Ik hoop wel Disco inferno, die blijft toch het beste.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Disco Inferno kan denk ik niet. Ze zingen toch altijd alleen nummers uit liveshows.
Is dat zo? Ik dacht dat ze elk voorgaand Idols-optreden mochten kiezen, dus incl. workshops..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Disco Inferno kan denk ik niet. Ze zingen toch altijd alleen nummers uit liveshows.
Toen was ze al goed.!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
Linksonderaan, een optreden van Raffa vóór Idols.
Workshop liedjes mag nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef BVO het volgende:
Ze moet zaterdag gewoon weer lekker Disco Inferno gaan doen.
Wat ziet ze er daar Floortje-achtig uit (beetje tuttig en braafjes). Maar dat komt vooral door het kapsel, maakt haar wel heeel anders.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Woelli het volgende:
Ik denk dat All night long, Black Velvet of Hit 'em Up Style word
En hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ze een liedje moeten zingen uit de liveshows![]()
Dus?quote:
Ik denk eerder aan één van haar Nederlandstalige nummers, ik weet niet of Bigband nog een keer kan, dan zou één van die twee ook goed kunnenquote:
Ik denk wel dat het van zelf sprekend is dat het dit jaar ook isquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus?. Hoeft toch niet per se hetzelfde te gaan als toen. Bij Idols 1 zongen ze ook geen duet, dus dat slaat natuurlijk nergens op
.
en wat had ze te meldenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:43 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb even een meisje gesproken die bij Raffaela in de klas heeft gezeten![]()
Nou dat Raffaela echt een gek kind wasquote:
Me moeder zat altijd al te zeuren waarom die ouders der nooit zatenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou dat Raffaela echt een gek kind wasZe was blijven zitten omdat ze te druk waardoor ze niet goed kon concentreren... Iedereen werd er gek van
![]()
Verder was ze een Jehova Getuige!Daar is ze uit gestapt, maar haar ouders zijn het nog steeds
Daarom mogen ze niet bij de Liveshows aanwezig zijn
![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
Ja, ze heeft ook een Sugababes-account, op dat forum heeft ze daar ooit wat over geschreven.
Floortje en Raffaëla straks bij Jensen!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt![]()
http://www.sugababes.nl/Raffaela
quote:Ik ben zelf jehovah's getuigen geweest en toen deed ik als ik langs de deuren ging echt helemaal geen voet tussen de deur dus dat is ten eerste vette bullshit wat iedereen daarover zegt de mensen die dat zeggen houden gewoon vast aan de 'roddel'die al jaren bestaat van wat mischien 1 keer is gebeurd.. Ten tweede ik ben uit het geloof gegaan omdat ik het er absoluut niet mee eens was van wat ze geloven. Ik mag nu met niemand van het geloof meer praten including mijn moeder, broer, zus en zusje en dat is heel pijnlijk!! maar het is hun eigen geloof je mag dat niet veroordelen. ik zou er nooit meer bij terug gaan maarjekan er pas over oordelen als je er zelf bij hebt gezeten!!
Dat mag toch welquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:55 schreef superhero87 het volgende:
Hé, dat klopt niet... Ze heeft nog steeds contact met der moeder etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |