Daarop heb ik het ook gebaseerd. Die nummers zijn echt niet songfestival-waardig denk ik. Kijk naar de afgelopen jaren en vergelijk maar. Wij Nederlanders sturen altijd mooie songs die het in Europa nooit goed doen maar waar de pers meestal laaiend enthousiast over is (Esther Hart bijv. )quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarom? Klik op Maud in mijn sig, dan kun je de liedjes luisteren.
Dat was ook echt een goed nummer vond ik!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daarop heb ik het ook gebaseerd. Die nummers zijn echt niet songfestival-waardig denk ik. Kijk naar de afgelopen jaren en vergelijk maar. Wij Nederlanders sturen altijd mooie songs die het in Europa nooit goed doen maar waar de pers meestal laaiend enthousiast over is (Esther Hart bijv. )
Ik vind het ook een mooi nummer, daar niet van. Maar dit soort nummers werken niet in Europa. Zeg maar eens nog wat: Without you...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ook echt een goed nummer vond ik!.
Offtopic: Chans Sucks!quote:
ik vond het best nog wel meevallen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef WithMe het volgende:
Dat optreden in Emmen klonk ook niet helemaal lekker.
Ik heb het natuurlijk niet helemaal gezien, maar het stukje dat ze lieten zien kwam op mij nogal krijserig over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik vond het best nog wel meevallen hoor
Wie zuig jij dan Erikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Offtopic: Chans Sucks!.
Ok, nu stoppen dan maar?![]()
Eh... wattequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wie zuig jij dan Erik!!!
Dat antwoord weet alleen Lynx!
quote:ELLEN: RAFFAËLA'S PERFORMANCE IS TE GEK!!!
Idol-Ellen (foto) vertelde zondag in het Algemeen Dagblad dat zij hoopt dat Raffaëla de winnaar van Idols III wordt en ook in RTL Boulevard spreekt zij haar voorkeur uit voor de zwangere kandidate.
Ellen denkt dat Floortje het niet kan winnen van Raffaëla. "Floortje is ook een hele goede zangeres, maar ik denk dat Raffaëla gewoon net even dat beetje meer heeft", aldus Ellen.
Ze vervolgt in het entertainmentprogramma: "Ik zat bij Raffaëla in de workshopronde en toen had ik gewoon al heel sterk het gevoel dat zij wel eens het nieuwe idool van Nederland zou kunnen worden en ook wel internationaal, omdat ze gewoon de looks heeft en haar performance ziet er gewoon te gek uit." Ellen stond vooral bekend om de kandidate die keer op keer moest plaatsnemen op de gevreesde krukken. "Dit was mijn zesde keer zaterdag. Nou goed, Floortje en Raffaëla waren natuurlijk vanaf het begin al nummer één, de favorieten. Ik vind het gewoon van mezelf al heel knap dat ik toch bij hun hoorde. Ik had er al wel een beetje rekening mee gehouden dat zij in de finale zouden komen." Henkjan Smits zal Floortje waarschijnlijk boven Raffaëla verkiezen. De juryvoor- zitter van Idols ziet een zwangere winnares niet zitten. "Raffäela wint en kan gelijk thuis bevallen en een half jaar voor het kind zorgen", aldus RTL Boulevard-presentatrice Daphne Bunskoek.
Yep, je kunt haar ook moeilijk ongelijk geven in dezen. En ik denk (hoop) dat Raffa dat ook wel weet..quote:
Natuurlijk weet ze dat, maar wat maakt het haar nou uit als Nederland haar als idol kiest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Yep, je kunt haar ook moeilijk ongelijk geven in dezen. En ik denk (hoop) dat Raffa dat ook wel weet..
Als ze ook maar weet dat mensen erg vergeetachtig zijn en als de Idols-hype afgelopen is zullen ze de daarbij behorende finalisten/winnares ook snel vergeten. Tegen de tijd dat ze weer klaar is om een plaat op te nemen zal het overgrote deel zeggen "Raffaela wie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze dat, maar wat maakt het haar nou uit als Nederland haar als idol kiest.
Ze hebben al een album klaar liggen, maar ze kan waarschijnlijk door de baby niet meteen beginnen met zingen of touren. Floortje kan dat wel. Grote kans dus dat ze dadelijk toch eerder Floortje uitbrengen. Ze kunnen met haar niet wachten op Raff want dan is Idols 4 alweer begonnen en is de hele hype al afgelopen. Daar doel ik ook op, ik vind het heel leuk voor haar maar je kan het niet alletwee tegerlijkertijd doen. En als ze kiest voor de Baby en winnaar van Idols 3 zijn, dan zal Idols altijd het ondergeschoven kindje worden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ze ook maar weet dat mensen erg vergeetachtig zijn en als de Idols-hype afgelopen is zullen ze de daarbij behorende finalisten/winnares ook snel vergeten. Tegen de tijd dat ze weer klaar is om een plaat op te nemen zal het overgrote deel zeggen "Raffaela wie?". (Die-hards uitgezonderd natuurlijk
).
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
Ellens Raf-promotour is op gang geslagen.
[..]
Prachtig gezongen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
Linksonderaan, een optreden van Raffa vóór Idols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |