Enthousiasme alomquote:Op zondag 5 maart 2006 00:16 schreef hassanjassan het volgende:
aangezien ik dus binenkort ga trouwen schijn ik dus ook een fotograaf te moeten hebben.
nou twee ken ik al heel goed en daarmee kan ik heel goed samenwerken. Eentje is heel zelfstandig werkend, maar heeft geen ervaring. Ik ken zijn fotografie stijl. de andere is een meid die heel gretig is om het te leren en die hoef ik alleen maar van te voren te informeren en een teken te geven en dan weet ze precies wat ze moet fotograferen. Ik heb ze nu nl. al uitgebreid gebriefd over de hele procedure, een college gegeven als het ware.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:25 schreef djengizz het volgende:
Je hebt zelf geen tijd om te fotograferen (logisch) maar wel tijd om 3 mensen te regiseren en alle ins en outs van bruiloft-fotografie te laten zien??
Hoe ga je dat aanpakken dan?
Nee ik wil geen gewone bruiloftsfotograaf, want ik heb het zo vaak gezien dat het voor hen een soort routine/productiewerk wordt. Er zit amper enthousiasme en pit meer in en dat hebben de beginners nog wel. Je moet alleen durven erkennen dat je beginner bent en gretig bent om het te willen leren.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Enthousiasme alom![]()
![]()
Ow 1 vraagje. Je wil 3 fotograven en daar de kosten/reis etc voor vergoeden. Reken nou eens ¤100 per persoon. Dan kan je toch net zo goed een gewone fotograaf nemen? Dan lijkt mij de kans op een onbezorgde trouwdag en redelijke foto's achteraf een stuk groter.
Misschien iets voor je huwelijksreis dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef hassanjassan het volgende:
Prof's die ik zou willen hebben wonen niet in nederland, die wonen in amerika en australie.
ssst....die reis gaat idd, naar amerika, maar ik verklap lekker niet waar naartoe precies allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 00:47 schreef djengizz het volgende:
[..]
Misschien iets voor je huwelijksreis dan?
Als je hiervoor ook de reiskosten vergoedt dan wil ik misschien wel mee om het één en ander van je te leren over 'huwelijksreis-in-amerika-shoots'quote:Op zondag 5 maart 2006 01:01 schreef hassanjassan het volgende:
ssst....die reis gaat idd, naar amerika, maar ik verklap lekker niet waar naartoe precies allemaal![]()
ooooh bedoel je dat....nee, dan wil ik graag alleen zijn met mijn vrouwtje, ik hoop dat je het niet erg vind. Maar als je foto's wilt maken op mijn bruiloft in NL, dan heb ik er wel oren naar.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:07 schreef djengizz het volgende:
[..]
Als je hiervoor ook de reiskosten vergoedt dan wil ik misschien wel mee om het één en ander van je te leren over 'huwelijksreis-in-amerika-shoots'![]()
ik keek net op je site....leiden heeft echt een paar hele toffe plekken voor foto's....vooral die ene fabriek herken ik....ziet er goed uit allemaal.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:47 schreef djengizz het volgende:
[..]
Misschien iets voor je huwelijksreis dan?
Ja het is een lange tijd geleden, ik moet maar weer eens vaker langskomen hierzo. En dat zal ook wel gebeuren, ik zie heel veel goede en minder goede foto's rondzwerven en die geven me ook allemaal weer inspiratie en input over fotografie en dat ik er gewoon meer op uit moet trekken. Maar goed, dat wat ik weet en kan gaat niet verloren, gelukkig en zolang ik naar mooie foto's blijf kijken en erover nadenken dan blijf ik tenminste in het spel.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:50 schreef pea4fun het volgende:
Hey, het is lang geleden dat ik je op FOT zag. Ik heb toen je hier vaker kwam veel van je commentaar op mijn en andermans foto's geleerd.
Ik ben zelf meer een standaard-plaatjes-fotograaf, dus denk niet dat ik aan je verwachtingen voldoe.
you've got mail !quote:Op zondag 5 maart 2006 11:59 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Je hebt mail
En dat ga je niet gelijk even vertellen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef ReemF het volgende:
Ohja, schaduwen met hoedjes en flitsen zijn vrij makkelijk op te lossen met de juiste fotospullen ervoor
Ow ok... jammerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:48 schreef ReemF het volgende:
Tedda: sommige dingen kun je via internet uitleggen, andere weer niet. Zoiets als subtiel schaduwen van hoeden wegkrijgen zonder iets/iemand 'plat' te flitsen is niet uit te leggen zo helaas
Coolquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef hassanjassan het volgende:
Nou mensen, ik heb dus uiteindelijk gekozen voor Tedda en Pea4fun, omdat hun stijl en ervaring toch de doorslag gegeven hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |