Om Ajax re zienquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef Thuodor het volgende:
Waarom kijken we er eigenlijk nog naar....
Omdat er niks anders is.................denk ikquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef Thuodor het volgende:
Waarom kijken we er eigenlijk nog naar....
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Morgen Studio Voetbal
Bedoel je Voetbal Insite ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:10 schreef Dos37 het volgende:
Daar komen ook samenvattingen voorbij
oowja die bedoel ikquote:
Ja owkee, dat is idd beter om te kijkenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom vragen ze die bobo's over hun mening
Vraag ik me ook af. Talpa is er ook een meester in om gedurende de samenvatting constant niet boeiende mensen uit het publiek te laten zienquote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom vragen ze die bobo's over hun mening
Ja duh je hebt het over Ajax volkquote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Aequabilitas het volgende:
Men juicht in de Arena voor Boukhari.Waar gaat 't heen met de wereld......![]()
Marco laat Ruud thuis voor Klaas-Janquote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef Aequabilitas het volgende:
Van Basten zat er,dus Stekelenburg word de eerste keeper van Oranje....![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Marco laat Ruud thuis voor Klaas-Jan
Het is dat Boukhari al voor Marokko uitkomt,want Marco stond al klaar met z'n GSM om Verdonk te bellen.....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Marco laat Ruud thuis voor Klaas-Jan
En een nuchtere provinciaal. Die gun ik wel enig succes.quote:
KJH gaat heus nog niet weg, zo dom is ie nietquote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar is die al weg als hij zo door gaat.
Wel voor de jackpot.
Ik denk dat ie na dit seizoen nog twee seizoenen blijft en dan direct de stap naar de top maakt.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
KJH gaat heus nog niet weg, zo dom is ie niet![]()
Iddquote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie na dit seizoen nog twee seizoenen blijft en dan direct de stap naar de top maakt.
Eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:32 schreef cultheld het volgende:
Die van Cziommer is technisch het meest bijzonder, die van Alex is het meest spectaculair.
In die wedstrijd gaat Huntelaar, tenzij via een penalty, niet scoren. Hij speelt namelijk tegen Alex en die speelt hem uit de wedstrijdquote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef zjroentje het volgende:
Ajax - PSV, de klassieker...
Ken je klassiekers Wilfred.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |