Dat was wel grappig idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe
"Oh, wij moeten er hier ook uit"
ik weet hetquote:Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmai, had je je aan zusje niet even wat voorwaarden kunnen stellen voordat ze meemocht.![]()
Floortje!! even stil Floortje!! enz.
Ik heb echt geen flauw idee wie jij bent.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Volgensmij heb ik het record verbeterd, hoe ontwijk ik foto's!!
Sta (gelukkig) nog nergens op. Maar in de backstage ben ik op tv geweest blijkbaar
Stond lekker te babbelen met Lynx staat Martijn ineens naast je. Mijn pogingen om het beeld uit te komen wilden geloof ik niet slagen
Ik schrok me lam ja. Kijk je ff om, sta je schouder aan schouder met Martijnquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Sta (gelukkig) nog nergens op. Maar in de backstage ben ik op tv geweest blijkbaar
Stond lekker te babbelen met Lynx staat Martijn ineens naast je. Mijn pogingen om het beeld uit te komen wilden geloof ik niet slagen
Ik heb er nog wel een paar.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Sta (gelukkig) nog nergens op.
Als ik toen een foto van m had gemaakt kreeg ie m'n lens in z'n oog. Zo dicht ongeveerquote:Op zondag 5 maart 2006 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stond ineens ook een meter van Martijn, ik schrok wel ff.
Sta ik er ook op?quote:
Hey, niet zeuren.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ik toen een foto van m had gemaakt kreeg ie m'n lens in z'n oog. Zo dicht ongeveer
Duhquote:Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hey, niet zeuren.
Jij duwde me juist dichterbij Martijn!
Ik stond echt naast hem. Jij schoof steeds weg
Naja, hoe kan je Chans met z'n wijde broek en opvallende kop nou missen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie jij bent.. Maar ik ga woensdag de herhaling bekijken! Zeker nu!
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Naja, hoe kan je Chans met z'n wijde broek en opvallende kop nou missen.
Nee, dat was mijn aanhang. Waar ik nog kleiner naast leekquote:Op zondag 5 maart 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Krullenkop, zwartroze gestreepte trui? Van die weet ik het ook niet meer wie het was nl.
.
Nee, stekelig en stond naast je voor een tijd op het station op de terugwegquote:Op zondag 5 maart 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Krullenkop, zwartroze gestreepte trui? Van die weet ik het ook niet meer wie het was nl.
.
Jammer dat er weinig ruimte was om elkaar wat te leren kennen ja. En na de show moest iedereen zich ook haasten voor treinen. Maar het was zeker een top-showquote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef superhero87 het volgende:
Hooooi allemaal!!! kon nu pas online komen!! Eindelijk![]()
Sliep bij mn oom en tante in Hilversum en moest tot 4 uur vanmiddag werken![]()
Ik vond het ontzettend leuk om een keertje bij Idols te zijn, echt gaaf. Alleen vond ik het niet echt een meeting als ik eerlijk moet zijn, iedereen was een beetje op zichzelf en je kwam toch uiteindelijk voor de show! misschien dat we er maandag iets leukers van kunnen maken![]()
Ik herkende ook niet iedereen btw![]()
Ja de bordjes waren wel een succes. Fir3fly herkende ons ook meteen daaraan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:59 schreef chansadres het volgende:
Ik herkende WithMe meteen met zijn chansadres bordje!
Ja, dat roze jurkje was misschien bij jou toch wel handig geweestquote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef chansadres het volgende:
Ik herkon sbien en lynx ook meteen. Voor de rest had ik wel een globaal idee wie iedereen was
Moeilijk mensen te herkennen zonder avatar
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, stekelig en stond naast je voor een tijd op het station op de terugweg
Wij hadden CDP binnen 1 seconde gevonden en dat zelfs zonder giraffequote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker een fantastische avond.
Maar even een klein puntje, want ik dacht dat we in de foyer aan de linkerkant gingen verzamelen, dus ik+aanhang maar zoeken, en toen opeens zag ik recht een sterretje met FOK! erop ophoog schieten voor heel even, en ik zag CDP. Rechts dus.
Ik stond met mijn dubbelgevouwen chansadres-bordje op het station, ik had nog geen zin om daarme te staan zwaaien.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Wat hebben jullie met die bordjes precies gedaan dan?![]()
Haha, al die mensen vreemd kijken naar die bordjesquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik stond met mijn dubbelgevouwen chansadres-bordje op het station, ik had nog geen zin om daarme te staan zwaaien.Maar gelukkig herkende hij me meteen. En m'n Fir3fly-bordje heb ik gewoon recht voor me gehouden, en hij kwam er gelukkig recht op af gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |