Oei, idd. Kort haar staat haar niet zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:31 schreef WithMe het volgende:
Gelukkig heeft ze haar haar laten groeien.
Ik denk dat dat nog wel mee valtquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ze ook maar weet dat mensen erg vergeetachtig zijn en als de Idols-hype afgelopen is zullen ze de daarbij behorende finalisten/winnares ook snel vergeten. Tegen de tijd dat ze weer klaar is om een plaat op te nemen zal het overgrote deel zeggen "Raffaela wie?". (Die-hards uitgezonderd natuurlijk
).
Ja, maar niet vanwege hun muziekquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel mee valt![]()
Als je Jim - Jamai - Boris en Maud zegt. Weten de meeste mensen ook nog wel wie dat zijn![]()
Ow my god, wat heb ik op de meet gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Woelli het volgende:
Iedereen word onthouden op de manier van hoe ze deden.
Niemand zou worden onthouden via de muziek![]()
Klopt, daarom wint Floortje ook zaterdagquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef Breemz het volgende:
SERIEUS Dit is toch geen idol...
Jij zegt elke week al dat Raffaëla af zal vallen, dus dat neem ik weinig serieus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Danzig het volgende:
[..]
Klopt, daarom wint Floortje ook zaterdag![]()
[Centraal] Anti-Idols topic!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef Breemz het volgende:
SERIEUS Dit is toch geen idol...
dat hele programma is een uitgemolken nep doorgestoken kaart geldklopperij gezanik gebeuren
Ik hoop wel Disco inferno, die blijft toch het beste.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Disco Inferno kan denk ik niet. Ze zingen toch altijd alleen nummers uit liveshows.
Is dat zo? Ik dacht dat ze elk voorgaand Idols-optreden mochten kiezen, dus incl. workshops..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Disco Inferno kan denk ik niet. Ze zingen toch altijd alleen nummers uit liveshows.
Toen was ze al goed.!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
Linksonderaan, een optreden van Raffa vóór Idols.
Workshop liedjes mag nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef BVO het volgende:
Ze moet zaterdag gewoon weer lekker Disco Inferno gaan doen.
Wat ziet ze er daar Floortje-achtig uit (beetje tuttig en braafjes). Maar dat komt vooral door het kapsel, maakt haar wel heeel anders.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Woelli het volgende:
Ik denk dat All night long, Black Velvet of Hit 'em Up Style word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |