Damn, wat een afleveringen. Ik moet zeggen, ik denk dat ik mijn 24 rankings maar weer eens ga aanpassen.
Moeilijk, moeilijk... Eigenlijk zijn alle seizoenen wel kicke, maar goed, komen ze....
Seizoen 3/Seizoen 5
Seizoen 2
Seizoen 1/Seizoen 4
Ja, ik vind seizoen 3 en 5 eigenlijk het best, 3 is zo cool in dat hotel.... Maar 5 is ook erg vet, tot nu toe...dus, vooruit, een gedeelde eerste plaats. Seizoen 2, heeft natuurlijk de heerlijke 'ik offer mezelf op in kernexplosie' scene, en David Palmer als verse president. Minder aan seizoen 3 is wel Sherry. Kan zo moe worden van Sherry, gelukkig is ze dood. Seizoen 1 en 4 hebben dan een gedeelde laatste plaats eigenlijk... Ik werd in seizoen 1 gek van...uhm...hoe heet ze...vrouw van Jack... en seizoen 4 sprong wel erg van de hak op de tak.
Mooie dingen in seizoen 2: Kate
![]()
Kate was cool. Bring back Kate!
Anyhoe, dit seizoen vind ik echt één van de betere. We zitten pas op de helft en er is al zoveel gebeurd, wirklich wünderbar! Daarbij...Edgar dood...Prachtig...de muziek, het gebrek aan de piepjes bij het aftellen, de blik op Cloe's en Jack's gezicht.
Ojah, en ik mag die vriend van Kim niet. En hopenlijk is dat lulltje van Division, die Lynn, ook mooi dood. Eikel.
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:03 schreef Euc- het volgende:Welke aflevering gaat Chapelle ookalweer precies dood? (Ik volg echt niet meer welke terrorist(en) in welk seizoen waren en welke bazen CTU wanneer had hoor
![]()
)
Chapelle zit al in seizoen 1 en werkt bij Division. In seizoen 2 heeft hij geloof al een wat belangrijkere rol, en in seizoen 3 wordtie neergeknalt op zo'n rangeerterrein. Mooi 24 moment. Ook mooi 24 moment: de kernexplosie in seizoen 2, mooie muziek. Sean Callery
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.