank wel rentepunten waardoor ik binnenkort zo'n fatboy plofzak voor 50 euro kan krijgen
(anders ga je ff moeilijk doen, 0,25 over dat kleine beetje zakgeld van je is toch niks?)
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Pr0-n00b het volgende:
Je krijgt bij de postbank wel rentepunten waardoor ik binnenkort zo'n fatboy plofzak voor 50 euro kan krijgen
(anders ga je ff moeilijk doen, 0,25 over dat kleine beetje zakgeld van je is toch niks?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |