Hij glibberde meer weg van het podiumquote:Op zondag 5 maart 2006 16:59 schreef WithMe het volgende:
Ik vond dat mannetje waar ze op zat wel grappig. Die dook weg voor het podium en kwam later terug met die spiegel. Leuk om te zien.
Jaaaa? waren er veel mensen? was het leuk??quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef mark_03 het volgende:
Kom net uit Emmen. Wat een kutweer
. Raffa van een grote afstand gezien
.
Heel erg veel 10-12 jarigen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaaa? waren er veel mensen? was het leuk??![]()
idd, hoorde het ook...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef WithMe het volgende:
Dat optreden in Emmen klonk ook niet helemaal lekker.
Dit is geen fantopic, dus je mag hier klagen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Patch het volgende:
Is er ook een klaag-achtig topic ergens over haar?
Dat kan hier.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Patch het volgende:
Mag ook hierquote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Patch het volgende:
Dat viel me ook net op ja. In de studio klonk het erg goed! Nu ik het terug zie vind ik het ook wat tegenvallenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef WithMe het volgende:
Ik hoor Houten hart nu voor het eerst op tv. In de studio klonk het toch echt beter, of het viel minder op dat het slecht was.
klonk beter in de studio idd, maar om nou te zeggen dat het slecht was op tv...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat viel me ook net op ja. In de studio klonk het erg goed! Nu ik het terug zie vind ik het ook wat tegenvallen
Net als bij de Live Showsquote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef chansadres het volgende:
Was was aardig opzich, maar vond haar een beetje wegvallen in Don't Ch (en dan bedoel ik qua geluid, ze zong vrij laag en ze kwam bijna niet boven de muziek uit)
Je ziet het nauwelijksquote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
Ze was echt geweldig gister! jammer dat ze zwanger is... zuchtzucht
Niet mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 20:01 schreef Ivatje het volgende:
Floortje kan beter zingen maar is een beetje saai, Raffaëla is een echte showgirl!![]()
Ja dat was een beetje raarquote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe ging die opmerking van d'r ook alweer?
"ik heb geen zin om na te denken over wat ik vind[...]"?.
En ik een nieuwe sig.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar voor de finale
Miran!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar voor de finale
Nou...wat leuk....ze staat op 5 foto's van de 25 ofzo.quote:
quote:Zou het echt? Na afloop opent een uitgelaten Raffaëla de deur van haar kleedkamer: ,,Joehoe! Henkjan! Ik ben zwanger! En ik sta in de finale!’’
quote:Wie Idols volgens haar gaat winnen? ,,Raffaëla heeft de uitstraling, de stem. Echt een bühnebeest! Meer dan Floortje. Dus ja, ik hoop op Raffaëla.’’
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef countblah het volgende:
[afbeelding]
Haar leraar checkt haar kont, lijkt me duidelijk
uhm iek!quote:Op maandag 6 maart 2006 09:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je zult maar zoon leraar hebben.
Me broertje heeft zoon leraar, die vaak een stijve in de klas heeft![]()
En als meisjes inkijk hebben, dat hij der half in zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |