Ja klopt, één keer heeft hij het 9 maanden volgehouden en Brechtje gebaardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Dat hoorde ik laatst - dat Danny het evenwicht een beetje wilde bewaren en soms een pruik op doet en zijn tieten oppompt.
Klopt dat?
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:02 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja klopt, één keer heeft hij het 9 maanden volgehouden en Brechtje gebaard
Jij denkt nog steeds dat dat live is?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:41 schreef Jonathon het volgende:
Dan doet die dat toch wel knap op de maandagavond op Fokradio![]()
Maar dan wel met zo'n snelheid dat 'ie eerst goed hard op de keien gestuiterd is.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij heeft Danny Tonks uitgepoept.
Goed puntquote:Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef longinus het volgende:
99% van de posters zijn een kloon van Danny, zo wordt de marktwaarde van Fok! hoger![]()
Nee, dat klopt niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Dat hoorde ik laatst - dat Danny het evenwicht een beetje wilde bewaren en soms een pruik op doet en zijn tieten oppompt.
Klopt dat?
(jullie begrijpen dat hij dat puur educatief heeft getypt)quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef Seborik het volgende:
Danny heeft grotere tieten dan Yvonne.
Ik las mossel.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef Seborik het volgende:
Ik denk eerder zijn endeldarmquote:
Nee, maar voor jou zal ik nogmaals een lange zin produceren, zonder inhoud natuurlijk want daar doe ik niet aan; het gaat om de lengte, niet wat je ermee doet.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:11 schreef editor2 het volgende:
oef.... jij bent ontwikkeltmet zo een lange zin..
Mag ik je aanraken?
![]()
Daar is heul niks mis mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef Seborik het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De operatief verwijderde tumor was zeker DirkH...
je praat er zelfs naarquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar is heul niks mis mee.
Als je daar van houdt.
mjwa, veel meelopers. zo van: oeh er zijn wat bekende FOK! users die zulks en heul gebruiken, laten we dat ook doen want dan komen we in de gratie...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef dwerg het volgende:
Typisch weer zo'n topic waar je later spijt van krijgt dat je er in hebt gereageerd, als je ziet wat voor kutusers er in posten.
Nee, niet jij, Jerruh.
Jemig jerruh, ik wist niet dat jij zo verzuurd was.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, veel meelopers. zo van: oeh er zijn wat bekende FOK! users die zulks en heul gebruiken, laten we dat ook doen want dan komen we in de gratie...
mijn god.
in dat geval is het jammer dat de recalcitrante en mensen met echt een eigen stijl en rellerigheid zo snel gebanned worden.
danny's gal?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jemig jerruh, ik wist niet dat jij zo verzuurd was.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef dwerg het volgende:
Typisch weer zo'n topic waar je later spijt van krijgt dat je er in hebt gereageerd, als je ziet wat voor kutusers er in posten.
Nee, niet jij, Jerruh.
verzuurd?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jemig jerruh, ik wist niet dat jij zo verzuurd was.
Ach, je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
Jerruh is lief, ook al ruikt ie een beetje zuur uit zijn straatje
Ik zit allang op de Bahama's inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat dat live is?
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zit allang op de Bahama's inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |