quote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Ja die staat zich af te sjorren, met je boxershort over zijn kop...
Dudequote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Ja die staat zich af te sjorren, met je boxershort over zijn kop...
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef Devlinsect het volgende:
Wat er straks in de wastafel ligt, is geen scheerschuim![]()
het is bij de TS thuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef Northside het volgende:
Plunder z'n koelkast... zuip al z'n bier op!
Er zit ook zo'n knul in mijn waterpoloteam.. Elk haartje moet precies zo, en ja, dat duurt lang!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 03:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
binnen een kwartier ben ik meestal klaar![]()
Hoe kun je daar nu uren over doen![]()
Jij doucht dan ook nooit, zwerver.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Douchen doe ik altijd 's morgensquote:Op zondag 5 maart 2006 04:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij doucht dan ook nooit, zwerver.
Waarschijnlijk een nicht, die doen er eeuwen over.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:20 schreef MisterTata het volgende:
Pfffffffff.........niet te geloven, lekker een avondje stappen doet een van die gasten er echt uren over om zich klaar te maken.
En het is nog een kerel ook, wat een homo(niks tegen homo's btw
)
Nou hopelijk kunnen we nu zo eens vertrekken, schiet eens op man!![]()
waterpoloquote:Op zondag 5 maart 2006 03:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n knul in mijn waterpoloteam.. Elk haartje moet precies zo, en ja, dat duurt lang!!!
Als je aan de dunne bent misschien...quote:Op zondag 5 maart 2006 03:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wat scheer jij zo allemaal dan??quote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef Steve-O het volgende:
Als ik douchen/scheren meetel ongeveer 30/40 minuten ander een kwartier![]()
+ die missen vaak de deurquote:Op zondag 5 maart 2006 14:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als je aan de dunne bent misschien...![]()
5 minuten is max. voor mannen; maar als ik eens flink zit te schijten wil ik ook nog wel eens een kwartier de plee bezet houden... plees in de kroeg zijn vaak smerig en missen pleepapier vandaar...![]()
![]()
Ik hou niet van gehaast douchen enzquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Best lang eigenlijk, ik ga altijd eerst goed scrubben, mn tanden poetsen, epileren, mn benen scheren, in bad, haartjes wassen, dan mn kleding uitzoeken, mn haar föhnen en stylen, make-uppen en een wijntje drinken......met elkaar toch 2 uurtjes, maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf........![]()
![]()
![]()
( en ja, mn vriendinnen doen er ook zo lang over )
Poepen in de disco is ook puikquote:Op zondag 5 maart 2006 04:36 schreef devzero het volgende:
Wat is er mis met even lekker uitgebreid schijten voor je uitgaat?
roflquote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef Devlinsect het volgende:
Binnen 10 minuten moet het zijn gebeurd.
Misschien staat ie zich af te trekken in jouw badkamer.![]()
Dat is echt minstens 40 minuten te langquote:Op maandag 6 maart 2006 08:31 schreef Sedusa het volgende:
sorry, maar ik als heterosexuele man doe er ook gemiddeld een uur tot anderhalf uur over om me klaar te maken om uit te gaan.
ook vanwege het feit dat ik alles op het laatste moment doe zoals scheren en douchen.
Een kwartier scheren? Wat scheer je allemaal?quote:Op maandag 6 maart 2006 08:51 schreef Sedusa het volgende:
ik douche meestal een half uur, dan een kwartier om me kleding bij elkaar te zoeken en aan te trekken, scheren een kwartiertje, tanden poetsen, wat drinken en dan is het zo al voorbij een uurtje tijd
24 (L)quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef mjb44 het volgende:
Uit kleden, doucken/scheren, aankleden. 25 tot 30 minuten.
Idem, als het moet snel, als ik de tijd heb neem ik die ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:57 schreef saaw het volgende:
douchen en aankleden, als het moet een kwartiertje, als ik ruim de tijd heb een half uur
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef Quiestisia het volgende:
mss ben ik een apart geval dan.
Gevonden !quote:
Wat doe je dan in godsnaam allemaal? Jezelf en je haar wassen duurt toch max 10 minuten, langer onder de douche staan is echt onzin. Daarna ben je dan alleen maar weer langer bezig met de bodylotion omdat je zo ontiegelijk uitgedroogd en gerimpeld bent.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:08 schreef Myers het volgende:
Half uur douchen is toch niet lang? Waarom zou je je gaan haasten?
Nee hoor zo zie ik er niet uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gevonden !
Een vrouw met achterlijk uitziende jongens haren
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |