Kuyt is een wereld voetballer hoor, en veel scoren en veel assists...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:00 schreef BB-King het volgende:
Dat is het verschil tussen Kuijt en Huntelaar.
Kuijt krijgt 5 kansen en schiet er minstens 1 in.
Huntelaar krijgt 5 kansen en schiet er minstens 3 in.
Waar gaat het over zeg! Jezusquote:Op zondag 5 maart 2006 16:00 schreef BB-King het volgende:
Word!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rustig maar, we zorgen goed voor hem, hier kan hij zich verder ontwikkelen. Je zou juist blij voor hem moeten zijn!
![]()
Geen punt hoor, volgende week kun je 'm weer in actie zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef Spideyman het volgende:
Waarom hebben we Klaas ooit laten gaan...
Goed dat jij op basis van 2 goede wedstrijden in de competitie al kunt stellen dat Huntelaar in het rijtje van Cruijff, Van Basten en Bergkamp hoort, in Oranje moet én beter is dan Kuyt.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:00 schreef BB-King het volgende:
Volgende week weer een hattrick.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Gizmo112 het volgende:
Hij staat nu op 30, en moet nog 7 wedstrijden. Lijkt mij ook wat te hoog...
Klopt, ik ben ook een groot fan van Kuijt.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kuyt is een wereld voetballer hoor, en veel scoren en veel assists...
Nee joh. Kuyt is bagger want hij scoort geen 7 doelpunten tegen de nummer 14 en 18 van de Eredivisiequote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kuyt is een wereld voetballer hoor, en veel scoren en veel assists...
Kan ik het standbeeld alvast bestellen dan?quote:
27 toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Gizmo112 het volgende:
Hij staat nu op 30, en moet nog 7 wedstrijden. Lijkt mij ook wat te hoog...
ben ik eens positief over een f;noorder....quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee joh. Kuyt is bagger want hij scoort geen 7 doelpunten tegen de nummer 14 en 18 van de Eredivisie.
GOZER. TWEE. WEDSTRIJDEN.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een groot fan van Kuijt.
Kuijt is qua werklust en voorbereiding ook wel beter.
Maar zelfs Feyenoorders moeten nageven dat Huntelaar doelgerichter is.
okequote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, maak er nog eentje bij, dat staat zo leuk.
Huntelaar scoort niet alleen tegen kleinere ploegen, maar ook tegen feyenoord en Interquote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee joh. Kuyt is bagger want hij scoort geen 7 doelpunten tegen de nummer 14 en 18 van de Eredivisie.
Kuijt heeft ook tegen Sparta en RBC gespeeld, waarom heeft hij geen 2 hattricks gemaakt?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
GOZER. TWEE. WEDSTRIJDEN.
Op basis daarvan geef ik nog niets toe. Jezus, als je Feyenoorder was zou je door twi havenmongool genoemd worden.
Whatever, zal hij dus niet gaan halen. Of tellen de play-offs e.d ook mee ?quote:
Ik reageerde tegen jou over BB-king.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben ik eens positief over een f;noorder....
In-Ter.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op basis daarvan geef ik nog niets toe. Jezus, als je Feyenoorder was zou je door twi havenmongool genoemd worden.
Denk het niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Whatever, zal hij dus niet gaan halen. Of tellen de play-offs e.d ook mee ?
Ja en Kuijt geeft 20 assists en is gekocht voor 1 miljoen. Ik kan ook nog wel ff zo door gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Huntelaar scoort niet alleen tegen kleinere ploegen, maar ook tegen feyenoord en Inter
Komop zeg, Kuyt heeft wel een meerwaarde maar Huntelaar is nou eenmaal wat doelgerichter
Sterf zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kuijt heeft ook tegen Sparta en RBC gespeeld, waarom heeft hij geen 2 hattricks gemaakt?
Dta si op basis van meerdere wedstrijden hoor..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
43.
Coen Dillen
1956/'57 PSV (Ned1) 34 43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |