1 merkloze 8mb kaartquote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Flyswatter het volgende:
Heb je wat meer info over die videokaarten?
Doe een goede richtprijsquote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef Je_Opa het volgende:
doe een goed bod
Hoogeveen bij Assenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:44 schreef Burner2000 het volgende:
Waar is het eventueel op te halen?
Af en toe kan ze toch zo heerlijk streng zijn hequote:Op zondag 5 maart 2006 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe een goede richtprijs
Richtprijzen zijn verplicht; zie de faq. Zonder gaat je topic dicht. Graag even aanpassen dus.
ram is volgens mij een mix van pc100 en pc133quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef outcast_within het volgende:
pc133 sdram?
Als dat zo is.
Wat zou die ram schijven en die 64mb tv out video kaart moeten kosten?
genoteerd. voor de mensen die het halen heb ik ook nog een paar behuizingen staan met gratis inhoudquote:
Hmm, heb ik wellicht ook interesse in. Wat heb je dan nog staan?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
genoteerd. voor de mensen die het halen heb ik ook nog een paar behuizingen staan met gratis inhoud![]()
2 kasten voedingen met moederborden en modems enzo... werking natuurlijk niet gegarandeerdquote:Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm, heb ik wellicht ook interesse in. Wat heb je dan nog staan?
of zeker niet werkend?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
2 kasten voedingen met moederborden en modems enzo... werking natuurlijk niet gegarandeerd![]()
Ja, en laat dat net belangrijk zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:25 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
(pin mij er niet op vast wat geheugen betreft )
64 mb en 32 mb. gegarandeerdquote:Op maandag 6 maart 2006 23:30 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
Ja, en laat dat net belangrijk zijn.
Laat maar als je het niet met zekerheid weet.
heb je even gemaildquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:35 schreef Riser het volgende:
wil het zaakje wel komen ophalen voor een tientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |