maareh, hoe was het op de bank?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sepo!!
tv gekeken? Of gewoon goed getoefd?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed.. Het is goed toeven op mijn bank!
Ik vind em heerlijk!!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik heb die film al 4 jaar liggen en moet 'm nog steeds kijken
ja maar, jij hebt m al gezien nuquote:Op zondag 5 maart 2006 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind em heerlijk!!
Zal ik eens met jou kijken dan??
is het niet leuker om een film te kijken die je nog nooit gezien hebt?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goede dingen kan ik vaker dan één keer zien.. En dit was het eerste deel..
Die heb je vast ook wel.. Maar ik zie goede films vaak meerdere keren!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is het niet leuker om een film te kijken die je nog nooit gezien hebt?
Boterham met pindakaas??quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg nog een 'midnight-snack' voor het slapen gaan
*overweegt
Rose spreek jij B nog wel eens de laatse tijd?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg nog een 'midnight-snack' voor het slapen gaan
*overweegt
ik soms, maar kijk liever iets nieuwsquote:Op zondag 5 maart 2006 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die heb je vast ook wel.. Maar ik zie goede films vaak meerdere keren!
Zeg maar welke... Dan zeg ik wel of ik kom of niet..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik soms, maar kijk liever iets nieuws
Heb nog wel een aantal films van de afgelopen tijd die ik nog moet bekijken (en dl'den)
eejjjjjjj PSquote:Op zondag 5 maart 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Rose spreek jij B nog wel eens de laatse tijd?
uhhh....quote:Op zondag 5 maart 2006 01:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zeg maar welke... Dan zeg ik wel of ik kom of niet..
Heejquote:
Fantasy??quote:Op zondag 5 maart 2006 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh....
eerste die in me opkomt is Lords of Dogtown
Trusten PSquote:Op zondag 5 maart 2006 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen nu slapen gaat
Trusten Roseen Vm
ze komt vast weer bovendrijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Okay... begon me wat zorgen over haar te maken
Wist wel dat ze druk was met een nieuwe baan
Slaap lekker PSquote:Op zondag 5 maart 2006 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen nu slapen gaat
Trusten Roseen Vm
boterham met tonijn, sla en een beetje ketchupquote:Op zondag 5 maart 2006 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dan heb je die snack gewonnen?? Wat is het geworden trouwens??
Hier wel.. heb heerlijke muziek hier..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:04 schreef qu63 het volgende:
gezellig hier?
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vooral tijdens het kwartetten zeker
Lekker koesenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snack is op, dus bedtijd nu
tot weer maar weer
weerquote:Op zondag 5 maart 2006 02:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snack is op, dus bedtijd nu
tot weer maar weer
* qu63 de Rumba met Vikingsmeisje danstquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63] de Rumba met Vikingsmeisje danst[/me]
FoK raakt al helemaal van slagquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje daarbij qu63 strak in de ogen kijkt...
goede keuze die Rumba...
dans van de liefde hequote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje daarbij qu63 strak in de ogen kijkt...
goede keuze die Rumba...
Fok is ook niks gewendquote:
* qu63 gaat nog dichter tegen Vikingsmeisje aan dansenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*danst gewoon door... en voelt de hartstocht door haar lichaam gaan
Het is de rumba.. geen tango..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 gaat nog dichter tegen Vikingsmeisje aan dansen
Ik heb met de rumba geleerd om ook dicht tegen elkaar aan te staanquote:
Ik heb de romba geleerd als passievolle dans, maar waar je toch nog ver uit elkaar staat... dus dan moet je het me maar leren..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb met de rumba geleerd om ook dicht tegen elkaar aan te staan
doordansen jij
* qu63 danst de rumba en leid Vikingsmeisje door de slaapkamerquote:Op zondag 5 maart 2006 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb de romba geleerd als passievolle dans, maar waar je toch nog ver uit elkaar staat... dus dan moet je het me maar leren..
* qu63 zoekt mee..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje kijkt of er geen camera's in de buurt zijn
* qu63 gaat verder waar hij gebeleven wasquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje laat qu63 zijn gang gaan, maar wil ondertussen wel vol passie gezoend worden
alweer?quote:Op zondag 5 maart 2006 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh allemaal
ik ga vandaag echt studerenen schaatsen kijken
nee nu ECHTquote:
Wie heeft me dan besmet?quote:Op zondag 5 maart 2006 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat vervelende gedoe is besmettelijk zie ik
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:07 schreef es70 het volgende:
Maar gelukkig is het meeste alweer weggedooid.
Sneeuw is niet fijn als je moet fietsenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier vindt sneeuw juist fijn
Alleen is er hier een klein laagje gevallen, maar het dooit nu weg
Ik heb me zelfs laten vertellen dat iets als een Glacier niet kan bestaan zonder sneeuwquote:
Dat is zo jaquote:
Nou, deze Glacier heeft anders wel zin in de zomer hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me zelfs laten vertellen dat iets als een Glacier niet kan bestaan zonder sneeuw
D. eejjjjjjjjquote:
nee dank je, ben warm genoegquote:Op zondag 5 maart 2006 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
nu opwarmen
toch te vroeg gejuicht gisteren?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme, leuk hoor, tabbladen in FMP8. half geïmplementeerd, okee, wachten op een update maar dan. Maar nu is mijn hele dagboek corrupt. Bedankt jongens, echt fijn![]()
Het lijkt eropquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post eens onder je eigen account trut
ik zat net terug te lezenquote:
Roosjequote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
Laat ik de opmerking die ik wilde maken, maar ff voor me houden
Niet dramatisch, wel vervelend als je met een kind achterop en 3 kinderen op eigen fietsjes op pad moet....quote:Op zondag 5 maart 2006 10:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is zo jaMaar zo dramatisch is de sneeuwval niet, dus dat moet geen probleem zijn toch?
Ja, dat verandert de zaak iddquote:Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
Niet dramatisch, wel vervelend als je met een kind achterop en 3 kinderen op eigen fietsjes op pad moet....
We hebben het weer overleefdquote:
mwoa niet echtquote:
Mja ik heb iets gelezen van de pc-problemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa niet echt
Ik ga wel weer aan de studie
nou ja, ik wil weer ff iets om me nuttig te voelenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ik heb iets gelezen van de pc-problemen.
Jij hebt nog de moed om iets te doenaltijd goed
![]()
Het is de tijd van het jaar waarschijnlijk voor zo'n weekendsquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, ik wil weer ff iets om me nuttig te voelenAnders heb ik helemaal zo'n loos weekend
Dag Vikingmeisjequote:Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* wenst een ieder hier een goede dag
ah heb jij er ook zo eentje?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is de tijd van het jaar waarschijnlijk voor zo'n weekends
Dinsdag weer gaan werken ehquote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah heb jij er ook zo eentje?
gedeelde smart is halve smart
Dank jequote:Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* wenst een ieder hier een goede dag
Ik ben te lam om terug te lezenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef leonieke het volgende:
Helleuw Glacier
Film viel wel mee gisteren.. alleen had ik er iets meer van verwacht
Munichquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben te lam om terug te lezenWelke film had je ookalweer gekeken? Munich? Of die met die cowboys?
Ik moet je ook bekennen dat ik tijdens het kijken van die film ook behoorlijk bezig was met wat andersquote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
Munich
Ik vond het iets te lang duren dat ze mensen gingen vermoorden. Had eerder verwacht dat we meer gingen merken van zijn schuldgevoelens, de tweestrijd bij hem
Gaat wel...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hallo leonieke! Met mij wel, en met jou dan??
Ik ben graag je stoere uithuilschouder hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel...
Net wat geklaagd tegen Fles en ik voel me al een stuk beter![]()
![]()
Waarschijnlijk heb je gewoon dat anderhalfuur achtervolgen gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet je ook bekennen dat ik tijdens het kijken van die film ook behoorlijk bezig was met wat andersDus het kan zijn dat er iets aan mijn aandacht ontsnapt is
Da's wel lief hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben graag je stoere uithuilschouder hoor
dat laatste had ik ook niet... maar mss komt dat ook door het gezelschap waarin ik verkeerdequote:Op zondag 5 maart 2006 14:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gewoon dat anderhalfuur achtervolgen gemist![]()
Eerste halfuur en laatste vond ik wel goed, dus waarschijnlijk heb je dat ongeveer gezien![]()
(maar volgens review van Fok! geven ze die 5 sterren (is ook maar omdat het Spielberg is volgens mij) en spreken ze van 2 uur met een zakdoek in je handen zitten terwijl ik nooit een traan ook maar heel diep in mij heb voelen opborrelen)
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:10 schreef MutZ het volgende:
dat laatste had ik ook niet... maar mss komt dat ook door het gezelschap waarin ik verkeerde
Dat klagen kan soms al even genoeg zijn...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel...
Net wat geklaagd tegen Fles en ik voel me al een stuk beter![]()
![]()
wel een heel leuk meisje net bij de sportschoolquote:
Ik heb jou niet gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 14:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel een heel leuk meisje net bij de sportschool
ook niet toen je aan het douchen was?quote:
helaas zijn ze allemaal wazig door de stoomquote:
ben jij dat!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Je hoeft ze niet alleen naar mij door te sturen hoor qu
Fijne middag verder!!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me maar even wassen (sportschool enzo) en dan gaan we waarschijnlijk een bezoekje brengen aan mijn grootmoeder.
Doei
Die jeugdige vrouwen putten je helemaal uit jongequote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zal t zijn
alhoewel t meisje waar ik mee in bed lag nog geen 3 is
lijkt t wel op jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die jeugdige vrouwen putten je helemaal uit jonge![]()
zullen we weer?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is ook zalig!! Dus geef je groot gelijk!!
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier ineens weer met bakken uit de lucht
goed voor de waterstanden
En dan mij weer zo laten liggen zeker.. Nee dank je!quote:
Hier is een mengelmoesje... Zonet volop zon en nu begint er een beetje hagel uit de lucht te vallen... Maar de lucht is wel weer blauw!! Wolk zit dus boven mijn huisquote:
jij moet niet naar buiten kijken, jij moet studerenquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
jij moet niet naar buiten kijken, jij moet studeren
die heeft bezoek dus valt niet te commanderenquote:
En dan ga je mij maar in het rond lopen bitchen?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
die heeft bezoek dus valt niet te commanderen
mag dat niet eens?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ga je mij maar in het rond lopen bitchen?
ik dacht het niet jongedame
Je bent vervelendquote:Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
mag dat niet eens?
Moet je maar gaan studeren
i knowquote:
ben je al uitgelogd?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, dan ga ik NU studeren
4 uur lang, goed, en hard en zo, en vorderingen maken
en dan om half elf nog ff de bar in voor een slaapmutsje
avondquote:
ik moet nog etenquote:
quote:
ik denk het ookquote:Op zondag 5 maart 2006 18:39 schreef dolle_hond het volgende:
de bar in?
zullen wij gaan?quote:
ik mag geen alcohol met m'n medicijnenquote:
daar ben ik altijd wel voorstander vanquote:
doen we daar de ghb inquote:
zit iig geen alcohol inquote:
quote:
nee, mag nietquote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, eetpauze, mag het?
Eten is op, weer verder
hoiquote:
ik zag ze net nietquote:
ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:
waarom waren ze dan weg?quote:
die had ik al gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft een nieuwe sig sinds vanmiddag
wees er maar trots opquote:
waarom noem je het dan friggin' problem??quote:
dat is mn sigquote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
waarom noem je het dan friggin' problem??
oh jaquote:
<-- blondquote:
quote:
speedyquote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoooooooooooooooooi allemaalalles goed met iedereen? Met mij gaat het werkelijk geweldig!
Post es foto'squote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoooooooooooooooooi allemaalalles goed met iedereen? Met mij gaat het werkelijk geweldig!
hoiquote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
ga eens studeren jijquote:
is het weer zover?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat zal ik je bij de volgende post wel uitleggenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
speedy
waarom gaat het met jou zo geweldig??
Die is niet de mooiste, gewoon onverwachts genomen, ook de enige trouwensquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Post es foto'sdie van je msn is zo klein
Hoi hoiquote:
Wat?quote:
to met dubbel ooquote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]tell me
heb t letterlijk gekopieerd
dacht ik ook al jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
to met dubbel oo
of that vervangen door what
to = naar/aanquote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]tell me
heb t letterlijk gekopieerd
je bent te laatquote:
je wordt gewoon oudquote:
kewlquote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ja bij deze dan:
3 jaar terug heb ik Stacey voor het eerst ontmoet, na een relatie van up's en down's ging het niet meer. Daarna zelfs contact kwijt geraakt...nu kleine 1 jaar later heb ik weer contact met Stacey, nu inmiddels kleine maand verder en 3 weken bij elkaar is ze hier deze weekend geweestWe hebben veel leuke dingen gedaan etc etc etc....geen zin om een heel bericht te gaan typen
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ja bij deze dan:
3 jaar terug heb ik Stacey voor het eerst ontmoet, na een relatie van up's en down's ging het niet meer. Daarna zelfs contact kwijt geraakt...nu kleine 1 jaar later heb ik weer contact met Stacey, nu inmiddels kleine maand verder en 3 weken bij elkaar is ze hier deze weekend geweestWe hebben veel leuke dingen gedaan etc etc etc....geen zin om een heel bericht te gaan typen
![]()
dat is jammer voor jequote:
Maar wel op een goeie meisje die wel de afspraken nakomt, die er tenminste voor me is, en dat haar ouders mij 10X beter vinden dan der ex! Wat wil je nog meerquote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat je je weer vol overgave stort op een meisje?
dat jij het nou zo aanpakt, wil niet zeggen dat iedereen het zo aanpakt...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel bericht?
Gezoend
gevoeld
gevingerd
geneukt
maximaal 4 woorden is genoeg
maar even goed mooi voor je
Gefeliquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wel op een goeie meisje die wel de afspraken nakomt, die er tenminste voor me is, en dat haar ouders mij 10X beter vinden dan der ex! Wat wil je nog meer
Neh dat nog niet, nog niet hequote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel bericht?
Gezoend
gevoeld
gevingerd
geneukt
maximaal 4 woorden is genoeg
maar even goed mooi voor je
Ik heb nog nooit klachten gehad over deze volgorde hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat jij het nou zo aanpakt, wil niet zeggen dat iedereen het zo aanpakt...
mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wel op een goeie meisje die wel de afspraken nakomt, die er tenminste voor me is, en dat haar ouders mij 10X beter vinden dan der ex! Wat wil je nog meer
kewlquote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
ff iets van een andere orde
ik heb een vloer gevonden
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten gehad over deze volgorde hoor
Dank MutZquote:
ga jij nou maar studeren, doe je nog wat nuttigsquote:
goed hoorquote:
Hou je snavel nou maar, irritant wezenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
ga jij nou maar studeren, doe je nog wat nuttigs
Dank dankquote:
Zeker mooiquote:
ziet er mooi uitquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed hoor
gaat langzaam, heel veel zelf pielen en zelf klooien. Niks gaat in 1 keer goed, alles is eerst 4 of 5 keer mis gegaan, maar steeds lukt het op het eind toch
Ieuw. Als je hoog zit, kun je een behoorlijk eind naar beneden vallenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
dat gaat zo saai worden als ik niets meer zeg... vindt m'n vriendje denk ook niet zo leukquote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je snavel nou maar, irritant wezen
Ik heb nog een dummy user nodig, denk dat ik die maar naar jou vernoem
hoi esquote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Als je hoog zit, kun je een behoorlijk eind naar beneden vallen.
Goedenavond.
ga maar tegen mij praten hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat gaat zo saai worden als ik niets meer zeg... vindt m'n vriendje denk ook niet zo leuk
En die dummy user... Doe je het wel met een Z??
dat is wel tofquote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, mooi, en lekker breed, en betaalbaar (¤32 m² excl.)
zaterdag maar ff kijken
nee met een kleine zquote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat gaat zo saai worden als ik niets meer zeg... vindt m'n vriendje denk ook niet zo leuk
quote:
dummy uZer?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook stomquote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee met een kleine z
Inlognamen zijn toch niet case-sensitive
Allang al johquote:
wij gaan wel prive pratenquote:
je moest je tegeltjes slopen johquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang al joh. Ik heb 'm zelfs al bijna in de hens gestoken de eerste keer dat ik m'n nieuwe gasstel gebruikte
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |