Ik vind 't best kunnen andersquote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje kleppen tussendoor kan ook wel lijkt me. Maar om nou hele discussies te hebben over kuyt en KJH, dat is toch ff te hoor.
Dat bedoel ik dus. Zo krijg je discussies tussen goals etc in, die over meedere topics verspreid staan, lekker handigquote:Op zondag 5 maart 2006 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het kunnen zo weer aanleidingen zijn voor nieuwe topics, is er een interessante discussie die hier buiten valt open er gerust een over.
Ja, apart is dat. Blind zegt: we moeten 5 wedstrijden op rij winnen, en hup...quote:
Hahahah te mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Tomhoog het volgende:
PW: Heerenveen-hooligans, bestaan die?
DE HAAN: Jawel. We hebben een paar stadionverboden.
PW: Hoeveel?
DE HAAN: Drie.
PW: Drie?
DE HAAN: Bij één relschopper zijn de voorzitter, Riemer van de Velde, en ik op bezoek geweest. Die jongen was strontvervelend bij uitwedstrijden. Of het bezoek indruk heeft gemaakt weet ik niet, bij zijn pa en ma in ieder geval wel, maar het is toch goed om te doen. We houden graag nauw contact met de supporters. Laatst wilden een paar jongens een trommel in het stadion. Maar ja, ze zitten óók tussen oudere mensen. Die vinden dat niet leuk. Ik heb ze uitgelegd: zij moeten wat van jullie nemen, want jullie zijn jong. Maar jullie moeten wat van hen nemen, want zij zijn oud. Ga dus niet eindeloos op die trommel rammen. Doe dat alleen bij een vrije trap of zo, of bij een doelpunt. Dat doen ze. Het werkt.
Dit is wel al heel oud ja..
Ach, je moet ook niet alles serieus nemen natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef Merkie het volgende:
Och, BB_king heeft Huntelaar vandaag al vergeleken met Cruiff en Van Basten.
Kuyt is een teamplayer (Huntelaar ook wel) die over heel het veld sleurt en pleurt... zet die twee maar eens bij elkaar... voila daar heb je je super aanval!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:00 schreef BB-King het volgende:
Dat is het verschil tussen Kuijt en Huntelaar.
Kuijt krijgt 5 kansen en schiet er minstens 1 in.
Huntelaar krijgt 5 kansen en schiet er minstens 3 in.
Waarschijnlijk, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef dvdfreak het volgende:
Volgende week verliezen ze van PSV
Dat kon niet want Huntelaar was er nog niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Blind zegt: we moeten 5 wedstrijden op rij winnen, en hup...![]()
DOE DAT AAN HET BEGIN VAN DE COMPETITIE![]()
Tijdje terug vergeleek ik hem met Cruijf, Van Basten en Bergkampquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef Merkie het volgende:
Och, BB_king heeft Huntelaar vandaag al vergeleken met Cruiff en Van Basten.
Schitterend rijtje om in te staan, maar nog verre van gerechtvaardigd natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 18:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tijdje terug vergeleek ik hem met Cruijf, Van Basten en Bergkamp
Mooi rijtje voor KJH
VDV stond ook in dat rijtjequote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Schitterend rijtje om in te staan, maar nog verre van gerechtvaardigd natuurlijk.
Het was een geweldige middag.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles gespeeld dus, vrij saaie middag eigenlijk.
Iemand nog een antwoord?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:00 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraag over de play offs!
Als je 2e speel je dus 2 keer tegen de nummer 5, eerst uit en daarna thuis.
Dan als je die wint moet je tegen de winnaar van 3 en 4.
Is dit dan 1 wedstrijd een soort finale of zijn dit er dan ook weer 2?
Op het schema van de knvb staat het als 1 wedstijd aangeduid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |