respect!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:00 schreef Steijn het volgende:
Ochik heb wel eens om 6 uur nog een heel topic vol gekregen.
Niet zolang die search niet werkt.quote:
Nu gaat het zeker lukken.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joh...
hey I-S! ook niet geneukt vanavond?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joh...
Mij veel te groot die borstenquote:Op zondag 5 maart 2006 05:12 schreef remlof het volgende:
[..]
nog effe de noodzakelijke ingrediënten:
[afbeelding]
Heb je geen hockeychicks met bier?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:12 schreef remlof het volgende:
[..]
nog effe de noodzakelijke ingrediënten:
[afbeelding]
Het is gewoon een ordinaire kamperslet.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:14 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mij veel te groot die borsten
Hoe groter de borsten, hoe kleiner je......... lijkt
En ik vind heineken hoofdpijn bier![]()
Fok is traag, zo gaat het niet lukken.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:18 schreef Poit- het volgende:
Ik help wel mee.. Ik heb nog bier dus ja.
Soms is het traag hier.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:19 schreef Poit- het volgende:
Bij mij is fok redelijk snel heur
Ik Alt+S alleen maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:22 schreef Poit- het volgende:
Hehe eindelijk ik had ondertussen al 6x gefvijftd![]()
te eh eh eh eh ehquote:Op zondag 5 maart 2006 05:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te eh eh eh eh eh![]()
voor...
![]()
Kom maar op.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:23 schreef Lyr het volgende:
Is dit een spamtopic?
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:26 schreef Poit- het volgende:
[afbeelding]
Ik neem er nog 1tjeflesje dan he, blikjes zijn voor paupers![]()
Het zijn wel FOK-Users hé!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die Frontpage.Kansloze extreemrechtse lui zitten daar.
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:28 schreef remlof het volgende:
*drumroll*
remlof proudly presents:
purplerose's tieten:
[afbeelding]
omg dat zijn MIJN TIETEN!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:28 schreef remlof het volgende:
*drumroll*
remlof proudly presents:
purplerose's tieten:
[afbeelding]
Neen..quote:
NIettus!!!quote:
Je bent een vent! Je kan alleen in je dromen tieten hebben!quote:
schopt jou!quote:
Jambers of zoquote:Op zondag 5 maart 2006 05:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent een vent! Je kan alleen in je dromen tieten hebben!
Of je moet van die mantitties hebben![]()
Wel met hijgstem natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jambers of zo
Overdags is hij een normaal persoon die naar zijn werk gaat,
Snachts is hij een Vrouwlijkekutkloon met voorbindjellypaarsdildoding .
Wel een schone kattenbak gegeven?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:37 schreef Poit- het volgende:
Kut, me kater begint nu al...
Hup, zuipen.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:37 schreef Poit- het volgende:
Kut, me kater begint nu al...
idd jij vuige weirdo!!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jambers of zo
Overdags is hij een normaal persoon die naar zijn werk gaat,
Snachts is hij een Vrouwlijkekutkloon met voorbindjellypaarsdildoding .
its an irc thingquote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef remlof het volgende:
voorbindjellypaarsdildoding?
paar grote glazen water...quote:Op zondag 5 maart 2006 05:41 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ben bezig, alleen ik kreeg net ineens hoofdpijn![]()
okquote:Op zondag 5 maart 2006 05:39 schreef purplerose het volgende:
Trouwens, me tieten mogen nu wel weg hoor remlof
Ik ga toch geen water drinkenquote:Op zondag 5 maart 2006 05:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
paar grote glazen water...
offe als je nog door blijft zuipen, bier, water, bier, water, bier, water.
Je brein is aan het uitdrogen
1974 is wel wat oud al.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:39 schreef purplerose het volgende:
Trouwens, me tieten mogen nu wel weg hoor remlof
Neehoor liefurd, krijg jij maar een flinke katerquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neehoor liefurd, krijg jij maar een flinke kater![]()
74 sjaakquote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef Poit- het volgende:
22 dat valt best mee toch? Zijn ze iig volgroeid![]()
MILF'squote:
Tis nog geen augustus jah!!quote:
Een kitten.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:46 schreef Poit- het volgende:
Ik heb nooit een kater trouwens alleen nu ff 10 minuten hoofdpijn![]()
Maar wel liev dat je je verrekentquote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef Poit- het volgende:
22 dat valt best mee toch? Zijn ze iig volgroeid![]()
Kittensquote:
Waarom ik dit quote weet ik niet eigelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Ik stond achter de bar bij carnaval en er kwam een vrouw van minimaal over de 40 aan de bar en die vroeg wat ik ging doen als ik klaar was met werken... Ik zei dat ik dan ff lekker een biertje ging drinken met me collega's en dronken ging worden. Toen zei ze dat ze wel met me mee naar huis wouwaarom ik dit post weet ik niet eigenlijk
jij bent gewoon jaloers op mijn tetten!quote:
Ochquote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Ik stond achter de bar bij carnaval en er kwam een vrouw van minimaal over de 40 aan de bar en die vroeg wat ik ging doen als ik klaar was met werken... Ik zei dat ik dan ff lekker een biertje ging drinken met me collega's en dronken ging worden. Toen zei ze dat ze wel met me mee naar huis wouwaarom ik dit post weet ik niet eigenlijk
quote:Op zondag 5 maart 2006 05:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op mijn tetten!![]()
![]()
![]()
en, was het lekker?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Omdat je je stiekum toch wel voor je kop stoot dat je te dronken om ook nog maar wat uit te voeren met die vrouw?quote:Op zondag 5 maart 2006 05:50 schreef Poit- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |