Jaa? was het gezellig?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Zwansen het volgende:
Gister haar ff in Emmen gezien, klonk echt goed hoor. Viel me echt niet tegen.
Ach, ben maar een kwartier ofzo geweest. Stond in de hagel en sneeuw en regen. De liedjes die ze zong klonken echt wel goed, vooral het laatste nummer. Maar het waren vooral kleine kinderen die hard meezongen/gilden.quote:
Wat zong ze allemaal dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Zwansen het volgende:
Gister haar ff in Emmen gezien, klonk echt goed hoor. Viel me echt niet tegen.
Nee 3 nummers geloof ik, inderdaad Hit 'em up style, Ik kan het niet alleen en Love is all.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat zong ze allemaal dan.
Of zong ze alleen Hit 'em Up Style
Deed ze het goed dan, of was je er iet bij?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee 3 nummers geloof ik, inderdaad Hit 'em up style, Ik kan het niet alleen en Love is all.
Kutkinderenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, ben maar een kwartier ofzo geweest. Stond in de hagel en sneeuw en regen. De liedjes die ze zong klonken echt wel goed, vooral het laatste nummer. Maar het waren vooral kleine kinderen die hard meezongen/gilden.
Klinkt leuk idd. Maar floortje consistentquote:Op maandag 6 maart 2006 18:37 schreef sbientje het volgende:
vanochtend op de radio, henkjan, floortje en raffa
vraagt die stenders (??) zo van: was het druk gisteren in emmen?
jaaa, zegt raffa
zegt stenders: hoeveel mensen, 20000, 400000, 100000
zegt raffa: nou.. *denk denk* ik denk... wel bijna een miljoen!
en ook nog zei stenders: floortje was iets consistenter dan jij (of iets in die trant)
en raffa: consistent? Hallo, ik ben zwart hoor!![]()
ze was echt zo grappig. En floortje was Zo braaf
Ik kan ze geen ongelijk gevenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef BVO het volgende:
volgens mij vonden ze Raf echt een dom nietszeggend kind.
raffa was echt supergrappigquote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef BVO het volgende:
Uhuh, Raffa was zoveel leuker weer.
Alleen die Stenders is altijd nogal pro-Floortje geweest en dat bleek ook wel, volgens mij vonden ze Raf echt een dom nietszeggend kind.
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Nee mensen die Idols niet leuk vinden zijn héle ongezellige lui!
Dat verbaast me eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:56 schreef VirtualPOM het volgende:
Harm,Angelique,Ellen,Ariel,Aäron, Marescha,I-Jay,Charissa, Renske & Serge zijn dus voor Raf, en van Christon weet ik het niet, wellicht DENKT hij dat Floortje wint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |