Hmmm, het gaat veel te goed met de aanmeldingen zeg! Ik voel me echt vereerd dat er zoveel mensen reageren.
Ik heb ook een aantal links gekregen van professionele trouwfotografen, maar die zoek ik dus expliciet niet. Want ik kijk natuurlijk zelf ook en wat ik zie is dat ze nog altijd dezelfde kiekjes maken die wij, amateurs, denk ik ook allemaal wel eens gemaakt hebben. Het punt is, hoever durf je, om in skitermen te praten, off-piste te gaan? Hoever durf je creatief te zijn in je fotografie. Snap je en zie je waarom een prof daar gaat staan op dat moment en juist op die plek? Echt hoor, als je dat snapt en inziet, dan zie je dat iedereen niet onder heoft te doen voor een prof.
Een voorbeeldje van een bruiloft die ik heb gedaan op het moment supreme:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat hier met mijn neus bovenop en dit zijn 1 van de sleutelmomenten in een bruiloft. Met de ringen gaan ze over van vrijgezel naar getrouwd, symbolisch gezien en dit moment is dus echt in 10 seconden voorbij, maar de foto is voor altijd.
En zo zijn er nog een veel momenten die even of bijna even belangrijk zijn. Dit zal ik dus zowiezo uitdelen, vertellen en uitleggen aan iedereen die zich wil aanmelden als fotograaf bij mijn bruiloft en als je gekozen wordt, dan kan je het bij mij in de praktijk uitvoeren.
Oh ja, het verdient ook te vermelden dat ik het heel erg tof zou vinden als je zeker weet of je die dag kan, dus 2 juni 2006 en dan het liefst van 9:00 tot pak 'em beet 18:30..of langer, want dan krijg je een superdeluxe indonesisch buffet te eten (niet de crap die je om de hoek haalt, maar the real deal, het is een oom van me die het doet nl.) met dessertbuffet, ijs, taart en vruchten enzo. Oh ja er is ook nog een chinese lunch bij, maar dan zijn wij allen, op fotosessie in rotterdam of capelle bij de kerk (Ik heb overigens nog geen slecht weer locatie, dus als iemand dat weet in rotterdam, dan sta ik open voor suggesties.)
De dag zal in principe plaatsvinden in voorburg, capelle ad ijssel en krimpen ad ijssel voor resp. burgelijke stand, kerk en feest
Ok, dit ter verder informatie, ik zal later nog wel meer plaatsen, nu ga ik eens wat mailtjes beantwoorden.