En een betere TTquote:
Ik hoop Famequote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben zó benieuwd welke nummers ze zaterdag doen!
Ik krijg een gevoel dat Floortje misschien toch wel weer Why Tell Me Why doet.
Ik ben toch ook tegen Floor, dus ik ben het sowieso wel met je eens, saaie doos. Bah zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij was het een lijstje van haar persoonlijke favorieten... nuff said![]()
Ja, vooral doen!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben zó benieuwd welke nummers ze zaterdag doen!
Ik krijg een gevoel dat Floortje misschien toch wel weer Why Tell Me Why doet.
Die is beterquote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef PeRi het volgende:
[Idols #94: Hoe Paton van Floortje won!]
Da's een leuke titel.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef PeRi het volgende:
[Idols #94: Hoe Paton van Floortje won!]
Ja, maar ik was te laatquote:
Whehehe.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Een pro-Raffaëla titel is natuurlijk beter, maar deze TT is wel waar. Het wordt een spannende finale, met twee waardige finalisten die totaal verschillend zijn. er kan er maar één winnen, er is maar één echte ster (Raffaëla) dus eigenlijk is de uitslag vrij simpel.
Net als vroegâh, met Jim en Jamai.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat de meesten niet zozeer pro-Raf zijn maar anti-Floortje
Wie dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik vind het leuk om te zien hoe die-hard Flodder-fans van het eerste uur nu opeens steeds meer naar Raffa overstappen.
Dat geldt in ieder geval niet voor mijquote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat de meesten niet zozeer pro-Raf zijn maar anti-Floortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |