Hier precies hetzelfde. Die bevestigingen zijn vervelend, als ik vind dat je een bevestiging nodig hebt dan stuur ik er wel zelf éénquote:Op zondag 5 maart 2006 11:24 schreef existenz het volgende:
Ik heb Outlook standaard ingesteld dat ie nooit een leesbevestiging terug stuurt
Ook handig voor me werk. Klant hoeft niet te weten wanneer ik hem lees en dat mijn reactie/oplossing dus eigenlijk 3 dagen later komt. Al hoewel ik wel altijd binnen 2 dagen reageer, da's wel zo vriendelijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Die bevestigingen zijn vervelend, als ik vind dat je een bevestiging nodig hebt dan stuur ik er wel zelf één
Dan krijg je een bevestiging van de bevestiging enzquote:Op zondag 5 maart 2006 12:09 schreef qltel het volgende:
Misschien is 't wel geinig als iedereen altijd op ja zou drukken, na enkele 10-tallen bevestigingen per dag wordt je dat misschien wel zat..
en wat is nu je probleem? Of kon je nix beters vinden om over te huilen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik haat mensen die die dingen ALTIJD meesturen, en ik haat mensen die bij die dingen gewoon op NEE klikken zodat je geen bevestiging krijgt!
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 11:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Die bevestigingen zijn vervelend, als ik vind dat je een bevestiging nodig hebt dan stuur ik er wel zelf één
quote:
Daarom stuur ik nooit een bevestiging terug, dan houdt het meestal snel op.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die ALTIJD om leesbevestigingen vragen zijn overigens irritant!
idem. het is alleen maar inbox vervuiling.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:24 schreef existenz het volgende:
Ik heb Outlook standaard ingesteld dat ie nooit een leesbevestiging terug stuurt
Als iemand een mailtje terug stuurt dan weet je toch meteen dat het mailtje gelezen is? En als je geen antwoord terug krijgt is het al helemaal niet relevant of het wel of niet gelezen is want dan ben je toch niet interessant genoeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Duidelijker: Ik vraag zelden om een bevestiging, maar ALS ik het doe is het ook prettig dat iemand even bevestigt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |