Heejquote:Op zondag 5 maart 2006 01:52 schreef Qunix het volgende:
hoi
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moge TS niet meer wakker worden.
Heej Bienekindquote:
Jij vind TS ook zoquote:
Jij ook als je stopt met ademenquote:
inderdaad. zoooooooooooquote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij vind TS ook zo [afbeelding] geweldig?
Ik ben bang dat dat zo gaat gebeurenquote:
mgoed het gaat niet om het niet ademen. gewoon passwoord vergeten van je useraccount zou al genoeg zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat zo gaat gebeuren
Dus gaan jullie feest vieren terwijl ik zo mijn laatste adem uit blaas
en anders kan je me nog laten inslapen
kusje![]()
![]()
Je kan natuurlijk ook spontaan voor een trein springenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat zo gaat gebeuren
Dus gaan jullie feest vieren terwijl ik zo mijn laatste adem uit blaas
en anders kan je me nog laten inslapen
kusje![]()
![]()
En dan gelijk een klb topic openen dat je trein vertraging hadquote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook spontaan voor een trein springen
Bespaart ons heel wat kosten
Beetje spuitje kost toch al snel een eurootje of 35 namelijk
wil jij em hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef iDex het volgende:
[..]
mgoed het gaat niet om het niet ademen. gewoon passwoord vergeten van je useraccount zou al genoeg zijn.
man als we hem dan toch een spuitje geven kunnen we net zo goed zijn spullen verkopen, als we daar dan toch al zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook spontaan voor een trein springen
Bespaart ons heel wat kosten
Beetje spuitje kost toch al snel een eurootje of 35 namelijk
Oe... das de Dribbelvriendelijke oplossingquote:Op zondag 5 maart 2006 02:01 schreef iDex het volgende:
[..]
mgoed het gaat niet om het niet ademen. gewoon passwoord vergeten van je useraccount zou al genoeg zijn.
je blijft van mij gitaar afquote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef iDex het volgende:
[..]
man als we hem dan toch een spuitje geven kunnen we net zo goed zijn spullen verkopen, als we daar dan toch al zijn
dan kan je m'n wachtwoord ook niet veranderenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef iDex het volgende:
[..]
en dan net zo onpopulair en ondergekotst worden als jou. nee dat sla ik even af.
ik blijf er wel van af. de mensen van de kringloop winkel nemen hem wel mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je blijft van mij gitaar af
[afbeelding]![]()
Met zo een vertraging zou ik alleen maar blij zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan gelijk een klb topic openen dat je trein vertraging had![]()
hihiquote:Op zondag 5 maart 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met zo een vertraging zou ik alleen maar blij zijn
Ik droom al van de dienstmededeling.
"Attentie dames en heren de trein waarin u zit heeft enige vertraging opgelopen omdat Dribbel zich ervoor heeft geworpen, de politie is nu bezig om het afval in de kliko te gooien en we hopen met een kleine 10 minuten weer verder te kunnen reizen"
Voor eeuwig slapen van jouw kant mag ik hopen?quote:
Ik ook eigenlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 02:09 schreef iDex het volgende:
30 minuten geleden zou je al gaan slapen
Dan komt alles goedquote:Op zondag 5 maart 2006 02:12 schreef eBay het volgende:
[..]
gedaan, ze gingen kijken bij de fok![]()
kan iemand een topic openen ?
Okay, Dribbel_ in coma is ook goedquote:
Ouder zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |