respect!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:00 schreef Steijn het volgende:
Ochik heb wel eens om 6 uur nog een heel topic vol gekregen.
Niet zolang die search niet werkt.quote:
Nu gaat het zeker lukken.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joh...
hey I-S! ook niet geneukt vanavond?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joh...
Mij veel te groot die borstenquote:Op zondag 5 maart 2006 05:12 schreef remlof het volgende:
[..]
nog effe de noodzakelijke ingrediënten:
[afbeelding]
Heb je geen hockeychicks met bier?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:12 schreef remlof het volgende:
[..]
nog effe de noodzakelijke ingrediënten:
[afbeelding]
Het is gewoon een ordinaire kamperslet.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:14 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mij veel te groot die borsten
Hoe groter de borsten, hoe kleiner je......... lijkt
En ik vind heineken hoofdpijn bier![]()
Fok is traag, zo gaat het niet lukken.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:18 schreef Poit- het volgende:
Ik help wel mee.. Ik heb nog bier dus ja.
Soms is het traag hier.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:19 schreef Poit- het volgende:
Bij mij is fok redelijk snel heur
Ik Alt+S alleen maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:22 schreef Poit- het volgende:
Hehe eindelijk ik had ondertussen al 6x gefvijftd![]()
te eh eh eh eh ehquote:Op zondag 5 maart 2006 05:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te eh eh eh eh eh![]()
voor...
![]()
Kom maar op.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:23 schreef Lyr het volgende:
Is dit een spamtopic?
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:26 schreef Poit- het volgende:
[afbeelding]
Ik neem er nog 1tjeflesje dan he, blikjes zijn voor paupers![]()
Het zijn wel FOK-Users hé!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Frontpage.Kansloze extreemrechtse lui zitten daar.
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:28 schreef remlof het volgende:
*drumroll*
remlof proudly presents:
purplerose's tieten:
[afbeelding]
omg dat zijn MIJN TIETEN!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:28 schreef remlof het volgende:
*drumroll*
remlof proudly presents:
purplerose's tieten:
[afbeelding]
Neen..quote:
NIettus!!!quote:
Je bent een vent! Je kan alleen in je dromen tieten hebben!quote:
schopt jou!quote:
Jambers of zoquote:Op zondag 5 maart 2006 05:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent een vent! Je kan alleen in je dromen tieten hebben!
Of je moet van die mantitties hebben![]()
Wel met hijgstem natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jambers of zo
Overdags is hij een normaal persoon die naar zijn werk gaat,
Snachts is hij een Vrouwlijkekutkloon met voorbindjellypaarsdildoding .
Wel een schone kattenbak gegeven?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:37 schreef Poit- het volgende:
Kut, me kater begint nu al...
Hup, zuipen.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:37 schreef Poit- het volgende:
Kut, me kater begint nu al...
idd jij vuige weirdo!!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jambers of zo
Overdags is hij een normaal persoon die naar zijn werk gaat,
Snachts is hij een Vrouwlijkekutkloon met voorbindjellypaarsdildoding .
its an irc thingquote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef remlof het volgende:
voorbindjellypaarsdildoding?
paar grote glazen water...quote:Op zondag 5 maart 2006 05:41 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ben bezig, alleen ik kreeg net ineens hoofdpijn![]()
okquote:Op zondag 5 maart 2006 05:39 schreef purplerose het volgende:
Trouwens, me tieten mogen nu wel weg hoor remlof
Ik ga toch geen water drinkenquote:Op zondag 5 maart 2006 05:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
paar grote glazen water...
offe als je nog door blijft zuipen, bier, water, bier, water, bier, water.
Je brein is aan het uitdrogen
1974 is wel wat oud al.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:39 schreef purplerose het volgende:
Trouwens, me tieten mogen nu wel weg hoor remlof
Neehoor liefurd, krijg jij maar een flinke katerquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neehoor liefurd, krijg jij maar een flinke kater![]()
74 sjaakquote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef Poit- het volgende:
22 dat valt best mee toch? Zijn ze iig volgroeid![]()
MILF'squote:
Tis nog geen augustus jah!!quote:
Een kitten.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:46 schreef Poit- het volgende:
Ik heb nooit een kater trouwens alleen nu ff 10 minuten hoofdpijn![]()
Maar wel liev dat je je verrekentquote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef Poit- het volgende:
22 dat valt best mee toch? Zijn ze iig volgroeid![]()
Kittensquote:
Waarom ik dit quote weet ik niet eigelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Ik stond achter de bar bij carnaval en er kwam een vrouw van minimaal over de 40 aan de bar en die vroeg wat ik ging doen als ik klaar was met werken... Ik zei dat ik dan ff lekker een biertje ging drinken met me collega's en dronken ging worden. Toen zei ze dat ze wel met me mee naar huis wouwaarom ik dit post weet ik niet eigenlijk
jij bent gewoon jaloers op mijn tetten!quote:
Ochquote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Ik stond achter de bar bij carnaval en er kwam een vrouw van minimaal over de 40 aan de bar en die vroeg wat ik ging doen als ik klaar was met werken... Ik zei dat ik dan ff lekker een biertje ging drinken met me collega's en dronken ging worden. Toen zei ze dat ze wel met me mee naar huis wouwaarom ik dit post weet ik niet eigenlijk
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op mijn tetten!![]()
![]()
![]()
en, was het lekker?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Omdat je je stiekum toch wel voor je kop stoot dat je te dronken om ook nog maar wat uit te voeren met die vrouw?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
|Jam Sekla !quote:Op zondag 5 maart 2006 05:52 schreef Poit- het volgende:
We gaan dit topic niet vol krijgen denk ik, het is al bijna 6 uur en mijn bier is bijna op en heb geen zin om nieuwe te halen
Mantittiesquote:
dat had ik net ook, en ik heb toch een nieuwe gehaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 05:52 schreef Poit- het volgende:
We gaan dit topic niet vol krijgen denk ik, het is al bijna 6 uur en mijn bier is bijna op en heb geen zin om nieuwe te halen
Motiveert dat om nieuw bier te halen?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:54 schreef Poit- het volgende:
Kijk nieuwe pagina, daar was ik aan toe.
Beter ga je slapenquote:Op zondag 5 maart 2006 05:54 schreef Poit- het volgende:
Kijk nieuwe pagina, daar was ik aan toe.
Winkels zijn dicht vaagheidquote:Op zondag 5 maart 2006 05:54 schreef remlof het volgende:
[..]
dat had ik net ook, en ik heb toch een nieuwe gehaald
Slapen is voor mietjesquote:
mooi veur elkoar jongkie .. hatsie flatsie !quote:Op zondag 5 maart 2006 05:56 schreef purplerose het volgende:
TIETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Ken wel iemand die chat als ze slaaptquote:Op zondag 5 maart 2006 05:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slapen terwijl je wakker je werk doet is knap !
Als ik ze had, als ik ze had...quote:Op zondag 5 maart 2006 05:56 schreef purplerose het volgende:
jah kom maar!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:56 schreef purplerose het volgende:
Botquote:Op zondag 5 maart 2006 05:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ken wel iemand die chat als ze slaapt
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:56 schreef purplerose het volgende:
Kan kloppen, ik ober wel eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Ober laatst ..
ggaaaaaaaahh wegquote:Op zondag 5 maart 2006 05:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kan kloppen, ik ober wel eens.Maar dan wel in Amersfoort.
Zooooo onduidelijk nou ook weer nietquote:
beter danquote:Op zondag 5 maart 2006 06:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Opgeblazen spul.Bovendien hou ik van blank en niet van bruin.
![]()
asjebliefquote:Op zondag 5 maart 2006 06:01 schreef Poit- het volgende:
Ik had er ooit zo eentje, maar die ging kapot toen ik er iets te enthousiastisch in kneep
quote:Op zondag 5 maart 2006 06:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
asjeblief![]()
[afbeelding]
ow, en ze zijn 6.95
Hahahaha waar kan ik die bestellen ? Dat waren ze idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
asjeblief![]()
[afbeelding]
ow, en ze zijn 6.95
megagadgets.nlquote:Op zondag 5 maart 2006 06:07 schreef Poit- het volgende:
[..]
Hahahaha waar kan ik die bestellen ? Dat waren ze idd.
Ik ben 31 en ik vind ze ook geinigquote:Op zondag 5 maart 2006 06:09 schreef Poit- het volgende:
Ook al ben ik 20 die dingen blijven altijd leuk op verjaardagen![]()
don't worry, maar dat zie ik toch liever dan een paar van die nerdsquote:
Ik zie alleen maar geile angelfire plaatskes.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:11 schreef Sebasser het volgende:
moet ik hem zelfs optillen of zo ? [afbeelding]
omg,quote:Op zondag 5 maart 2006 06:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar geile angelfire plaatskes.
Doe wel een polo aan en een knotje in je paardenstaart.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:12 schreef remlof het volgende:
er is trouwens een tietentekort in dit topic nou, dingie, post es wat!
Ze zitten in je cache.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg,
stomme dingen
toen ik ze plaatste deden ze het gewoon![]()
ik bedoelde dan ook:quote:Op zondag 5 maart 2006 06:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Doe wel een polo aan en een knotje in je paardenstaart.
Niet meer, heb ze van de downloadsite gehaaldquote:
Ik speel geen hockey en heb geen lang haarquote:Op zondag 5 maart 2006 06:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Doe wel een polo aan en een knotje in je paardenstaart.
Ja ik zit al te Googlen maar vinden lukt niet meer.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ik bedoelde dan ook:
dingie, post es wat!
Leuk speeltje hequote:Op zondag 5 maart 2006 06:17 schreef Poit- het volgende:
Kut, me verbinding viel weg toen ik ff+g en extreme aanklikte![]()
Een doodverwensing van een Islamitische priester.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:18 schreef Poit- het volgende:
Wat is Fatwa eigenlijk ?
oeh, jammer, kort haar + vrouwen.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik speel geen hockey en heb geen lang haar
hockeychicksquote:Op zondag 5 maart 2006 06:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ik zit al te Googlen maar vinden lukt niet meer.Er liepen altijd wel een paar leuke draadjes op Fok met hockeychicks.
En degene die ik ken, die ga ik natuurlijk niet posten.
Ik vind ze lief.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:20 schreef remlof het volgende:
hockeychicksik zou ze een breezer in de twat douwen en heel hard wegrennen!
Spiegeleieren.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:20 schreef purplerose het volgende:
Kijk, iemand die ze gekregen heeft!
[afbeelding]
Helaas, kort haar staat me beter!quote:
Ik kreeg er maar 1quote:Op zondag 5 maart 2006 06:20 schreef purplerose het volgende:
Kijk, iemand die ze gekregen heeft!
[afbeelding]
Dan ben je geript!quote:
iederen zou lang haar moeten hebben!quote:Op zondag 5 maart 2006 06:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar vrouwen met kort haar.Dat is net zoiets als mannen met lang haar.
![]()
Maar bij mannen ziet het er al snel verwaarloosd uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:25 schreef remlof het volgende:
[..]
iederen zou lang haar moeten hebben!
van boven dan hè?
van onder moet iedereen kaal zijn, of iig met de trimmer eroverheenquote:Op zondag 5 maart 2006 06:25 schreef remlof het volgende:
[..]
iederen zou lang haar moeten hebben!
van boven dan hè?
Ja, zo maar even een tosti maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:26 schreef Poit- het volgende:
jesus het is gewoon al half 7 ZEVEN!!!
Neukteugelsquote:Op zondag 5 maart 2006 06:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar bij mannen ziet het er al snel verwaarloosd uit.Langharig tuig krijg je dan.
![]()
volgens mij stem jij vvdquote:Op zondag 5 maart 2006 06:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar bij mannen ziet het er al snel verwaarloosd uit.Langharig tuig krijg je dan.
![]()
quote:
Ik heb om half 1 nog een pizza shoarma opquote:Op zondag 5 maart 2006 06:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, zo maar even een tosti maken.En dan de nachtrust aanvangen.
Ik vanaf een uur of 8 niks meer, nou dan rommelt het wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:30 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ik heb om half 1 nog een pizza shoarma op![]()
Ja niet dus, werken zul je, slet.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:31 schreef Poit- het volgende:
Veel Vrije Dagen ?flauwe grap, ik weet het
Ik ga een tosti maken, ik heb ham gevonden in de koelkast.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:33 schreef Poit- het volgende:
Ja dat snap ik. Toen had ik net mijn personeelsmaaltijd op![]()
* remlof SP gaat stemmen dinsdagquote:
Dat is voor mij dus een totale afknapper. Ik denk niet dat ik ooit met iemand die links is samen kan zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:36 schreef remlof het volgende:
ik zag vanavond een heel lekker ding in een SP shirtje
Exact, dat zijn allemaal kutpartijen.quote:maar dat is niet de reden, de huidige raad van CDA, PvdA, D66 en GroenLinks moet weg
Dat is universeel.quote:bier!
Wat een gekut in dit land toch, je hebt dat geld eerlijk verdient, dan mag je het houden ook vind ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:36 schreef Poit- het volgende:
Ik werk al teveel en moet nog extra belasting gaan betalen ook
oh, ik vergat de vvd, die zit ook in de arnhemse raadquote:Op zondag 5 maart 2006 06:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Exact, dat zijn allemaal kutpartijen.![]()
[..]
proost, rechtse rakker!quote:Dat is universeel.![]()
Lekkere coalitie dan ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:41 schreef remlof het volgende:
oh, ik vergat de vvd, die zit ook in de arnhemse raad
Ja dat vind ik ook eigenlijk. Ik werk tenminste voor me geld en als werkgevers er voor kiezen hun werknemers geen belasting te laten betalen dan vind ik het wel zo eerlijk dat ik dat niet zelf een jaar later moet gaan betalen.. En dan heb ik nog 50% zwart gewerkt bij 1 werkgeverquote:Op zondag 5 maart 2006 06:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een gekut in dit land toch, je hebt dat geld eerlijk verdient, dan mag je het houden ook vind ik.
Ik vind dat passende burgelijke ongehoorzaamheid, de staat kan nu eenmaal niet alles maken. Als je hard werkt voor je geld, je doet je werk goed, waar haalt een staat dan in godsnaam het recht vandaan dat gedeeltelijk af te mogen pakken. En dat klinkt misschien rechts maar dat is het niet, het is gewoon een objectieve analyse van de gang van zaken. Die verdiensten heb je volledig aan jezelf te danken, dus is de staat niet gerechtvaardigd jou dat te ontnemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:44 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook eigenlijk. Ik werk tenminste voor me geld en als werkgevers er voor kiezen hun werknemers geen belasting te laten betalen dan vind ik het wel zo eerlijk dat ik dat niet zelf een jaar later moet gaan betalen.. En dan heb ik nog 50% zwart gewerkt bij 1 werkgeverok dat mag niet natuurlijk maja
inderdaad, daarom!quote:Op zondag 5 maart 2006 06:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lekkere coalitie dan ook.5 partijen.
Dat zijn te veel compromissen.
Nee,quote:Op zondag 5 maart 2006 06:47 schreef Poit- het volgende:
Heb ik nou het topic gekild ofzo ?
Ah vandaar dat het even duurdequote:Op zondag 5 maart 2006 06:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind dat passende burgelijke ongehoorzaamheid, de staat kan nu eenmaal niet alles maken. Als je hard werkt voor je geld, je doet je werk goed, waar haalt een staat dan in godsnaam het recht vandaan dat gedeeltelijk af te mogen pakken. En dat klinkt misschien rechts maar dat is het niet, het is gewoon een objectieve analyse van de gang van zaken. Die verdiensten heb je volledig aan jezelf te danken, dus is de staat niet gerechtvaardigd jou dat te ontnemen.
Ik werk 1 keer in de week als ober in een restaurant en inderdaad het is echt heel hard werken voor je centen. Respect als je dit 5 dagen per week weet vol te houden. Echt waar, ik ben na 1 avond al bekaf.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:56 schreef Poit- het volgende:
Ik werk misschien in een klote sector(horeca), maar ik werk wel ontzettend hard voor me geld.
Precies, ik vind het ook vreselijk irritant. Ik heb soms echt geen zin in m'n job, en ik kan met voorstellen dat je echt full-time werkt dat het helemaal afzien is. Maar daar moet je dan natuurlijk ook wat voor terug kunnen verwachten. Mijn motto is, als je kunt werken, werk dan ook. Niet kunnen is een geldige reden, niet willen is geen geldige reden en dan moet je gewoon op te blaren zitten. En wat betreft het vinden van werk ben ik heel makkelijk, werk is werk. Van een baantje als schoonmaker wordt je echt niet slechter dan als je in de WW zit.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:58 schreef Poit- het volgende:
Hehe ja misschien wel, maar ik kan er dus ook niet tegen dat mensen die geen fuck uitvoeren op mijn centen leven..
ik zit hier al tot half 9quote:Op zondag 5 maart 2006 07:14 schreef Poit- het volgende:
Oke nog 1 laatste reactie dan![]()
Ik heb een soort feeling voor de horeca zeg maar, werk op dit moment in het beste cafe van nederland 2005 en heb het ontzettend naar me zin. Je moet het echt leuk vinden om mensen vanachter een bar te entertainen en zorgen dat ze krijgen wat ze bestellen. Dit is mijn ding waar ik goed in ben en hier ga ik ook zeker in verder. Het is dat ik jullie geen bewijs kan geven dat ik de beste toekomstige kastelein ben van nederland maar als ik dat verhaal uit moet gaan leggen zit ik hier nog tot 8 uur en ik ben nu redelijk moe eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |