amen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij mag nog steeds opdonderen
Op basis van 1 fuckin wedstrijd tegen fuckin Sparta maakt hij niet alles goed hoor. De waslijst aan foute dingen is nog steeds groter. Heel leuk en fantastisch dat ie niet zeurt, maar hij weet ook dat wanneer Sneijder fit was, hij niet speelt.
Ja, ik had het hem niet nagedaan om zo door te gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Respect voor Boukhari inderdaad
Als is het natuurlijk bullshit dat het niet bij andere clubs gebeurd. Lurling zei laatst nog dat hij in de kuip altijd stijf van de zenuwen stond omdat hij bang was om weer uitgefloten te worden.
Wacht Lyon eerst maar af. Farfan kan zomaar een been brekenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
Farfán en Koné tegen Vermaelen en Maduro. Huntelaar en Rosenberg tegen Alex en Ooijer. De strijd om het middenveld is voor PSV. Ik verwacht een 0-1 of een 0-2.
En Huntelaar moet tegen Marco. Al hoop ik niet dat hij zijn been breekt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wacht Lyon eerst maar af. Farfan kan zomaar een been breken
Iemand als jij moet zich doodschamen en is geen fanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij mag nog steeds opdonderen
Op basis van 1 fuckin wedstrijd tegen fuckin Sparta maakt hij niet alles goed hoor. De waslijst aan foute dingen is nog steeds groter. Heel leuk en fantastisch dat ie niet zeurt, maar hij weet ook dat wanneer Sneijder fit was, hij niet speelt.
Nee hoor, volgende week pasquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Huntelaar moet tegen Marco. Al hoop ik niet dat hij zijn been breekt.
Dat is een week later.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Huntelaar moet tegen Marco. Al hoop ik niet dat hij zijn been breekt.
Geen fan van Boukhari nee. Mag dat soms niet? Moet ik alle 23 spelers van Ajax helden vinden?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand als jij moet zich doodschamen en is geen fan
Geen fan van je club als je het normaal vindt dat een speler wordt uitgefloten.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen fan van Boukhari nee. Mag dat soms niet? Moet ik alle 23 spelers van Ajax helden vinden?
Vind ik niet. Punt. Boukhari is niet goed genoeg voor Ajax en heeft sporadisch een leuke middag. Na 5 jaar houdt het dan een keer op he.
Waar zegt hij dat?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen fan van je club als je het normaal vindt dat een speler wordt uitgefloten.
Oh ja das waar ook, in verband met AC Milan en de tv-rechten. Dat geeft Ajax dan wel een klein voordeel t.o.v. PSV, maar dat hoort niet uit te maken voor de kampioen.quote:
Ik vroeg het me ook al af iddquote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat?
Hij zegt alleen dat ie moet opdonderen ....
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat?
Hij zegt alleen dat ie moet opdonderen ....
quote:
Alleen bij Ajax jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen fan van je club als je het normaal vindt dat een speler wordt uitgefloten.
Maar goed, dat gebeurt alleen bij Ajax zo'n beetje.
Wij gaan winnen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook, in verband met AC Milan en de tv-rechten. Dat geeft Ajax dan wel een klein voordeel t.o.v. PSV, maar dat hoort niet uit te maken voor de kampioen.
Hangt ervan af of PSV redelijk compleet is of niet. Tegen Alex, Farfán, Koné, VOH, Simons, Cocu, Ooijer, Gomes en Afellay/Culina wordt het lastig voor Ajax. Aan de andere kant heeft PSV sinds jaren niet zulke slechte backs gehad, dus voor Trabelsi en Juanfran/Emanuelson zijn er mogelijkheden om door te komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wij gaan winnen, daar ben ik van overtuigd.
Een mens mag hopen toch? Sinds Lyon was het 3 weken herstel of zo?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef zjroentje het volgende:
Kan Ooijer alweer meedoen dan?
PSV speelt niet wonderlijk de laatste tijd, Ajax is groeiende. En een Farfannetje werkt deze keer niet ben ik bang.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hangt ervan af of PSV redelijk compleet is of niet. Tegen Alex, Farfán, Koné, VOH, Simons, Cocu, Ooijer, Gomes en Afellay/Culina wordt het lastig voor Ajax. Aan de andere kant heeft PSV sinds jaren niet zulke slechte backs gehad, dus voor Trabelsi en Juanfran/Emanuelson zijn er mogelijkheden om door te komen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Onderbouw je zaken anders ff of leg je liever mensen woorden in de mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |