abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35733487
Kutprijsenoorlog tussen al die supermarkten! Elke week maar weer de prijzen om laag gooien! En wie word daar de dupe van Juist! De arme vakkenvullers! Eerst konden we gewoon vullen, gewoon een beetje doorwerken. Toen kwam mijn baas met het GEWELDIGE idee om op tijd te gaan werken. Maar gelukkig, dat gold alleen voor de vracht! het idee was daar achter: door het aantal collie te tellen kon me baas bepalen hoelang je de tijd hebt om te werken. Haal je die tijd, geweldig! De tijd die je voor hun tijd eerder klaar bent krijg je extra uitbetaald Maar dan moet dat wel te doen blijven. De meerderheid van de vulploeg red z'n tijd niet. Ben je een keer 20 minuten voor de tijd klaar? Mooi! Dan weet me baas dat je te veel tijd hebt! De volgende keer krijg je dus minder tijd! Geweldig! het leukste van alles is dat de tijd die je over je tijd heen bent, die krijg je niet uitbetaald! Dat doe je dus in eigen tijd! Oooeeehhhw Prijzenoorlog

En sinds dinsdag doen we alles op tijd Lekker stressen geblazen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 5 maart 2006 @ 10:37:30 #2
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_35733526
Hopen op: Hoe ik mijn baas chanteerde (WARNING: Chantagepraktijken)

En anders : zoek een ander (hopelijk bij-)baantje.
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  zondag 5 maart 2006 @ 10:39:17 #3
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_35733540
of anders: Nekschot! voor je baas.
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
pi_35733565
Zoek een beter baantje.
pi_35733578
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:40 schreef Dementor het volgende:
Zoek een beter baantje.
het is zo gezellig daar
  zondag 5 maart 2006 @ 10:45:28 #6
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_35733617
Gezellig? In de kroeg, dat is gezellig! Werk is werk en vakkenvullen is ###werk.
NEKSCHOT!
pi_35733792
Werken is fijn. Wat is het probleem met hard werken?
pi_35733799
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:59 schreef gargamel het volgende:
Werken is fijn. Wat is het probleem met hard werken?
We moeten tien keer zo hard werken, waardoor wij veel eerder klaar zijn met werken = minder uren= minder loon
En dat terwijl je harder werkt!
pi_35733826
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
Kutprijsenoorlog tussen al die supermarkten! Elke week maar weer de prijzen om laag gooien! En wie word daar de dupe van Juist! De arme vakkenvullers! Eerst konden we gewoon vullen, gewoon een beetje doorwerken. Toen kwam mijn baas met het GEWELDIGE idee om op tijd te gaan werken. Maar gelukkig, dat gold alleen voor de vracht! het idee was daar achter: door het aantal collie te tellen kon me baas bepalen hoelang je de tijd hebt om te werken. Haal je die tijd, geweldig! De tijd die je voor hun tijd eerder klaar bent krijg je extra uitbetaald Maar dan moet dat wel te doen blijven. De meerderheid van de vulploeg red z'n tijd niet. Ben je een keer 20 minuten voor de tijd klaar? Mooi! Dan weet me baas dat je te veel tijd hebt! De volgende keer krijg je dus minder tijd! Geweldig! het leukste van alles is dat de tijd die je over je tijd heen bent, die krijg je niet uitbetaald! Dat doe je dus in eigen tijd! Oooeeehhhw Prijzenoorlog

En sinds dinsdag doen we alles op tijd Lekker stressen geblazen
Psst, tijd per colli werken is al een jarenlang begrip binnen de supermarkt branche, voor de oorlog is dit een paar jaar weg geweest omdat het zo "goed" ging met de branche, maar absoluut niets nieuws. Ik heb ook een tijd in de supermarkt gewerkt en die tijden die ze gaven waren simpel te halen. Behalve voor 14 jarige pubertjes natuurlijk die 1 colli per kwartier denken te vullen en dat ze dat werk kunnen noemen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35733851
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

We moeten tien keer zo hard werken, waardoor wij veel eerder klaar zijn met werken = minder uren= minder loon
Voor jou tien andere polen
Als vandaag niet hard werkt sta je morgen op straat (chinees spreekwoord)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:06:13 #11
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35733869
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:05 schreef longinus het volgende:

gisteren gezien op de tv
lijkt me een interresante docu trouwens
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35733870
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Psst, tijd per colli werken is al een jarenlang begrip binnen de supermarkt branche, voor de oorlog is dit een paar jaar weg geweest omdat het zo "goed" ging met de branche, maar absoluut niets nieuws. Ik heb ook een tijd in de supermarkt gewerkt en die tijden die ze gaven waren simpel te halen. Behalve voor 14 jarige pubertjes natuurlijk die 1 colli per kwartier denken te vullen en dat ze dat werk kunnen noemen.
Dat is bij ons wel anders, de tijd is zo scherp afgesteld dat het moeilijk is om het te halen. Ik haal die tijd wel, maar het is niet fijn werken. Wat ik me ook afvraag, is of ze wel je uren mogen inkorten nadat je te laat was
pi_35733950
Vroeger gingen de mensen staken bij dit soort geintje, tegenwoordig zijn ze te soft en staan ze toe dat alle verworven rechten worden afgebroken.
pi_35733962
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:05 schreef longinus het volgende:

[..]

spreekwoord? Dat was gewoon door het bedrijf waar die arme kindertjes werkten daar opgehangen en zo hadden ze er regelmatig andere leusen.

Hij ging ook een ietsje anders ;
Als je vandaag niet hard werkt , ben je morgen hard op zoek naar werk.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:14:46 #15
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_35734012
Wees blij dat je nog werk heb. Kreeg Vrijdag ontslag op staande voet. Daar ik mijn verdedigde omdat iemand met een stanley mes 2 keer langs mijn jas op mijn schouder kraste. En hem toen van me af schopte . Toen pas zag ik dat hij het met een bote kant van het mes deed . Tijdens het schopen kwam het mes in mijn been een jaap erin met 5 hechtingen gedicht.
S'middags op kantoor moeten komen en word er gezegd dat ik ben begonnen met vechten.
Terwijl het gewoon een beschermende reactie was. Mijn schuld dus ontslag op staande voet.

Lekker weekend .Heb nu geen recht op een uitkering . Maandag naar de bond en het CWI en heb er al weer een paar solicitatie's eruit en hoop dat ik nu weer snel werk heb.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
pi_35734061
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef MUZZ het volgende:
Wees blij dat je nog werk heb. Kreeg Vrijdag ontslag op staande voet. Daar ik mijn verdedigde omdat iemand met een stanley mes 2 keer langs mijn jas op mijn schouder kraste. En hem toen van me af schopte . Toen pas zag ik dat hij het met een bote kant van het mes deed . Tijdens het schopen kwam het mes in mijn been een jaap erin met 5 hechtingen gedicht.
S'middags op kantoor moeten komen en word er gezegd dat ik ben begonnen met vechten.
Terwijl het gewoon een beschermende reactie was. Mijn schuld dus ontslag op staande voet.

Lekker weekend .Heb nu geen recht op een uitkering . Maandag naar de bond en het CWI en heb er al weer een paar solicitatie's eruit en hoop dat ik nu weer snel werk heb.
Ga ook even naar de politie om aangifte te doen,
  zondag 5 maart 2006 @ 11:17:59 #17
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35734066
Ach je mag teminste nog evenveel werken als je precies op tijd werkt, maar wij worden sowieso naar huis gestuurd om te besparen of het werk nu af is of niet.
pi_35734080
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:17 schreef longinus het volgende:

[..]

Idd, naaien die hap
  zondag 5 maart 2006 @ 11:19:37 #19
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_35734083
quote:

waarom niet gewoon aangifte doen van bedreiging?
Where's my fear???
pi_35734088
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Waarom moet een supermarkt luiaards belonen? Jij vind het mischien hard werken maar dat is wellicht een kwestie van perceptie
  zondag 5 maart 2006 @ 11:24:07 #21
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35734147
quote:

Wat ben jij een eikel zeg! Ik hoop dat je leeftijd niet klopt in je profiel en dat je werkelijk maar 14 bent..... Als ik dit zo lees ben ik blij dat je geen uitkering krijgt, zal je leren je gedragen de volgende keer.

Oh, nee ik zeg niet dat die andere persoon goed gehandeld heeft
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zondag 5 maart 2006 @ 12:09:11 #22
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_35735178
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:17 schreef longinus het volgende:

[..]

Dat heb ik vrijdag avond nog gedaan>
  zondag 5 maart 2006 @ 12:12:52 #23
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_35735270
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:09 schreef MUZZ het volgende:

[..]

Dat heb ik vrijdag avond nog gedaan>
misschien is het een idee om bij een vakbond is na te gaan vragen of je op deze manier wel ontslagen mag worden.
Where's my fear???
  zondag 5 maart 2006 @ 12:16:12 #24
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_35735357
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:24 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Wat ben jij een eikel zeg! Ik hoop dat je leeftijd niet klopt in je profiel en dat je werkelijk maar 14 bent..... Als ik dit zo lees ben ik blij dat je geen uitkering krijgt, zal je leren je gedragen de volgende keer.

Oh, nee ik zeg niet dat die andere persoon goed gehandeld heeft
Wat heb ik dan fout gedaan ik zie in een ooghoek terwijl ik met iemand aan het praten ben op mijn afkomen en ik iets hoort schrappen en iets van een mes op mijn af ziet komen.
Dan heb je maar 1 reactie wat mij aan geleerd werd in het leger .Tegenstander eerst van je af zien te krijgen en dat deed ik dan met schoppen. Volgens de politie deed ik niks verkeerd en is het een natuurlijke reactie.

En bij mijn profiel staat toch echt 1967 als bouwjaar dus hoe jij aan 14 komt ?
  zondag 5 maart 2006 @ 12:20:11 #25
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_35735462
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:12 schreef jagermaster het volgende:

[..]

misschien is het een idee om bij een vakbond is na te gaan vragen of je op deze manier wel ontslagen mag worden.
Dat heb ik al aan een vriendin gevraagd die juriste is . Het is geen eens echt op staande voet ik ben om 10.30 naar huis gegaan en moest om 14.30 op kantoor komen waar ik toen te horen kreeg dat ik op staande voet ontslagen ben . En daar zit te veel tijd tussen is niet gelijk zoals het hoort.

Ga Maandag naar de bond en gelijk naar met rechtsbijstand verzekering toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')