omfg...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
@TS, heb jij tieten dan?![]()
Foto staat immers in jou fotoboek
daar geil je op he? mannen met tieten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
@TS, heb jij tieten dan?![]()
Foto staat immers in jou fotoboek
Nee, juist niet. Dat soort gegevens zijn natuulijk wel belangrijk om te weten als ik wil gaan stemmenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar geil je op he? mannen met tieten?![]()
Én haar op haar tieten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
IewDie heeft haar op 'r armen en rare striemen op haar borsten
owja, je mag je shirtje weer aandoen op de webcamquote:
Gekkerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
owja, je mag je shirtje weer aandoen op de webcam
Geen BH!quote:
Ik heb mijn post al aangepastquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dit is geen post maar wat tieten topic, je moet er ook op kunnen stemmen
heel goed, maar waarom ben jij niet in utrecht?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb mijn post al aangepast![]()
Beetje offtopic... Maargoed, ik vond het te ver weg, had geen zin om zo ver te gaan rijden...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
heel goed, maar waarom ben jij niet in utrecht?
Uhuquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:55 schreef the_witch het volgende:
Ik ben blij dat ik (nog) geen mannen tieten gezien heb.
wat begreep je niet aan het beziitelijk voornaamwoord 'jouw'?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uhu![]()
[afbeelding]
Zou je hier een puntje aan willen zuigen?
» Ja, graag!
» Ja, graag!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik ook, maar ik wil wel je tieten zienquote:
Mwoh, dat valt toch wel meequote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel je tieten zienPS, wel eerst een zak regelen
een zak voor over mijn hoofd? of over jou hoofd?quote:[
[..]
Ik ook, maar ik wil wel je tieten zienPS, wel eerst een zak regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |