Hij is er niet op uitgekeken toch? Of lees ik ergens overheen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
En je ouders zeiden nog zo: "Koop dat ding nou niet."
En je hebt het toch gedaan, ik kan alleen maar zeggen: Je ouders hadden gelijk en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Over een maand wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hij is er niet op uitgekeken toch? Of lees ik ergens overheen?
Precies, dat komt vanzelf wel. Had je die 300 euro nou maar beter besteedt...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Over een maand wel.
Zo is dat bij alle PSP gebruikers.
Dat had ik met mijn DS.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Over een maand wel.
Zo is dat bij alle PSP gebruikers.
Maar dat van de Tokkies was allang bekend. Kevin is echt zo'n achterbuurt naam.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef Roquefort het volgende:
Welke kneus brengt er nou een smerige PSP met game en memorycard erin terug naar de winkel. Heb je geen opvoeding gehad ofzo? Alles wat je aan iemand teruggeeft geef je terug zoals je het gekregen hebt, ik had je keihard uitgelachen met je praatjes als ik de verkoper was en gezegd dat je maar even de glasssex van je moeder moest gaan lenen voordat je je troep kwam ruilen.
Iedeeen die ooit in een winkel heeft gewerkt weet dat juist de mensen die smoezelige produkten met kutsmoesjes komen terugbrengen de meest irritant zijn. Al dat gedrag wat je beschrijft (smerig apparaat, onzin erin die er allang uit had moeten zijn) doet bij iedere verkoper het bullshitalarm afgaan, en dat wordt wel weer bewezen doordat je hier de dixons belachelij maakt terwijl ze goddomme jouw troep moesten opruimen en je apparaat terugnamen.
Kansloos topic voor Tokkies!!
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef Roquefort het volgende:
Welke kneus brengt er nou een smerige PSP met game en memorycard erin terug naar de winkel. Heb je geen opvoeding gehad ofzo? Alles wat je aan iemand teruggeeft geef je terug zoals je het gekregen hebt, ik had je keihard uitgelachen met je praatjes als ik de verkoper was en gezegd dat je maar even de glasssex van je moeder moest gaan lenen voordat je je troep kwam ruilen.
Iedeeen die ooit in een winkel heeft gewerkt weet dat juist de mensen die smoezelige produkten met kutsmoesjes komen terugbrengen de meest irritant zijn. Al dat gedrag wat je beschrijft (smerig apparaat, onzin erin die er allang uit had moeten zijn) doet bij iedere verkoper het bullshitalarm afgaan, en dat wordt wel weer bewezen doordat je hier de dixons belachelij maakt terwijl ze goddomme jouw troep moesten opruimen en je apparaat terugnamen.
Kansloos topic voor Tokkies!!
![]()
Monteurtje, oprottenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja talpa.
Kan je nagaan hoe triest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |