Ik ook. Wat had ik die snel uit. Jammer genoeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek, daar ging ik helemaal in op
Ik dacht dat het te maken had met Spijkerhoek, de serie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef ChrisJX het volgende:
Nu ik erover nadenk... Volgens mij heb ik Kruistoch in Spijkerbroek nog nooit gelezenIk weigerde dat, de titel was stom
Dacht namelijk altijd dat Spijkerbroek een verzonnen plaats moest voorstellen, net als bij. Maarssen-Broek of Kootwijkerbroek.
Ik moet zeggen dat ik de historische boeken van Thea Beckman minder vind... Maar ik zal eens een keer naar de bieb gaan en em lenen, ben nu toch wel benieuwdquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Dan zou ik hem toch eens gaan lezenJe leest het in één ruk uit
Zo grappig, die verbanden die je als kind legtquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef MrBean het volgende:
Ik dacht dat het te maken had met Spijkerhoek, de serie.
Heb ik idd ook gelezen, maar pas na Heksenkind terwijl Juniper het eerste deel isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
HeksenkindHeb je Juniper ook gelezen?
Eén van die twee is één van de weinige boeken waarin mijn voornaam voorkomt
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met Spijkerhoek, de serie.
Ik zou zeggen neem de tijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef melismay het volgende:
Even een tvp, ik heb zoveel boeken versleten, ik ga er eens goed over nadenken
O jaaaaa!! Jeroen & de zilveren sleutel vond ik ook prachtig!!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef Karakter het volgende:
Daan Zonderland!
Professor Zegellak
Jeroen & De Zilveren Sleutel
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef ChrisJX het volgende:
Nu ik erover nadenk... Volgens mij heb ik Kruistoch in Spijkerbroek nog nooit gelezenIk weigerde dat, de titel was stom
Dacht namelijk altijd dat Spijkerbroek een verzonnen plaats moest voorstellen, net als bij. Maarssen-Broek of Kootwijkerbroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Frollo op 23-03-2006 17:34:47 ]
geen nood, je loopt twee jaar achterquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef ChrisJX het volgende:
Is Thea Beckman dood?![]()
Ik wist alleen dat Evert Hartman dood is.
heb ik ook gelezen trouwens, was leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef ChrisJX het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |