Vooral niet met dat ding spelen en een goed passend staafje hebben. Het gaat er om dat je niet constant met dat ding over je tanden gaat.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:59 schreef manny het volgende:
[..]
Als je er goed mee omgaat, wat moet ik me daar bij voorstellen ?
- minder dan 1000 woorden per dag zeggen ?
- elke avond netjes uitdoen en poetsen ?
- niet naar buiten in de regen ?
- geen yoghurt meer eten ?
![]()
-

hij is een beetje te groot..quote:Op zondag 5 maart 2006 11:58 schreef Furious het volgende:
[..]
http://tinypic.com/
En dan het adress tussen [[url= ]afbeelding[/url]] tags zetten.

Post gelijk even een foto van je gezicht, dan kan ik kijken of een tongpiercing wel staat bij jou.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef VivOo. het volgende:
[..]
hij is een beetje te groot..
effe verkleine met paint ofzo..![]()

Subtielquote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post gelijk even een foto van je gezicht, dan kan ik kijken of een tongpiercing wel staat bij jou.

hoe denk jij dat een tepelpiercing haar zal staan?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post gelijk even een foto van je gezicht, dan kan ik kijken of een tongpiercing wel staat bij jou.

En je Tieten, zodat we kunnen zien of een tepelpiercing niet beter zou staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]

Of een clitpiercing?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe denk jij dat een tepelpiercing haar zal staan?

Dat is geen foto van een klitpiersingquote:

anders zet je toch een tong piercing in die tijgertong?quote:

quote:Top 3 Reasons to Have Your Tongue Pierced:
1. It's Cool
2. Parents hate it.
3. Everybody's doing it.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |