Ik verheug me er nu al op.quote:
Oh, dan was ik het niet. Ik begroette haar meteen met Inge.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet zo heel bijzonder hoor: Iets van: 'jij bent zeker Globe'. Vond het er leuk uitzien.![]()
Dat wou ik ook gaan doen in de trein naar Hilversum. Ze vonden het al zo vreemd dat ik wou gaan zitten.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
Ik was trouwens in de trein eerste klas gaan zitten, ik vond het al zo vreemd dat iedereen doorliep.
Aha, dan was het iemand anders. Of ik haal alles niet zo goed meer terug.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:24 schreef WithMe het volgende:
[..]
Oh, dan was ik het niet. Ik begroette haar meteen met Inge.![]()
Ik heb wel zoiets gezegd geloof ik. Toen ik jou herkende, moest zij wel je zusje zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, dan was het iemand anders. Of ik haal alles niet zo goed meer terug.![]()
Ik keek toevallig die kant op, en toen zag ik ineens iemand met zo'n bordje staan. Die hal is trouwens wel verschrikkelijk groot, ik vond het nog behoorlijk toevallig dat ik de goede kant ben opgelopenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja de bordjes waren wel een succes. Fir3fly herkende ons ook meteen daaraan.
Je bent niet de enigequote:
Dat niet alleen, ook heel vaak "ELLEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!" zo gauw het even een beetje stil wasquote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef superhero87 het volgende:
Wie waren die meiden achter ons die constant Serge zaten te roepen![]()
![]()
Ojaaa kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook heel vaak "ELLEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!" zo gauw het even een beetje stil was![]()
![]()
Ja, die ene werd er helemaal schor van.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook heel vaak "ELLEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!" zo gauw het even een beetje stil was![]()
![]()
Sorry héquote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef superhero87 het volgende:
Wie waren die meiden achter ons die constant Serge zaten te roepen![]()
![]()
Ja en jij zo van: "Wie zei datquote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef sbientje het volgende:
henk jan:
ik vrees voor ellen
meisje achter sven:
neeeehhhj
jerney:
ik vrees voor ellen
meisje achter sven:
neeeehhhj
erik:
ik vrees voor ellen
meisje achter sven:
neeeehhhj
Weet je hoe irritant? Echt bij alles. Zo ging het preciesquote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef sbientje het volgende:
henk jan:
ik vrees voor ellen
meisje achter sven:
neeeehhhj
jerney:
ik vrees voor ellen
meisje achter sven:
neeeehhhj
erik:
ik vrees voor ellen
meisje achter sven:
neeeehhhj
Ja, hij mocht ook niet zeggen dat hij FLoors krullen stom vond.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant? Echt bij alles. Zo ging het precies. Erik was een geilerd, toen hij iets zei over Floor. 'Geilerd? Zei je geilerd?' "Ja is toch zo" Blabla
.
Sorry maar ik zei steeds Alicequote:Op zondag 5 maart 2006 17:53 schreef sbientje het volgende:
"was zij dat? die alice?"
Ik moet toegeven, het is echt hilarisch om aan terug te denkenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij mocht ook niet zeggen dat hij FLoors krullen stom vond.
JeZuUuUuS, dAt zEg jE ToCh nIeT?
ja ze leek er ook echt op!quote:
Ik hoop echt dat het Floors nichtjes zijn, want anders is het echt heel triestquote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef Timmai het volgende:
Het was al met al fijn dat we alsnog in de buurt van de grootste bakvissen zaten![]()
of dat kutkind van 10 voor me met der spandoek
volgens mij was ze dat dus nietquote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het Floors nichtjes zijn, want anders is het echt heel triest.
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:59 schreef Lynx666 het volgende:
Hadden die ook niet die Floortje-tshirts aan?
Dat spandoek was irritant ja. Floortje geen zorg, groeten uit Norg.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef Timmai het volgende:
Het was al met al fijn dat we alsnog in de buurt van de grootste bakvissen zaten![]()
of dat kutkind van 10 voor me met der spandoek
Oke, well done dan.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, mijn ma kan het niet, aangezien ze minder valide is, en mijn pa is ziek, dus moet ik het doen.
oh, zo bijzonder is het toch niet...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, well done dan.![]()
en de groeten aan je zus
*Kirsten, Jildau & Anna hier*quote:Op zondag 5 maart 2006 17:59 schreef sbientje het volgende:
wel geinig dat de foto van kirstenn met ellen bij ellen aan de muur hangt
Gaat makkelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 17:49 schreef superhero87 het volgende:
Ja Raffaela is gewoon een te lange naam om te gaan scheeuwen![]()
Ik heb geschreeuwd en geroepen. En ik dacht heel soms zelfs dat ze me aankeekquote:
ja, die Floortje en Ellenmensen zijn wel luidruchtigquote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef PeRi het volgende:
Oh ik heb wel een keer om Raaffaaaaeeela geschreeuwd, maar das omdat iedereen aan het 'Floortjuuuuuuhhhhh' en El-lleeeeeeenen' was.
Ja en de spandoeken komen misschien als foto's op de geboortekaart hequote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Martijn zo keilief toen met dat spandoek. Hij was echt ontroerd...
ja, dat was echt lief, hij was oprecht ontroertquote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja en de spandoeken komen misschien als foto's op de geboortekaart he![]()
Martijn![]()
Dank je.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt een mooie reeks WithMe~!
Toen de afscheiding er nog tussen hing leek het idd erg klein. Toen het eenmaal openging voelde het al een stuk ruimer (breder), maar ik had het ook groter verwacht iddquote:Op zondag 5 maart 2006 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
En de studio leek zo klein als je er bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |