jah tis nie eerluk gewoon!quote:
Robben, nee dank u, laat hem eerst maar eens 90 minuten lang spelen zonder een kaart of blessure.quote:
ja ik wilde op hem stemmenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:38 schreef cyberstalker het volgende:
Stem Robbert van den Broeke.
Tonkiequote:Op zondag 5 maart 2006 00:35 schreef tonks het volgende:
Zhe, wat hadden we nou gezegt over drugs en posten?
nouquote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef Mainport het volgende:
Trouwens
vind ik
dit soort typen
niet echt
efficïent van
TS
Voor de arrogante kutkneus van het jaar award? Waar kan ik stemmen?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:38 schreef cyberstalker het volgende:
Stem Robbert van den Broeke.
ach welnee hij is lievvvvvvquote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef _The_General_ het volgende:
Zulke oplichters als van den Broeken en Char moeten opgepakt worden! Labiele mensen valse hoop geven is heel erg laag!
niet waar gewoon!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef Mainport het volgende:
Sten Oomen, Robbert van den Broeke en TS zijn alledrie een beetje de weg zoek.
jongen ga nu maar rukke he?quote:
jij bent echt een tvp bah bahquote:Op zondag 5 maart 2006 00:48 schreef Mainport het volgende:
TS kun je ook normaal typen?
stam jij soms af van de site der skeptikanen?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:52 schreef Byte_Me het volgende:
zeg zhe, waarom schrijf jij als een leuter, maar mag je wel zolang opblijven?
ja, ik stam van een site afquote:Op zondag 5 maart 2006 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
stam jij soms af van de site der skeptikanen?
jij kan dat niet eensquote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef Devlinsect het volgende:
En dat vind je een mooie man![]()
Straks zwaait ie met zijn lul voor de camera en "ow zie, een raar kaboutertje met een puntmuts".
Genverbrander.![]()
Als je mij nou je echte naam geeft en je adres, de naam van je vader en moeders, dan wil ik wel ff googlen voor je en een mooi geloofwaardig verhaal in elkaar draaien. Geen punt. Krijg je ook een foto van mij, sta ik ook met een militairenkapsel beetje schuin in de camera te kijken. Vind je me dan ook ganz geil?![]()
heet jij nanninga?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:59 schreef Yozzz het volgende:
Beste
TS
Je verhaaltje
in de OP
Rijmt voor geen meter!
Owja... Wat is nou het doel van dit topic? Robbert van den Broeke proberen te beschermen? Beetje bekrompen om te denken dat hier serieus mensen gaan reageren met "jaa, je hebt gelijk, wat lullig dat hij zo zwart gemaakt wordt".
Naïef...
lid sinds januari?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:59 schreef Yozzz het volgende:
Beste
TS
Je verhaaltje
in de OP
Rijmt voor geen meter!
Owja... Wat is nou het doel van dit topic? Robbert van den Broeke proberen te beschermen? Beetje bekrompen om te denken dat hier serieus mensen gaan reageren met "jaa, je hebt gelijk, wat lullig dat hij zo zwart gemaakt wordt".
Naïef...
Volgens mij snap ik jou nu even niet meerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heet jij nanninga?
oke ik snap je...![]()
Ja, dus omdat ik sinds januari weer aangemeld heb op Fok heb ik geen recht om een mening te hebben?quote:
ach welnee?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:02 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ja, dus omdat ik sinds januari weer aangemeld heb op Fok heb ik geen recht om een mening te hebben?
Mediums... Zwendelaars!
Zit jij op de mediumschool?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach welnee?
niet alle mediums zijn zwendelaars
neem mij nou? bv
nou laat zien dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:08 schreef Devlinsect het volgende:
Type is ff normaal. Of type het als een gedicht.
En reken maar dat ik met mijn duitse helm voor de camera kan zwaaien. Teken ik er zwarte oogjes op en je krijgt iets als die wazige foto's. Hoef je echt niet voor te kunnen soepen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou laat zien dan?
Ben dol op duitse helmen met oogjes
![]()
je bent echt een nanninga in spequote:
neen hij is real!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:15 schreef grindtegel het volgende:
Robbert van den Broeke is een ongewassen zak hooi en zonde van de ruimte die hij inneemt.
genverbrander......ROFCOPTER!!!1!1!!!11
ok serieus: Robert ten Broeke is een pisnicht die hoogstens door een bril 'helder kan zien'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |