abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35733169
Gezien de laatste reply's vind ik het wel leuk om een tweede aan te maken (zie onderaan)
Je hebt er een aanbidder bij denk ik

Dit topic gaat dus weer over onze geliefde Sten, 'astrale seksgodin' en leuke warme, humorvolle (is dit een normaal woord? goed ehm...) persoonlijkheid
Let wel, Sten is alles behalve zweverig te noemen en is zeer kritisch en scherp als het gaat om mediums en sommige paragnosten. Zij weet dat er veel kaf onder het koren zit. Ze is een gezonde 'scepticus'.
Desondanks gelooft ze natuurlijk in een paranormale/astrale wereld en heeft ze m.i. een hele sterke intuïtie.
Zoals je wellicht niet is ontgaan heeft zij een boek geschreven over haar ervaringen met uittredingen en astrale liefde.
Ook is zij diverse keren op tv geweest, o.a. bij Jack Spijkerman en in tijdschriften zoals de Paravisie verschenen.

Stenny heeft ook een gelijknamige website: www.doorhetraam.nl
Buiten een biografie, mooie plaatjes/tekeningen, leuke spelletjes/bezigheiden, boekrecensies en andere leuke info staat daar op zich al veel informatie over vanalles mbt geesten en uittredingen.
Er staat zoveel op dat je je niet hoeft te vervelen
Ze heeft nog een site, waar o.a. haar biografie op te lezen is: www.stenoomen.nl

Momenteel heeft ze het vrij druk, omdat ze aan haar tweede boek werkt!

Sten, ga zo door en we blijven nog veel lol maar ook serieuze zaken beleven hier

quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Beetje laat misschien.....

maar ze is bij ons wedergekeerd, met haar gladgestreken vederen neergedaald

( )

[afbeelding]

quote:
Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef Lord_of_the_String het volgende:
hey Stenny! Zeg, wat moet ik nou percies doen als ik eens met jou zeg maarreh... astrale erotiek wil beleven? Om maar even met de neus in de boter te vallen... ja weet ik veel... hoe moet ik dit dan brengen? :$
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35733527
Voor de liefhebber:
Achtergrond voor je mobiele telefoon (ik gebruik hem nu ongeveer een jaar en hij verveelt nog steeds niet!). Speciaal voor de k500i, maar natuurlijk ook voor andere telefoons

In real:

[ Bericht 15% gewijzigd door visvogel op 05-03-2006 10:46:31 ]
pi_35733533
Whoeiii een echte fan

(of was je nou Jeroen, Sten's mannetje?)
pi_35733549
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Whoeiii een echte fan

(of was je nou Jeroen, Sten's mannetje?)
Inderdaad haar man, en tevens haar grootste fan
pi_35733587
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:39 schreef visvogel het volgende:

[..]

pi_35733611
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gezien de laatste reply's vind ik het wel leuk om een tweede aan te maken (zie onderaan)
Je hebt er een aanbidder bij denk ik

Dit topic gaat dus weer over onze geliefde Sten, 'astrale seksgodin' en leuke warme, humorvolle (is dit een normaal woord? goed ehm...) persoonlijkheid
Let wel, Sten is alles behalve zweverig te noemen en is zeer kritisch en scherp als het gaat om mediums en sommige paragnosten. Zij weet dat er veel kaf onder het koren zit. Ze is een gezonde 'scepticus'.
Desondanks gelooft ze natuurlijk in een paranormale/astrale wereld en heeft ze m.i. een hele sterke intuïtie.
Zoals je wellicht niet is ontgaan heeft zij een boek geschreven over haar ervaringen met uittredingen en astrale liefde.
Ook is zij diverse keren op tv geweest, o.a. bij Jack Spijkerman en in tijdschriften zoals de Paravisie verschenen.

Stenny heeft ook een gelijknamige website: www.doorhetraam.nl
Buiten een biografie, mooie plaatjes/tekeningen, leuke spelletjes/bezigheiden, boekrecensies en andere leuke info staat daar op zich al veel informatie over vanalles mbt geesten en uittredingen.
Er staat zoveel op dat je je niet hoeft te vervelen
Ze heeft nog een site, waar o.a. haar biografie op te lezen is: www.stenoomen.nl

Momenteel heeft ze het vrij druk, omdat ze aan haar tweede boek werkt!

Sten, ga zo door en we blijven nog veel lol maar ook serieuze zaken beleven hier

[afbeelding]
[..]

[..]

[..]
Barb, wat lief van je, deze tekst. Ik had het niet eens gezien dat je een tweede topic had geopend. Ik keek alleen maar naar de topic Robbert van den Broeke en de Geestenfluisteraar, ook naar jouw topics kijk ik bijna altijd.
Ja, tegenwoordig lijk ik wel een sceptica, het is volkomen natuurlijk zo gekomen, toch sta ik achter iedereen die zijn 'paranormale' ervaringen zo beleeft en zo vertelt. En natuurlijk weet ik dat de geest ook los van het lichaam kan bestaan, dat reïncarnatie bestaat, enz. Ik ben gewoon heel kritisch. Zelfrelativering vind ik altijd een goede graadmeter voor iemands geloofwaardigheid naast natuurlijk het volkomen eerlijk zijn.

Ik moet zeggen dat ik Fok Truth een stuk leuker vindt nu jij erbij bent, lekker lachen, grappen maar niet gemeen, goede inhoudelijke reacties, goede sfeer. Zou wel lachen zijn als jouw kleintjes in de toekomst ook hun eerste woordjes hier op Fok gaan zetten.
pi_35733625
Sten bedankt
maar je vond de tekst wel ok dus? :

En jaaaa, Isabella, dat wordt er in elk geval eentje

Wanneer beginnen jullie aan kids
pi_35733633
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:37 schreef visvogel het volgende:
Voor de liefhebber:
Achtergrond voor je mobiele telefoon (ik gebruik hem nu ongeveer een jaar en hij verveelt nog steeds niet!). Speciaal voor de k500i, maar natuurlijk ook voor andere telefoons

[afbeelding]

In real:

[afbeelding]
Mafkees!
pi_35733648
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:39 schreef visvogel het volgende:

[..]

Fan hoeft niet hoor.
pi_35733692
Als het maar leuk blijft hij bedoelt het vast niet zoals echte fans (lees: hysterische stalkers en zo) het bedoelen
Hij is gewoon je mannetje, en met 'fan' bedoelt hij: 'Ze is lekker van mijhij'

pi_35733707
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sten bedankt
maar je vond de tekst wel ok dus? :

En jaaaa, Isabella, dat wordt er in elk geval eentje

Wanneer beginnen jullie aan kids
Je tekst is erg leuk, wel heel positief. Ik voel me vereerd.
Jeroen en ik hebben al heel veel kinderen: heel veel dierenkinderen. Daar houden we het bij.
Ik werk ook weer voor een aantal uurtjes (parttime) in het onderwijs, ook daar 'kinderen' genoeg.
(kan daar verder geen info over geven, houd werk en privé gescheiden nu (dit blijkt nodig) gezien mijn activiteiten in het openbaar.)
pi_35733726
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Als het maar leuk blijft hij bedoelt het vast niet zoals echte fans (lees: hysterische stalkers en zo) het bedoelen

Ik gedraag me wel als fan hoor. Alles verzamelen van Sten, boodschappenlijstjes, briefjes, fotos. En de muur hangt natuurlijk vol met haar fotos (op deze kamer 7). Maar voor de rest geen fan hoor (geen hysterische fan althans)
pi_35733727
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Ja, klopt, dat kan alleen hij zeggen, hoewel iedereen natuurlijk van zichzelf is. Maar hij heeft de eerste rechten, laten we het zo zeggen.
pi_35733737
pi_35733748
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:54 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ik gedraag me wel als fan hoor. Alles verzamelen van Sten, boodschappenlijstjes, briefjes, fotos. En de muur hangt natuurlijk vol met haar fotos (op deze kamer 7). Maar voor de rest geen fan hoor (geen hysterische fan althans)
Alles verzamelen?
pi_35733753
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

Alles verzamelen?
Ja, waar is dat boodschappenlijstje van gisteren gebleven!?!
pi_35733769
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:56 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ja, waar is dat boodschappenlijstje van gisteren gebleven!?!
In de oud papier bak? Maar om het topic niet te huishoudelijk te maken, laten we deze conversatie maar elders voortzetten.
pi_35733788
  zondag 5 maart 2006 @ 13:50:21 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35738651
Gezellig knus gesprekje hier Is dit een Sten-Jeroen-Barbara topic of zijn er ook andere mensen welkom?
Niet meer actief op Fok!
pi_35738699
Uiteraard
pi_35741277
Stenny als je aanwezig bent wil je dan op mn topic lucide uittreding reageren?
pi_35752017
Ik ben begonnen in "door het raam". Maar ik heb alleen niet zoveel tijd om te lezen. Ik doe het dus in stukjes.
pi_35756676
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Stenny als je aanwezig bent wil je dan op mn topic lucide uittreding reageren?
Ja is goed, ik kijk even...
pi_35758128
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef CarDani het volgende:
Ik ben begonnen in "door het raam". Maar ik heb alleen niet zoveel tijd om te lezen. Ik doe het dus in stukjes.
Dat werkt ook het beste, het is geen doorlees boek imo dan.
pi_35765441
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat werkt ook het beste, het is geen doorlees boek imo dan.
Ik zat eens te denken he.....
Maar hoe herken je het verschil tussen de suizingen van je bloedstroom of de suizingen die je krijgt als je uit gaat treden.
Ik probeer er op te lettne, maar ik weet het verschil niet.
Ik wil het ook eens bewust meemaken.
pi_35766531
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:32 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ik zat eens te denken he.....
Maar hoe herken je het verschil tussen de suizingen van je bloedstroom of de suizingen die je krijgt als je uit gaat treden.
Ik probeer er op te lettne, maar ik weet het verschil niet.
Ik wil het ook eens bewust meemaken.
De suizingen in je hersenen zijn vaak hard/luid en zijn niet te vergelijken met het heel zachte ruisen van je lichaamstoon en bloed. Onmiskenbaar! Ook ontstaan ze duidelijk en verlopen richting de andere hersenhelft, ze zijn dus niet constant qua toonhoogte. Je kunt het vergelijken met het geluid van een trein die je hoort aansuizen, die voorbijkomt en weer in de verte wegsuist. Ook als de suzingen zacht zijn, hoor je ze duidelijk van links naar rechts of andersom bewegen, opkomen en weer wegzakken. Hoe vaker ze komen, hoe dichter je bij een uittreding zit.
pi_35766595
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

De suizingen in je hersenen zijn vaak hard/luid en zijn niet te vergelijken met het heel zachte ruisen van je lichaamstoon en bloed. Onmiskenbaar! Ook ontstaan ze duidelijk en verlopen richting de andere hersenhelft, ze zijn dus niet constant qua toonhoogte. Je kunt het vergelijken met het geluid van een trein die je hoort aansuizen, die voorbijkomt en weer in de verte wegsuist. Ook als de suzingen zacht zijn, hoor je ze duidelijk van links naar rechts of andersom bewegen, opkomen en weer wegzakken. Hoe vaker ze komen, hoe dichter je bij een uittreding zit.
Hmmmm, dat heb ik nog niet gehad.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:22:58 #28
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_35786671
mmaarre hoe kan ik nu een reactie van Sten vewachten als je een ander topic opent, Analyzing_Barb?
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
pi_35789468
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Lord_of_the_String het volgende:
mmaarre hoe kan ik nu een reactie van Sten vewachten als je een ander topic opent, Analyzing_Barb?
Lieve schat....Het eerste topic was gesloten. Na ongeveer 7 pagina's gebeurt dat automatisch
En omdat ik je reactie zo leuk vond, en Sten een tweede topic verdient heb ik een tweede topic geopend. Je moet me dus juist maar dankbaar zijn
pi_35792812
quote:

[..]

dat is wel interessant altijd als ik ga mediteren dan lijkt het of er een paar x een bewustzijns verandering een golf door me hoofd gaat waardoor ik naar beneden zak of iets anders heel erg raar
pi_35793548
quote:

[..]

Hoi Stenny, zoals je die tonen/suizingen beschrijft zo heb ik ze precies hetzelfde. Al jaren eigenlijk, en ik kan die tonen ook zelf oproepen maar een uittreding is nog nooit gebeurt
Ik wil het ook wel eens meemaken, hoe roep ik het nou het beste op? Of moet het echt uit zichzelf gaan?
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:34:36 #32
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_35798071
yaaay! ze hebben het weer es over mij...

hey maarre Stenny... heb je dan ook astrale sm enzo? of als je andere interesses hebt ofzow... lijkt me wel gaaf als echt alles mogelijk is.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
pi_35800497
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:38 schreef -starseed-mayo- het volgende:

[..]

dat is wel interessant altijd als ik ga mediteren dan lijkt het of er een paar x een bewustzijns verandering een golf door me hoofd gaat waardoor ik naar beneden zak of iets anders heel erg raar
dat heb ik ook! Als ik bijvoorbeeld heel ontspannen ben tijdens een boek en een enkele keer achter de pc of ook tijdens mediteren word ik draaierig en 'zak' ik ineens weg. Gek gevoel is dat hè
Is trouwens ook een vorm van zelfhypnose. De kleine alledaagse dingetjes....
pi_35909413
Ik heb uit een goede bron gehoord dat Robbert van den Broeke mogelijk/waarschijnlijk vandaag in de TV show komt met Reinout Oerlemans, Nederland 2, Tros TV Show, 21.30 uur.
Don't knock me als het toch niet vandaag is, maar kijk voor de zekerheid wel.

Sten
pi_35909810
Stond al op www.tros.nl
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35909946
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Stond al op www.tros.nl
Heeeee, en dat zeg je nu pas!
quote:
Te gast zijn het medium Robbert van den Broeke en zijn vader. Robbert werd bekend door het RTL-programma 'Er Is Zoveel Meer' dat hij samen met Irene Moors maakte. In de studio praat hij voor het eerst openhartig over alle commotie door de 'genverbrander'-rel in de media. Ook de vader van Robbert is flink aangepakt in de pers, en vertelt over zijn zoon en de impact die de gave van Robbert heeft op het hele gezin.
pi_35909991
Kijk me even lief aan dan maak ik een nieuw topic aan!
pi_35910104
Ach ja, er zal waarschijnlijk niks nieuws worden verteld.
En iedereen die de Troskompas even doorleest wist het al een paar dagen hoor ( gewoon even tijdschriften handel binnen lopen, gidsen doorbladeren en voila)
pi_35910183
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ach ja, er zal waarschijnlijk niks nieuws worden verteld.
En iedereen die de Troskompas even doorleest wist het al een paar dagen hoor ( gewoon even tijdschriften handel binnen lopen, gidsen doorbladeren en voila)
Natuurlijk komt er wel wat nieuws!!, Pa en Robbert komen samen! Waarom had je het niet even gemeld?
pi_35910346
Had ik waarschijnlijk in het vroeg van de avond wel gedaan maar omdat ik het nou niet echt schokkend nieuws vind heb ik er eerlijk gezegd niet zo bij stilgestaan.
Er wordt vanavond waarschijnlijk gewoon niets nieuws verteld, ik denk dat het een "beknopte" versie van zijn boek word.
pi_35910417
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Had ik waarschijnlijk in het vroeg van de avond wel gedaan maar omdat ik het nou niet echt schokkend nieuws vind heb ik er eerlijk gezegd niet zo bij stilgestaan.
Er wordt vanavond waarschijnlijk gewoon niets nieuws verteld, ik denk dat het een "beknopte" versie van zijn boek word.
Nee hoor, ik voel aan dat het gaat sissen. Alleen al het hoofd Peter is het bekijken waard.
pi_35910678
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee hoor, ik voel aan dat het gaat sissen. Alleen al het hoofd Peter is het bekijken waard.
Wéér diezelfde leugens aanhoren. Nee hoor, brengt niks nieuws.
pi_35923847
Dit gaat nergens meer over.... één RvdB topic per moment is voldoende en een slowchat loopt ook al
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')