Dus ben jij ook geen supporter? Doe niet zo dom man..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een echte supporter (to support, zoek eens op wat dat betekent), moedigt zijn team aan. Kan moeilijk via teletekst.
oquote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Mijn neefje is 17 jaar, zit nog op school en woont in Arnhem. Hij gaat ook naar elke thuiswedstrijd van Feyenoord met de trein.
Dus het is maar hoeveel je voor je cluppie over hebt he!
TT te moeilijk??quote:Eredivisie liveverslagen
Ja, inderdaad. Kan je moeilijk ontkennen lijkt me? Ik ben wel 100% voor Feyenoord, maar geen supporter.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus ben jij ook geen supporter? Doe niet zo dom man..
Je hebt elke week tentamens? Jemig man, draai er niet zo omheen en zeg gewoon dat je geen zin hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jou neefje werkt later waarschijnlijk ECHT als havenarbeider of vuilnisman, sommige mensen hebben ook tentamens enzo![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij of iemand anders een successuporter is, ik geef aan dat als je echt wilt, het best mogelijk is om naar het stadion te gaan. Geen zin is dan 'n beter argument om niet te gaan dan 'niet kunnen omdat je ver weg woont'.
Nou geweldig, nu weer ontopic?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef Loesj het volgende:
[..]
Zoals hierboven al werd gezegt, er zit een verschil tussen supporters op internet en supporters in het stadion.
Nouja, laten we zeggen dat ik geen zin heb om honderd euro per 2 week uit te geven aan trein/kaartje voor Ajax-Sparta ofzo, ik ga naar alle toppers en CL wedstrijden dat vind ik wel voldoende.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij of iemand anders een successuporter is, ik geef aan dat als je echt wilt, het best mogelijk is om naar het stadion te gaan. Geen zin is dan 'n beter argument om niet te gaan dan 'niet kunnen omdat je ver weg woont'.
En misschien moet jij maar eens beter opletten op school, want gezegd is met een d.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef Loesj het volgende:
[..]
Zoals hierboven al werd gezegt, er zit een verschil tussen supporters op internet en supporters in het stadion.
Eh ja, ik heb zo goed als elke week tentamensquote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt elke week tentamens? Jemig man, draai er niet zo omheen en zeg gewoon dat je geen zin hebt.
En als je dan laten we zeggen 1x in de maand naar het stadion gaatquote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef Loesj het volgende:
[..]
God hou je bek es MBOsloerie.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef Loesj het volgende:
Niet dat het erg is dat je niet naar het stadion gaat ofzo. Maar waar ik me altijd aan erger is dat die mensen die de stand volgen via teletekst wel altijd een uitgelaten mening hebben over hun club. Terwijl ze er helemaal niet nauw bij betrokken zijn.
En als hun club kampioen wordt staan ze vooraan bij het kampioensfeest.
Bite mequote:
Kap er nou GVD eens mee...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef Loesj het volgende:
Niet dat het erg is dat je niet naar het stadion gaat ofzo. Maar waar ik me altijd aan erger is dat die mensen die de stand volgen via teletekst wel altijd een uitgelaten mening hebben over hun club. Terwijl ze er helemaal niet nauw bij betrokken zijn.
En als hun club kampioen wordt staan ze vooraan bij het kampioensfeest.
Kijk, dat is eerlijker. Iedereen moet het voor zich weten of hij naar het stadion gaat of niet, maar ik word altijd moe van die mensen die altijd wel wat hebben. Als het nu op maandagavond is en je moet werken, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar op een zondag kan men aanwezig zijn als men echt wil.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, laten we zeggen dat ik geen zin heb om honderd euro per 2 week uit te geven aan trein/kaartje voor Ajax-Sparta ofzo, ik ga naar alle toppers en CL wedstrijden dat vind ik wel voldoende.
Best een geinige discussie. Leuker dan de wedstrijden op dit moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |