Het doet blijkbaar wel iets, anders waren er niet zo veel soortgelijke producten op de markt.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Heel leuk natuurlijk al die appaaratjes, maar werkt het ook?
Nou ik ga denk ik binnenkort Lab Series Skin Refinisher proberen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Het doet blijkbaar wel iets, anders waren er niet zo veel soortgelijke producten op de markt.
Met al die producten weet ik uiteindelijk niet meer welke te kiezen..quote:Op zondag 26 maart 2006 19:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou ik ga denk ik binnenkort Lab Series Skin Refinisher proberen.![]()
Je kan natuurlijk met de goedkoopste beginnen, dan heb je dus die van L óreal. Ook kan je eens op eBay kijken, daar worden veel producten een stuk goedkoper aangeboden.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:54 schreef FaceWash het volgende:
[..]
Met al die producten weet ik uiteindelijk niet meer welke te kiezen..
Die van Estee Lauder lijkt me wel iets, maar is verdomd prijzig.
In sommige user reviews melden ze dat met de hand effectiever is dan met een apparaatje of dat het apparaatje snel slijt.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Heel leuk natuurlijk al die appaaratjes, maar werkt het ook?
Ik heb nog zo'n proefmonster thuis liggen, die zal ik eerdaags ff gaan proberen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:46 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
In sommige user reviews melden ze dat met de hand effectiever is dan met een apparaatje of dat het apparaatje snel slijt.
---
Zit zelf aan die van L'Oreal te denken. 18 euro.
Is dat wel zo verstandig met die tretinoïne creme die je gebruikt?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou ik ga denk ik binnenkort Lab Series Skin Refinisher proberen.![]()
Ik wil het eigenlijk op de gebieden proberen waar ik geen tretinoïne opsmeer. Die tretinoïne -creme gebruik ik alleen in de T-zone.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig met die tretinoïne creme die je gebruikt?
Jij had toch alleen acne aan de zijkant van je gezicht? Of ook in de T-zone? Of dat was iemand anders.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk op de gebieden proberen waar ik geen tretinoïne opsmeer. Die tretinoïne -creme gebruik ik alleen in de T-zone.
Dat zal wel iemand anders zijn geweest, ik heb wisselend puistjes bij me voorhoofd, slapen en heel soms me neus.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:44 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Jij had toch alleen acne aan de zijkant van je gezicht? Of ook in de T-zone? Of dat was iemand anders.
Op langere termijn doet tretinoïne veel meer dan microdermobrasie. Maar het kan irritatie veroorzaken en de resultaten zijn niet zo instant als die van microdermabrasie.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk op de gebieden proberen waar ik geen tretinoïne opsmeer. Die tretinoïne -creme gebruik ik alleen in de T-zone.
Ik smeerde dat spul eerst ook op de onderkant van me gezicht, maar mijn wangen vonden dat niet echt leuk, het begon op den duur een heel branderig en trekkerig gevoel te geven, ook kreeg ik veel last van schilfers die maar tijdelijk met een creme waren weg te werken.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Op langere termijn doet tretinoïne veel meer dan microdermobrasie. Maar het kan irritatie veroorzaken en de resultaten zijn niet zo instant als die van microdermabrasie.
Je bedoelt een verbetering van acne? In dat geval is 2-3 dagen te kort om conclusies proberen te trekken. Als het langer dan 2 a 3 weken is, okequote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef FaceWash het volgende:
Afgelopen 2-3 dagen is het algemeen voorkomen van mijn gelaat toch degelijk verbeterd.
Ik weet dat Lab Series kort geleden een aantal wijzigingen in hun verpakkingen hebben doorgevoerd, waaronder enkele naamwijzigingen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef FaceWash het volgende:
Ik ben nu bezig met een staaltje van Lab Series, genaamd 'Lift Off Plus'. Ben hierover meer info gaan zoeken op hun website, maar heb dit product nergens teruggevonden. Is dit uit de handel genomen en/of vervangen door een ander product? Bijv. de super lift off face lotion?
Scheelt dat echt dan? Ik dacht dat het in theorie wel werkt, maar dat het verschil in de praktijk te verwaarlozen was?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef FaceWash het volgende:
- Reeds gedurende twee weken elke dag minstens 1.5 L water drinken
- Voldoende fruit beginnen eten
Ik gebruik dezelfde creme nu anderhalve week. Tot nu toe valt het allemaal mee. Slechts 2 of 3 dagen een droge huid gehad, nu is hij aan de vettige kant. Volgens mij is dat omdat de talg beter kan vloeien. Kan niet wachten tot het minder wordt. Verder lijkt m'n huid wat reactiever op producten die ik normaal gebruik.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik smeerde dat spul eerst ook op de onderkant van me gezicht, maar mijn wangen vonden dat niet echt leuk, het begon op den duur een heel branderig en trekkerig gevoel te geven, ook kreeg ik veel last van schilfers die maar tijdelijk met een creme waren weg te werken.![]()
[EDIT] Dit is de dosering trouwens: ACID A Vit 0,05% (0,5 mg tretinoïne per gram) [/EDIT]
Heb je ook suggesties dat ik het ook gewoon op me wangen kan smeren zonder al te veel bijwerkingen, maar dat de werking zelf niet belemmerd wordt?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:15 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde creme nu anderhalve week. Tot nu toe valt het allemaal mee. Slechts 2 of 3 dagen een droge huid gehad, nu is hij aan de vettige kant. Volgens mij is dat omdat de talg beter kan vloeien. Kan niet wachten tot het minder wordt. Verder lijkt m'n huid wat reactiever op producten die ik normaal gebruik.
Bron: http://www.smartskincare.comquote:Clinically Proven Topical Treatments:
Alpha-hydroxy Acids
Tretinoin (Retin A, Renova)
Retinoids
Estrogens
Vitamin C
Vitamin C derivatives
Anhydrous vitamin C combo
Possibly Effective Topical Treatments:
Furfuryladenine (Kinetin, Kinerase)
Copper peptides
Palmitoyl pentapeptide-3 (Matrixyl)
Alpha lipoic acid
Active retinol
Coenzyme Q10
Idebenone
Lycopene
DMAE
Green tea
MMP inhibitors
Popular but Unproven Topical Treatments:
Beta-hydroxy acids
Acetyl hexapeptide-3 (Argireline)
Noninvasive and Minimally Invasive Procedures:
N-lite laser therapy
Radiofrequency lift (Thermage, etc.)
Botulinum toxin injections (Botox)
Hyaluronic acid gel injections (Restylane, etc.)
Collagen injections
Microdermabrasion
Do-it-yourself microdermabrasion
Invasive Treatments/Procedures:
Laser resurfacing
Creatine krijg je van die hele gore puisten van op je rug heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:30 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Over creatine supplementen lees ik meestal eerder een negatief effect. Door het vochtvasthoudende effect zouden de porieen misschien sneller verstopt raken.
Nee niet per se een verbetering van acne. Mijn gelaat lijkt gewoon gezonder in het algemeen. De 'overall look' lijkt vele helderder. Minder dul en oneven.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:30 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Je bedoelt een verbetering van acne? In dat geval is 2-3 dagen te kort om conclusies proberen te trekken. Als het langer dan 2 a 3 weken is, oke
Over creatine supplementen lees ik meestal eerder een negatief effect. Door het vochtvasthoudende effect zouden de porieen misschien sneller verstopt raken.
Weet niet of dit dé redenen zijn, het zou ook één van de anderen kunnen zijn. Maar heb altijd al gelezen dat water en fruit erg goed zijn voor de huid (échte resultaten op langere termijn).quote:Op maandag 27 maart 2006 18:05 schreef Hammet het volgende:
[..]
Scheelt dat echt dan? Ik dacht dat het in theorie wel werkt, maar dat het verschil in de praktijk te verwaarlozen was?
Water is zeker wel goed voor je huid het zuivert je van binnen. Ik drink ook zo'n 1 tot 2 liter op een dag en fruit en groentenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:51 schreef FaceWash het volgende:
[..]
Weet niet of dit dé redenen zijn, het zou ook één van de anderen kunnen zijn. Maar heb altijd al gelezen dat water en fruit erg goed zijn voor de huid (échte resultaten op langere termijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |