abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35812145
ik ben dat kind nu al zat, en ik volg heel Idols niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:13:11 #152
134538 chansadres
Black & White
pi_35812765
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Raf in de Veronica gids:
[..]
Kijk van zulke dingen wordt ik nou moe van haar. Waarom moet ze steeds zeggen van boehoe wat ben ik zielig... Maar als hij gemene dingen zegt, doe ik het lekker terug. Lekker puh. Pfff...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35812849
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef chansadres het volgende:

[..]

Kijk van zulke dingen wordt ik nou moe van haar. Waarom moet ze steeds zeggen van boehoe wat ben ik zielig... Maar als hij gemene dingen zegt, doe ik het lekker terug. Lekker puh. Pfff...
My thoughts exactly.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:29:09 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35813377
Ik ben een dag naar school en meteen wordt het halve topic volgespamd met allelei anti-Raffaëla uitingen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35813488
quote:

[..]

Waar doet ze zielig dan? Ze zegt toch alleen maar dat HJ in d'r gezicht positief is en in de media hele andere uitlatingen doet?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_35813632
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een dag naar school en meteen wordt het halve topic volgespamd met allelei anti-Raffaëla uitingen .
Klinkt bekend
pi_35813725
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou hier voor jou dan een niet anti raffaela reactie
RAFFAELA
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:52:09 #158
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35813871
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:17 schreef Danzig het volgende:
Ik denk niet dat we na Idols nog iets van Raffaela gaan horen (en zien). Raffaela zal mischien alleen nog te zien in de plaatselijke disco's in Emmen waar ze voor een gratis consumptie nog een keer Disco Inferno (met Emmens accent) ten gehore mag brengen, en na afloop kan ze nog gratis bezwangerd worden door de lokale kroegbaas. Daarna kan ze weer verder werken aan haar glansrijke carriere als 'gastvrouw'.
Best knap, en verbazingwekkend bovendien, dat jij haar toekomst al weet. En die opmerking over bezwangeren...
Echt, get over it. Ja ze is zwanger. Boeiend.
Beetje erg kinderachtig mo daar steeds over te blijven vallen.
quote:

[..]

Zegt ze dat dan? Zegt ze dat dan steeds?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef migebiggie het volgende:

[..]

Nou hier voor jou dan een niet anti raffaela reactie
RAFFAELA
Hehe, dat doet me goed .
Hoogachtend,
Erik.
pi_35814007
Mooi
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:03:25 #160
134538 chansadres
Black & White
pi_35814192
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:

Zegt ze dat dan? Zegt ze dat dan steeds?
Bijvoorbeeld die quote uit de veronica gids en alle uitzendingen over haar zwangerschap. Om maar te zwijgen over alle andere manieren die ze doet om in de media te komen. Dat mediageile vind ik gewoon te. Sommige vinden dat overreageren van Raff wel leuk. Mij werkt het op mijn zenuwen. Veel Raff-fans zeggen van: Floortje is zo nep. Nou, dat gevoel krijg ik van Raff. Ik geloof dat Floortje echt een rustig meisje is. En nee, waarom zou ze iedereen tegen de schenen willen schoppen om een goede idol te zijn
Steppin out tonight
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:06:03 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35814246
Wat is daar nou weer nep aan?

Zij zegt hoe zij dingen voelt, ik noem het eerlijkheid. Net als die rel om Hind, die was ook gewoon eerlijk. Blijkbaar wordt het meer gewaardeerd als je op de achtergrond lieft knikt en alles best vindt, dan dat je gewoon je eerlijke (misschien confronterende) mening geeft.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35814262
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef chansadres het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld die quote uit de veronica gids en alle uitzendingen over haar zwangerschap. Om maar te zwijgen over alle andere manieren die ze doet om in de media te komen. Dat mediageile vind ik gewoon te. Sommige vinden dat overreageren van Raff wel leuk. Mij werkt het op mijn zenuwen. Veel Raff-fans zeggen van: Floortje is zo nep. Nou, dat gevoel krijg ik van Raff. Ik geloof dat Floortje echt een rustig meisje is. En nee, waarom zou ze iedereen tegen de schenen willen schoppen om een goede idol te zijn
Hier ben ik het nou volledig mee eens!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:07:35 #163
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35814278
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef chansadres het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld die quote uit de veronica gids en alle uitzendingen over haar zwangerschap. Om maar te zwijgen over alle andere manieren die ze doet om in de media te komen.
Heb ik dan iets gemist? Want zo veel heeft ze helemaal toch niet gedaan om in de media te komen? Ze deed alsof ze verliefd was (wat op mij overkwam als een leuke grap) en ze raakte zwanger (wat niet met een media-aandachtrekkende-voorbedachte rade was)
quote:
Dat mediageile vind ik gewoon te. Sommige vinden dat overreageren van Raff wel leuk.
Ja, daar hoor ik bij. En ik denk niet dat het zozeer overreageren is, maar dat het meer een bruisende en levendige persoonlijkheid is.
quote:
Mij werkt het op mijn zenuwen. Veel Raff-fans zeggen van: Floortje is zo nep. Nou, dat gevoel krijg ik van Raff. Ik geloof dat Floortje echt een rustig meisje is. En nee, waarom zou ze iedereen tegen de schenen willen schoppen om een goede idol te zijn
Ik vind Floortje persoonlijk niet nep, alleen denk ik wel dat ze alles wat ze zegt wel met de gedachte om zo "goed" mogelijk over te komen zegt.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:14:14 #164
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35814499
Voor de mensen die willen lachen: onderstaande komt van de kwaliteitswebsite www.zijonline.nl

Raffaëla: Idool dat niet durft te vliegen! BABY NA GESCHEURD CONDOOM!
Nederland ligt aan haar voeten, maar een internationale zangcarrière lijkt op voorhand een kansloze missie te worden voor Idolsfinaliste Raffaëla Paton. Niet alleen is de 22jarige Emmense na een ongelukje met een gescheurd condoom zwanger, maar ze heeft nog een groot probleem dat verhindert dat ze een internationale ster kan worden... Ze durft niet in een vliegtuig...

Ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik dit las
schorriemorie
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:15:06 #165
134538 chansadres
Black & White
pi_35814526
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Floortje persoonlijk niet nep, alleen denk ik wel dat ze alles wat ze zegt wel met de gedachte om zo "goed" mogelijk over te komen zegt.
Ik denk dat ze heus zegt wat ze denkt maar zegt niet alles. Moet dat dan altijd? Ik snap best waarom je sommige dingen niet zegt of anders verpakt. Waarschijnlijk is dit een verschil van mening...
Steppin out tonight
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:15:55 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35814560
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef Danzig het volgende:
Voor de mensen die willen lachen: onderstaande komt van de kwaliteitswebsite www.zijonline.nl

Raffaëla: Idool dat niet durft te vliegen! BABY NA GESCHEURD CONDOOM!
Nederland ligt aan haar voeten, maar een internationale zangcarrière lijkt op voorhand een kansloze missie te worden voor Idolsfinaliste Raffaëla Paton. Niet alleen is de 22jarige Emmense na een ongelukje met een gescheurd condoom zwanger, maar ze heeft nog een groot probleem dat verhindert dat ze een internationale ster kan worden... Ze durft niet in een vliegtuig...

Ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik dit las
Om eerlijk te zijn heb ik nog niet eens de neiging om te lachen.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:15:56 #167
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35814561
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Volgens mij doet iedereen dat
schorriemorie
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:16:54 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35814592
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Danzig het volgende:

[..]

Raffaëla zegt niet altijd de meest tactische dingen, ookal bedoelt ze het goed. Dat vind ik leuker om te zien dan een politiek correct popje.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:20:09 #169
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35814694
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Raffaëla zegt niet altijd de meest tactische dingen, ookal bedoelt ze het goed. Dat vind ik leuker om te zien dan een politiek correct popje.
Raffaela is denk ik eerder een flapuit, maar je kan het Floortje niet kwalijk nemen dat ze zich zo goed mogelijk voordoet, is ook onderdeel van spel. Het heeft ook niks te maken met politiek correct zijn meer met omgangsvormen. Misschien moeten de kandidaten wel een boer laten tijdens de live-uitzending maar die zullen die dan toch proberen in te houden omdat het gewoon niet goed overkomt.
schorriemorie
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:21:29 #170
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35814740
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik nog niet eens de neiging om te lachen.
Nou, de kans is nihil dat Floortje en/of Rafealla een internationale carriere tegenmoet gaan.
schorriemorie
pi_35814790
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Danzig het volgende:

[..]

Misschien niet iedereen, maar als er camera's op je gericht staan met daarachter een miljoenenpubliek flap je er niet zomaar vanalles uit. Logisch dat ze even haar woorden afweegt voor ze iets zegt.

Ik denk dat ook Raffaela dat doet, maar die verbloemt dat door er nogal overdreven bij te doen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:22:47 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35814792
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Danzig het volgende:

[..]

Nou, de kans is nihil dat Floortje en/of Rafealla een internationale carriere tegenmoet gaan.
Ah, op die fiets. Ja nou inderdaad lijkt me dat wel een beetje hoog gegrepen voor de Nederlandse Idol-winnaars .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:24:45 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35814857
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Danzig het volgende:

[..]

Er zijn zat Amerikaanse negerinnetjes die doorbreken die een veel mindere stem en uitstraling hebben, met goed management is het mogelijk.

Raffaëla heeft in ieder geval veel meer dan Floortje een internationale uitstraling, dat lijkt me duidelijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:30:39 #174
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35815017
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef BVO het volgende:

[..]

Raffaëla heeft in ieder geval veel meer dan Floortje een internationale uitstraling, dat lijkt me duidelijk.
Eerlijk gezegd vind ik op dit moment dat ze geen beiden een internationale uitstraling hebben. Ik volg nu ook de Amerikaanse versie en de kwaliteit van de kandidaten ligt daar toch echt behoorlijk hoger dan in Nederland (logisch natuurlijk voor een land dat vele malen groter is).

Maar als je ziet dat het iemand als Anouk (tot nu toe) ook niet lukt om internationaal door te breken dan schat ik de kansen voor Floortje en Rafealla nog vele malen lager in.
schorriemorie
pi_35815267
Raffaëla:

"Eerste worden? Tja, ik hoop het. Dat zou in mijn geval leuk zijn voor Henkjan Smits... Zit-ie nog langer met me opgescheept! Ik heb de laatste tijd veel tegenstrijdige dingen van hem gehoord. Als ik heel eerlijk ben, vind ik het opvallend dat hij in mijn gezicht altijd even aardig is, terwijl hij in de media heel erg tegen me van leer trekt. Het geeft aan dat hij ook maar wat uit z'n nek kletst. Als ik niet ga winnen, denk ik dat het Floortje wordt. Ze is gewoon een diva, op alle fronten. Ze heeft power, uitstraling, en de manier waarop ze zich gedraagt omschrijf ik als 'classy'. Wat er ook gaat gebeuren, ik wil keihard blijven doorwerken tot in de achtste maand van mijn zwangerschap. En als ik tweede word en niemand me wil, ga ik op termijn gewoon weer verder met mijn oude beroep: achter de bar staan!"

Bron: Veronicagids nr. 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')