Slaat natuurlijk als een lul op een drumstel dit hequote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef Woelli het volgende:
Raf moet winnen, maar ik hoop eigenlijk Floor
Want wat hoor je nou over de muziek carriere van Jamai en Boris![]()
Niks, daarom hoop ik dat Floor wint. Maar Raff is de beste![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:32 schreef PeRi het volgende:
Raffaëla, met echt miljoenen kilometers afstand op Floor.
Doe dan maar Rafquote:Op zondag 5 maart 2006 10:38 schreef -Marlii- het volgende:
Ik was altijd voor Floortje en Ellen, Ellen is er nu uit, maar ik vond Raf echt heel erg goed gister! Weet het dus echt niet!
IK heb liever een spontane idol dan iemand die te veel over zichzelf denktquote:Op zondag 5 maart 2006 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
als er 1 iemand toneel speelt is het raf wel , die valt zo gigantisch door de mand , het lachen van haar is net als of ze moet poepen, zingen kan ze wel maar de hele scene eropheen , hoeft van mij niet
Raf ookquote:
Ja, maar het is kapitaalvernietiging als de jury nu kritiek levert op Floortje, omdat alle kleine meisjes dan twijfelen en toch niet een cd van haar gaan kopen....quote:Op zondag 5 maart 2006 12:23 schreef maan het volgende:
Als je goed heb geluisterd gisteren dan heb je ook wel gehoord dat bij floortje het wel heel erg mis ging die kan gewoon niet zingengisteren avond sloeg ze regelmatig over..
quote:
quote:
\quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef portable het volgende:
Raffa heeft die edge. Floortje heeft alleen haar stem, kom op mensen stem op raffa, make up your mind.
Ik denk dat het vrij weinig zin heeft om jou proberen over te halen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Danzig het volgende:
[..]
\
Geef 's een reden om op Rafaella te stemmen, ik heb er geen.
Ik sta altijd open voor goede argumentenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij weinig zin heeft om jou proberen over te halen.
Laatst was zijn concert in Enschede geanuleerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Yanze het volgende:
Raffaela natuurlijk, geen twijfel over mogelijk![]()
Wat is er trouwens met Boris gebeurd, doet die nog iets ergens ooit?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:26 schreef BVO het volgende:
Uiteraard Raffa.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:14 schreef Eveli het volgende:
Floortje, Raffaëla is veel te fake en arrogant.
Draai die twee namen om en je hebt mijn statementquote:Op zondag 5 maart 2006 20:14 schreef Eveli het volgende:
Floortje, Raffaëla is veel te fake en arrogant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |