Lijkt me welquote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn oma zit al een aantal jaar in een verzorgingstehuis en is erg actief in o.a. de cliëntenraad. Ze heeft daarom Wouter Bos op bezoek gehad, heeft een praatje met hem gemaakt en is zelfs met hem op de foto geweest. En ze vond hem zoooooo leuk! Mijn oma! Oh, de schande!![]()
![]()
Hopelijk is ze gewoon dement aan het worden.![]()
Koop een dildo, kan ze doe het zelvenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn oma zit al een aantal jaar in een verzorgingstehuis en is erg actief in o.a. de cliëntenraad. Ze heeft daarom Wouter Bos op bezoek gehad, heeft een praatje met hem gemaakt en is zelfs met hem op de foto geweest. En ze vond hem zoooooo leuk! Mijn oma! Oh, de schande!![]()
![]()
Whaha, Wouter bos!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Ben ik ff blij dat er niet meer zoiets bestaat als sex voor de buch.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
*Mental imagequote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat er niet meer zoiets bestaat als sex voor de buch.
Zie je je oma op tv, dat ze genomen word door een Wouter Bos look a like.![]()
Plus nog es dat half puberend nederland waarschijnlijk rukkend voor de buis zit/zat.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn oma geilt op Wouter Bos!
Geilt JP ook op Woutert??quote:
Kwestie van je gedachten op 0 te zettenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog liever dood
Maar die gedachte alleen al![]()
Of je tv ,t raam uit flikkeren.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kwestie van je gedachten op 0 te zetten![]()
Fuck de kerk.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef LSS het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker, Weet de kerk daarvan??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |