omg, mijn smileyquote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is misschien niet helemaal positief wat je zegt, maar die. Het is net of ik droom ofzo
.
Ik vind Floortje anders een hele mooie naamquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
Wie noemt z'n kind Floortje trouwens... dat tje kan toch echt niet, lekker denigerend. Ook leuk als je later oma bent.
Ik dacht al; een nieuwe stok?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind Floortje anders een hele mooie naam
Floortje.. doet mij denken aan een klein verwend kindquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
Floortje doet me zo denken aan vloerkleedje..
Disco Inferno was natuurlijk briljant, maar gisteravond was ze toch echt nog wel beter hoor, vooral qua zang.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een vlaag van verstandsverbijstering.
Ze is nog niet voorbij haar niveau van Disco Inferno gekomen. Ze is idd hard achteruit gegaan, en toen weer langzaam geklommen. Ze is wél goed op weg
Kleine vloer.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
moest hij heel hard lachen om Floortje's naam..
Dan vooral Think, die was echt geweldigquote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Disco Inferno was natuurlijk briljant, maar gisteravond was ze toch echt nog wel beter hoor, vooral qua zang.
En wat zei die over Ellen danquote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen ik een Amerikaan uit m'n MSN-lijst de filmpjes van de kandidaten liet zien was hij erg onder de indruk van Angelique en moest hij heel hard lachen om Floortje's naam..
Zo, dit klinkt beterquote:Op maandag 6 maart 2006 09:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
D'r uitspraak van het Engels was niet geweldig, maar ze zong wel erg goed.
Gaan ze een duet zingen in de finale danquote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef WithMe het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het duet tussen de finalisten.
Ja, dat zeiden ze vanmorgen bij Giel.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gaan ze een duet zingen in de finale dan![]()
Dat is niet eens zo'n gekke gedachte.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal vast zoiets als ''The Boy is Mine'' van Brandy en Monica![]()
Lijkt me ook een leuk nummer eigenlijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal vast zoiets als ''The Boy is Mine'' van Brandy en Monica![]()
Fatboy slimquote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef WithMe het volgende:
De single van de winnaar gaat "Right here, right now" heten.
Hebben ze dat gezegtquote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef WithMe het volgende:
De single van de winnaar gaat "Right here, right now" heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |