And then...?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef DeLeider het volgende:
Naam, ondertitel, signature, fobo, posthistorie....
quote:
Kankernerd. Wordt je daar nou geil van he? zo'n fipo?quote:
Whehehe, er zijn een paar woorden aan toegevoegd!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:03 schreef DeLeider het volgende:
Kankernerd. Wordt je daar nou geil van he? zo'n fipo?
Goed uitgeslapen vandaag, en het topic nummer is zeker weer mooi, zeker in combinatie met de TT.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:03 schreef Urticaria het volgende:
Puike responstijd overigens, DL.
En een mooi deelnummer, al zeg ik het zelf.
Quatrequatrequatre.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef DeLeider het volgende:
Goed uitgeslapen vandaag, en het topic nummer is zeker weer mooi, zeker in combinatie met de TT.
Ja dat is toch gewoon sneu. Zit ie nou de hele tijd te F5-en totdat er een nieuwe is, en dan gelijk zo snel mogelijk posten...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn een paar woorden aan toegevoegd!
quote:
Zo gemakkelijk raak je ons niet kwijt!quote:
True.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dan ken jij mijn verdwaalkwaliteiten nog niet![]()
Ik dagelijks.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
True.
Hm. Ik heb weer eens een koekjes-eet-verslaving vandaag.
Ik nooit.quote:
Precies, veel beter alternatief.quote:
Ik doe het allebei. Dus ja.quote:
Ja, maar jij bent gewoon een ongezonde muts.quote:
Bewijs het maar eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon een ongezonde muts.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef cerror het volgende:
Ja, maar jij hebt gewoon een ongezonde muts.
http://fotoboek.fok.nl/Chowiquote:
STFU.quote:
Mooi, punt gemaakt potgrond d'r over.quote:
Centrum?quote:
Nee joh, gekquote:Op zondag 5 maart 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Centrum?
Je bedoelt èèn of andere sekte?
owquote:Op zondag 5 maart 2006 14:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee joh, gek
Ik bedoel of ie nu van slag is..
Had ik bijna de link van mijn fobo hier neergezetquote:Op zondag 5 maart 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ow
nou... nee hoor, daar is toch echt wat meer voor nodig!
ach die van jou is ook niet zo eng hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had ik bijna de link van mijn fobo hier neergezet
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik even lief voor mezelf zal zijn
Nou, ik schrik er anders elke keer vanquote:Op zondag 5 maart 2006 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach die van jou is ook niet zo eng hoor
zet er dan je tieten leukere foto's in!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, ik schrik er anders elke keer van
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:35 schreef Litso het volgende:
Welkom!
Eigenlijk ben ik druk met vanalles, maar ik heb wel even tijd voor wat quality-time met mijn favoriete kliekje
Een date? Spannend!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]Welkom..
Alleen spring ik zo onder de douche, heb om 18.00 uur een date in Sneek
"Het leven is zo spannend als je het zelf maakt"quote:Op zondag 5 maart 2006 16:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het kan nog spannend worden
Dat weet ik.. Maar ik weet ook dat mensen in het echie nog wel eens tegen willen vallen, de tijd dat ik hoteldebotel werd van een paar geschreven woorden heb ik wel achter me gelatenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:40 schreef Litso het volgende:
[..]
"Het leven is zo spannend als je het zelf maakt"
Ik zat je ook maar wat te plagen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Maar ik weet ook dat mensen in het echie nog wel eens tegen willen vallen, de tijd dat ik hoteldebotel werd van een paar geschreven woorden heb ik wel achter me gelaten
Ik hou gewoon alle opties open
Als ik me eerst door jou op moet warmen kan ik beter met jou daten..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:45 schreef Litso het volgende:
Ik ga je nu niet op zitten warmen vlak voor je date, dan weet je zeker dat het spannend wordt
Ik ga ff lunchen. Veel plezier en laat ons weten hoe het was
je houdt het wel lang vol met die ceilingcat he!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef JDude het volgende:
Hm, hm.
Och, die loopt niet in de weg.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
je houdt het wel lang vol met die ceilingcat he!
Die zal ik heus niet vergeten hoorquote:
Is Dago stiekem onder je account ingelogd?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:06 schreef Stofje het volgende:
Hallo allemaal. Hoe gaat het met mijn schatjes? Gaat het goed? Ja? Mooi. Met mij ook. Nee, écht! Ik heb een héérlijk weekend gehad en het lijkt alsof de vogeltjes fluiten als ik langs loop, zó lekker gaat het. In werkelijkheid zitten ze te zaniken dat ze zo grieperig zijn, maar héé, dat hóór je niet als je je zo lekker voelt als ik vandaag. Hihi. Jaaaaa. Hoiiiii.
Hoi Litso, lieverd van mequote:Op zondag 5 maart 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Is Dago stiekem onder je account ingelogd?
Je hebt de meet gemist. Lul.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Litso, lieverd van me. Heb ik het afgelopen weekend nog wat gemist op FOK? Wat een bagger op ONZ vandaag zeg, hihi, ik zit er aan te denken om die boefjes eens wat strenger te modereren. Aargh, wat een leven, héérlijk! Ik zat in de trein, zag dat prachtige Nederlandsche landschap voorbij flitsen, donkere wolken erboven en plotseling brak het zonnetje door. Ik luisterde naar fijne muziek en voelde dat het echt goed met me ging.
Hoe is het jou, oepsefloeps?
![]()
Flikker op met dat vrolijke gedoequote:Op zondag 5 maart 2006 18:06 schreef Stofje het volgende:
Hallo allemaal. Hoe gaat het met mijn schatjes? Gaat het goed? Ja? Mooi. Met mij ook. Nee, écht! Ik heb een héérlijk weekend gehad en het lijkt alsof de vogeltjes fluiten als ik langs loop, zó lekker gaat het. In werkelijkheid zitten ze te zaniken dat ze zo grieperig zijn, maar héé, dat hóór je niet als je je zo lekker voelt als ik vandaag. Hihi. Jaaaaa. Hoiiiii.
Yvonne in het echt is tof, maar dat wist ik al. MMarsu is geen crew dus was er ook niet. Het was erg tof, er is veel bier gedronken, volgende keer ben jij er ook gewoon bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vertel eens! Hoe is yvonne in het echt? Zat MMaRsu op etalagepoppen te geilen? Vertel eens
Ik kon niet. Moest werken. Ik vind dat de crew éérst aan mij moet vragen wat mijn voorkeursdagen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Yvonne in het echt is tof, maar dat wist ik al. MMarsu is geen crew dus was er ook niet. Het was erg tof, er is veel bier gedronken, volgende keer ben jij er ook gewoon bij.
Niks werken, je hebt lang genoeg de tijd gehad om dat af te zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kon niet. Moest werken. Ik vind dat de crew éérst aan mij moet vragen wat mijn voorkeursdagen zijn.
Zie http://forum.fok.nl/topic/827066 en vorige delen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
edit: Wel een matig verslag, details! Details! Details!
Oh, én NAC moest 'voetballen'. Tenminste, dat stond op het ticket.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Niks werken, je hebt lang genoeg de tijd gehad om dat af te zeggen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, én NAC moest 'voetballen'. Tenminste, dat stond op het ticket.
Hoezo.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:05 schreef Litso het volgende:
Bah, ze ziet er uit als zo'n giecheldoos die niet eens even zonder al haar vriendinnen me te nemen naar de wc kan
Ja okay. Dan heb je er meteen een totale harem bijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut.
Dat maakt mij helemaal niks uit. Zolang ze maar met me trouwt.
Winkelen danquote:Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Met mijn vrienden naar de plee? Eg nie!
Hoi.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Hoi. Bupatih.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi.
Ben jij ook verliefd op Djem?
Ik wel.
Nietes.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi. Bupatih.
Nee. Ik bén Djem.
Groetjes, Sjoowhie.
kroelkussen terug!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
Kusjekroel voor de BeF'ers.
quote:
Never.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
mên straks wordt het hier nog gezellig joh!
Als dát gebeurt, zal ik daar een stokje voor steken.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
mên straks wordt het hier nog gezellig joh!
bij jou is alles overratedquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Misstique het volgende:
Gezelligheid is bovendien erg overrated.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als dát gebeurt, zal ik daar een stofje voor steken.
Laat mij nou!quote:
sowwyquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
Oh. Jullie waren al een pagina verder. Niet zo snél joh.
Sure.quote:
Bagger? Slotje erop doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
Mijn ogen. Bagger lenzen.
Ja.quote:
zet je zonnebril op!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
Mijn ogen. Bagger lenzen.
Okay, okay, ik hou al op voordat die opmerking een jacksonism wordtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gang kunnen gaan is ook overrated hoor!
Dan lijk ik net gothic.quote:
En vervolgens mijn handen vastketenen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Sorry, Ch. Dit kan pijn gaan doen. Steek je je hand op als het pijn doet?".
Ranzige modquote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ben je keihard in je lenzen spuiten.
Neen.quote:
Oh ja. Ik ben mod. Ik moet het goede voorbeeld geven.quote:
Dat mag jij niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben mod. Ik moet het goede voorbeeld geven.
Foei, kinders. Niet van die vuige praat. Anders gaat dit topic dicht.
Dat is beter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben mod. Ik moet het goede voorbeeld geven.
Foei, kinders. Niet van die vuige praat. Anders gaat dit topic dicht.
Je hebt dus feitelijk een keuze. Of ik doe een slotje op jouw baggerlenzen, bind je vast en spuit je hele gezicht onder. Of ik sluit BeF.quote:
Waarom stel je mij altijd voor de moeilijke keuzes?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt dus feitelijk een keuze. Of ik doe een slotje op jouw baggerlenzen, bind je vast en spuit je hele gezicht onder. Of ik sluit BeF.
Ik hou van een stukje 'niveau' in een relatie. En geef je dus ook hoge-niveau-keuzes.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom stel je mij altijd voor de moeilijke keuzes?
Ow nee!!! Vlaag van verstandsverbijstering!!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zag ik dit goed?
zij Mt iets niet-positiefs over een moderator?
Ik kies voor optie één. Met pijn in mijn hart.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hou van een stukje 'niveau' in een relatie. En geef je dus ook hoge-niveau-keuzes.
dat is niet moeilijk, gewoon optie 1quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom stel je mij altijd voor de moeilijke keuzes?
ah, zo ken ik je weer!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Stofje is liev.
Het was hypothetisch hoor, ik doe het niet écht.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kies voor optie één. Met pijn in mijn hart.
foei,quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kies voor optie één. Met pijn in mijn hart.
O.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was hypothetisch hoor, ik doe het niet écht.
Ik heb toegegeven homo-seksueel te zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog wat gemist eigenlijk?
Geen zin om terug te lezen.
zo snel ging het niet vanmiddag...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog wat gemist eigenlijk?
Geen zin om terug te lezen.
Ik ben geen man.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb toegegeven homo-seksueel te zijn.
De rest niets bijzonders.
O. Jammer.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb toegegeven homo-seksueel te zijn.
De rest niets bijzonders.
Hey! Dat ben ik! Tof zeg!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
Q.
Ik bedoelde vanaf vrijdag eigenlijk..quote:
Voor wat?quote:
8167897quote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat is je rekeningnummer, maak ik het even over.
Met een vrouw?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef DeLeider het volgende:
ik ga morgen neuken.
Je gaat naar je vriendin?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef DeLeider het volgende:
ik ga morgen neuken.
*checktquote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef DeLeider het volgende:
ik ga morgen neuken.
Ja, zo een met tieten enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met een vrouw?
Zo'n wezen dat zich niet doorontwikkeld heeft en is blijven zitten met een vagina?
Zo één?
Tof.
Met die 2 knopjes eropquote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja, die twee vetophopinkjes op borsthoogte. Dat zijn toffe dingen.
Die twee knopjes zijn tof. Fascinerend vooral. Maar de bollingen an sich zijn ook erg humoristisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met die 2 knopjes erop. Waar je zo tof aan kan draaien.
ze voelen grappigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die twee knopjes zijn tof. Fascinerend vooral. Maar de bollingen an sich zijn ook erg humoristisch.
Het is soms net een radio, zo'n vrouw.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met die 2 knopjes erop. Waar je zo tof aan kan draaien.
Ja het staat zo raar, zo van, we hebben nog wat over en moeten het kwijt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die twee knopjes zijn tof. Fascinerend vooral. Maar de bollingen an sich zijn ook erg humoristisch.
Je speelt ermee, je hebt werkelijk geen idéé of je het goed doet en diep van binnen lig je helemaal in een scheur, omdat het zo grappig aan voelt.quote:
Als je aan de goeie knopjes draait kan je er prachtig geluid uit krijgen, doe je het echter fout krijg je alleen gekraakquote:
Het is zó'n intikker en tóch hilarisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen heeft een radio het voordeel dat je die uit kunt zetten als je er ff geen zin in hebt
wat weet je dat toch goed te beschrijven!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je speelt ermee, je hebt werkelijk geen idéé of je het goed doet en diep van binnen lig je helemaal in een scheur, omdat het zo grappig aan voelt.
Die óókquote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je aan de goeie knopjes draait kan je er prachtig geluid uit krijgen, doe je het echter fout krijg je alleen gekraak![]()
![]()
Moet je eens proberen te giechelen, dan heb je de rechterkant van je gezicht blauw.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je speelt ermee, je hebt werkelijk geen idéé of je het goed doet en diep van binnen lig je helemaal in een scheur, omdat het zo grappig aan voelt.
giechelen, neeh mên, schuddebuiken van het lachen, dat is het!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je eens proberen te giechelen, dan heb je de rechterkant van je gezicht blauw.
*noteertquote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je eens proberen te giechelen, dan heb je de rechterkant van je gezicht blauw.
Checklist.quote:
"Wacht even schat. Voordat ik met je tieten ga spelen, was er nog iets, maar wat... Hmm.... Oh ja! Hier staat het!quote:
Hihihihihiihi. Bwehehehehehe.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
jij bent toch al blauwquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef Stofje het volgende:
Hihihihihiihi. Bwehehehehehe.
Au! Kuthoer!!"
.
Neem mij.quote:
Maken jullie ook foto's van 'de daad'? Er moeten meer foto's gemaakt worden van neukende BeF-ers.quote:
Waar zijn jouw foto's met pussy danquote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maken jullie ook foto's van 'de daad'? Er moeten meer foto's gemaakt worden van neukende BeF-ers.
Okay.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maken jullie ook foto's van 'de daad'? Er moeten meer foto's gemaakt worden van neukende BeF-ers.
Dat is geen BeF-er.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's met pussy dan![]()
Mijn voorbedachte opmerking, wat doe jequote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is geen BeF-er.
Zo. Daar heb ik me ook weer goed onderuit geluld.
Van wie zijn ze er al dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van mcDavid die Biogarde rimt. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van wie zijn ze er al dan?
Damn mn chantagemapje moet echt completer..
Alleen biogardequote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van mcDavid die Biogarde rimt. Bijvoorbeeld.
Stuur ff door.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van mcDavid die Biogarde rimt. Bijvoorbeeld.
Het was een voorbeeld. Zij zijn er openlijk voor uit gekomen, hebben ook met liefde en plezier foto's gestuurd van het poepertje van mcDavid en het snelle tongetje van Biogarde.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Alleen biogarde
is te merken dat je hier vaker moet komen![]()
Blufquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld. Zij zijn er openlijk voor uit gekomen, hebben ook met liefde en plezier foto's gestuurd van het poepertje van mcDavid en het snelle tongetje van Biogarde.
Ik heb méér foto's, natuurlijk. Ik ben namelijk mod. En die hebben álles.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld. Zij zijn er openlijk voor uit gekomen, hebben ook met liefde en plezier foto's gestuurd van het poepertje van mcDavid en het snelle tongetje van Biogarde.
Ik heb méér foto's, natuurlijk. Ik ben namelijk mod. En die hebben álles.
Ik denk dat wij wel tot een compromis kunnen komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik weet er nog wel een paar die jij niet hebt..
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel tot een compromis kunnen komen.![]()
Mag ik van jou van de serie nueckende BeF'ers ......quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel tot een compromis kunnen komen.![]()
Dat ding op haar neusquote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is zonde. Je bent ook niet geïnteresseerd in de derde tepel van Misstique?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou van de serie nueckende BeF'ers ......
Ik ben niet zo tepelgeorienteerd..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Of we kunnen een soort Kolonisten van Fokkan makenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zou een aardig kwartetspel kunnen worden.. gore inteeltreeks
![]()
Heeft zij er ook al een?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
... standje nr...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou van de serie nueckende BeF'ers ......
Litso is gewoon tof.quote:
Ik zal het eens vragen?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Bizznitch het volgende:
[BeF] #444 Je deteste francais....
Moi aussi
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen?
Klaas, kom jij vaak in Ierland?
Niets sinds ie in een hostelkamer woont, zegt ie. Dan zijn er te veel mensen bij.
Je voudrais une packet du condommesquote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
6 jaar frans, en ik kan alleen me voorstellen en een stokbrood bestellen![]()
6?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
6 jaar frans, en ik kan alleen me voorstellen en een stokbrood bestellen![]()
Dat kon bij ons dus weer nietquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
6?.
Wat was ik blij dat je dat kon laten vallen inde 4e zeg.
une timbrequote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wij leerden alleen postzegels te bestellen
ik liet duits vallen i.p.v. fransquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
6?.
Wat was ik blij dat je dat kon laten vallen inde 4e zeg.
logica slaat toequote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik liet duits vallen i.p.v. frans
stond op het moment van kiezen een 4 voor duits en een 6 voor frans...
Het zat gewoon niet meer in mijn profielquote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat kon bij ons dus weer niet
de laatste 3 jaar gelukkig maar 1 uur frans in de week
terwijl bij anders scholen weer 3 uur in de 4e is zodat je de 5e en 6e klas niks hebt![]()
krat postzegelsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oui,
un carnet du timbres, was het dan
maar daarna kregen we alleen nog lezen, spreken en luisteren!quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Janetje het volgende:
Bah ik haat Frans en alle andere talen..
Laten we nu converseren in de gehate Nederlandse taal, over andere onderwerpen dan de taal.
Wij alleen lezenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar daarna kregen we alleen nog lezen, spreken en luisteren!
en dat ging gaat me in het duits toch echt een stuk beter af!
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wij alleen lezen![]()
Dat kan ik bij frans dus echt niet.
Ik heel blij die tekst lezen, warempel ik snap het gewoon, er was iets op een ijsbaan dat de ijsmachines kapot waren waardoor het ijs was gaan smelten en daardoor was er een ongeluk met een schaatser gebeurt of zo.
beetje vaag verhaal vond ik al
Bleek het dat het om een man ging die in het landingsgestel van een vliegtuig zat waar die was doodgevroren![]()
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat verhaal ook gehad!
grandes lignes?
de mijne zei een boekjequote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een velletje zou je dan krijgen volgens onze lerares!
Het boek komt me bekend voor, het verhaal heb ik net als de meeste lessen frans gemist.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]volgens mij heb ik dat verhaal ook gehad!
grandes lignes?
Dat zei ik van de week ook toen ik in een pub hier in de binnenstad een dude tegenkwam die in Maastricht naar school ging, zo'n 10 min bij mijn school vandaan.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het boek komt me bekend voor, het verhaal heb ik net als de meeste lessen frans gemist.
Het is een complot zodat wij alles verkeerd leren, en die fransen ons op onze vakantie kunnen uitlachen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je weet het gewoon hestomme fransoos
![]()
nee jij dan dat jij dit weet teeringquote:
Ik zei toch dat ik er niks van wistquote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
.....
[..]
nee jij dan dat jij dit weet teering
die rechtse [14.rar]quote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Shift+1
Dit hoort nog bij eerder gemaakte opmerkingen van mij over Djem op pagina 5 of 4 ofzo.
Is dat die rechtse?quote:
Is die middelste niet dat nichtje van Patty Brardquote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Shift+1
Dit hoort nog bij eerder gemaakte opmerkingen van mij over Djem op pagina 5 of 4 ofzo.
GMTA.quote:
De kans dat die met mij gaat trouwens is kleiner dan de kans dat Djem ooit met mij gaat trouwen!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
Is KD niet meer je favoriet Bupi?
Gat in de grond graven en een verdieping naar beneden stortenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
Iemand nog een idee wat te doen met vermoorde kamergenoten?
We hebben hier kluisjes en een selfcatering kitchen...
Tevens zit ik op de tweede verdieping, ramen zitten dicht, en tamelijk ver van de douches. Te ver om onopgemerkt bebloed daar heen te lopen.. Nee, ik heb ook geen folie of vuilniszakken..
0,0001 tegen 0,0002 ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De kans dat die met mij gaat trouwens is kleiner dan de kans dat Djem ooit met mij gaat trouwen!
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
Iemand nog een idee wat te doen met vermoorde kamergenoten?
We hebben hier kluisjes en een selfcatering kitchen...
Tevens zit ik op de tweede verdieping, ramen zitten dicht, en tamelijk ver van de douches. Te ver om onopgemerkt bebloed daar heen te lopen.. Nee, ik heb ook geen folie of vuilniszakken..
Theoretisch he bup, theoretischquote:Op zondag 5 maart 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De kans dat die met mij gaat trouwens is kleiner dan de kans dat Djem ooit met mij gaat trouwen!
Vooruitgang.quote:
Neh, het moet echt wel te doen zijn, hoor.quote:
*Een van die dingen op eerste gaat toepassen vanavond..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]Opeten
Verbranden in open haard, mits aanwezig
Verstoppen in systeemplafond, mits aanwezig
Uit raam smijten
Hou eens op met dat avaswitchen joh..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh, het moet echt wel te doen zijn, hoor.
Dat doe je zelfquote:Op zondag 5 maart 2006 22:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou eens op met dat avaswitchen joh..
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]Opeten
Verbranden in open haard, mits aanwezig
Verstoppen in systeemplafond, mits aanwezig
Uit raam smijten
Oh.quote:
quote:
whihiquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lach me maar uit.. doet toch iedereen al..
Dat wel, maar je hebt wel gelijk, het is net zo irritant als die epeleptie ava'squote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Janetje het volgende:
[..]Lach me maar uit.. doet toch iedereen al..
heeft jouw aapje wel eens raak geschopt ?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat wel, maar je hebt wel gelijk, het is net zo irritant als die epeleptie ava's
*Troost.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Janetje het volgende:Lach me maar uit.. doet toch iedereen al..
Zit je er ook wel 's 5 minuten lang naar te kijken en je af te vragen of er nog iets anders gaat gebeuren?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
heeft jouw aapje wel eens raak geschopt ?
Wel als jij voor hem staat.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
heeft jouw aapje wel eens raak geschopt ?
Die ava van PunkGirl daar kan ik echt uren naar kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit je er ook wel 's 5 minuten lang naar te kijken en je af te vragen of er nog iets anders gaat gebeuren?
Dat had ik ook in het beginquote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit je er ook wel 's 5 minuten lang naar te kijken en je af te vragen of er nog iets anders gaat gebeuren?
Thanks..quote:
Wiequote:Op zondag 5 maart 2006 22:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die ava van PunkGirl daar kan ik echt uren naar kijken![]()
ik naar mijn eigenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die ava van PunkGirl daar kan ik echt uren naar kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |