quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trut.![]()
Huilie. Waar blijft mijn bier, hoer?
Nee, het is echt maar een kras. Niets waar je broek van af zakt.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef longinus het volgende:
Dat krasje zal wel een volledig in elkaar gedrukte zijkant zijn
Als ik maar eerst mijn bier krijgquote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het volgende krasje zal wel op d'r pols zitten dan.
Ik moest glimlachenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het volgende krasje zal wel op d'r pols zitten dan.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
TS doet stoer op Fok!, terwijl het echte verhaal in werkelijkheid als volgt ging:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokken Huil huil, jank jank, ik vraag "hee liefje wat is er" - "Ja, wat denk je zelf, hoerig tyfusventje" zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op jouw auto toen ik inparkeerde en toen ik het probeerde weg te krabben brak ik mijn nieuwe acryllnagel en dat is jouw schuld, bloedhond" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op mijn auto, of maak je je ergens anders zorgen over" - "Nee , stuk verdriet, mijn nagel!!!!!!!!!". Ik:
Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane gebroken nagel, waardoor ik niet kan fokken. Doe ik dat niet, dan slaat ze me met de stok en mag ik vannacht buiten slapen...alleen en koud, als een verloederde straathond
Sorry liefje, ik vergoed de nagel wel en je mag ook iets uitzoeken bij Tiffany's . Ben je dan niet meer boos en mag ik een biertje pakken? Alsjeblieft?
Goede strekking van het waargebeurde verhaalquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
TS doet stoer op Fok!, terwijl het echte verhaal in werkelijkheid als volgt ging:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokken Huil huil, jank jank, ik vraag "hee liefje wat is er" - "Ja, wat denk je zelf, hoerig tyfusventje" zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op jouw auto toen ik inparkeerde en toen ik het probeerde weg te krabben brak ik mijn nieuwe acryllnagel en dat is jouw schuld, bloedhond" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op mijn auto, of maak je je ergens anders zorgen over" - "Nee , stuk verdriet, mijn nagel!!!!!!!!!". Ik:
Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane gebroken nagel, waardoor ik niet kan fokken. Doe ik dat niet, dan slaat ze me met de stok en mag ik vannacht buiten slapen...alleen en koud, als een verloederde straathond
Sorry liefje, ik vergoed de nagel wel en je mag ook iets uitzoeken bij Tiffany's . Ben je dan niet meer boos en mag ik een biertje pakken? Alsjeblieft?
Waar blijft mijn bier, hoer?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
- verhaal -
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
Op mijn auto zou het me nog niets uitmaken als er een olifant op had geschetenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In werkelijkheid is het de auto van z'n pa, die hem nu een pak slaag geeft omdat er een kras op zit.
Dude, wat doe je nu danquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokkenHuil huil, jank jank, ik vraag "hee huilie wat is er" - "Ja," zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op mijn auto toen ik inparkeerde en nou durf ik niet meer te autorijden" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op je auto, of zijn er doden gevallen" - "Nee alleen een kras wheeeh". Ik:
![]()
Wel alle celverpestende woekerziektes nog aan toe. Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane kras, waardoor ik niet kan fokken. Trut.![]()
Is ze ook niet. Ik heb hoofdpijn en goede smaak.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
*wist niet dat SHE de gf van de ts was*
Ik zou het gezicht van je vriendin weleens willen zien als je dit recht in haar gezicht zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehehe. Eerst een voorzetje geven en dan op je pik getrapt zijn omdat ik hem inkop?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef SHE het volgende:
Ahh...heeft mijn helder licht op dit vieze zaakje, arme vogeltjesdans gefrustreert, waardoor hij de altijd olijcke SHE nu probeert aan te vallen ?![]()
Doe nog maar een poging, pino...vooralsnog krijg je virtueel met de stok
weheheh dat klinkt veel waarschijnlijker jaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |