Ja idd, veel slechter dan andersquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Zo, die commentator kwam daar bijna klaar zeg.
Ik wilde het net zeggen ja... Bij die goal van Cocu,..... Was gewoon een matig schot die Vandenbussche had moeten hebben,. Maar die commentator beschreef alsof het de goal van de eeuw was..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef Bravebart het volgende:
Mèèèèèn, wat praat deze commentator irritant; zo lelijk schreeuwerig
Dat is Talpa beleid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen ja... Bij die goal van Cocu,..... Was gewoon een matig schot die Vandenbussche had moeten hebben,. Maar die commentator beschreef alsof het de goal van de eeuw was..
Ook in het buitenland?quote:
Weet ik veelquote:
Ik weet niet hoe het met jouw topo kennis is, maar volgens mij ligt Hengelo nog altijd (net) in Nederlandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je in het buitenland Braveheart?
Zou een leuke rubriek kunnen zijn, maar dan wel bij de spelersvrouwen graag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef peksin het volgende:
Het kontje van..
Het commentaar was dit keer wel heel erg. Het commentaar bij MotD is ook enthousiast, maar tenminste niet zo heel erg lelijk schreeuwerig. Die commentatoren verstaan hun vak tenminstequote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:22 schreef PirE het volgende:
Is dat commentaar altijd zo slecht? Wat een opgefokte ADHD-commentator. Ik kijk normaal nooit samenvattingen op Talpa, maar had nu toch niks te doen omdat ik wacht op Match of the Day.
Ze zouden bij Talpa 'Komt dat schot' moeten organiseren voor nieuw commentaar-talent.. er moet toch wel iets beters rondlopen als de huidige knurften?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef Gizmo112 het volgende:
Die commentator van heerenveen-PSV mogen ze echt wel de laan uittrappen. Wat een knurft.
Dus kabel moet nog uitgevonden worden daar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw topo kennis is, maar volgens mij ligt Hengelo nog altijd (net) in Nederland
Misschien wil zijn vriendin/moeder Idols kijken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus kabel moet nog uitgevonden worden daar?
Waarom kijk je anders via de stream?
Ik had het idee dat het de laatste tijd wat beter ging (lees: wat zakelijker commentaar). Maar die vent bij PSV-Heerenveen sloeg weer behoorlijk door wat betreft enthousiasme. Niet meer normaal....net alsof het de finale van het WK was; "SIMONS...SIMONS!!!!" en dat was dan nog een bal die naast ging. Ik heb het geluid op een gegeven moment gewoon uit gezet. Die goal van Cocu was toch een behoorlijke keepersfout, maar dat mag dan weer niet gezegd worden; "COCU!!...van die afstand!!!....hij weet precies waar hij 'm wil hebben!!!!.....fenomenaal!!!"quote:
hij is liefquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marc zag er gay uit vandaag met zijn 'kontje' opmerking en zijn roze shirtje..![]()
Zeker een sympathieke gast.. En een preppy-look is oké, maar roze staat toch niet bij zo'n vent.quote:
Ik volg de wedstrijden niet zo fanatiek als destijds studio sport ,maar Wilfred vond ik destijds bijquote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vind dat Genee nu wel eens moet ophouden met het verschijnen op TV....
Ik heb mij nog nooit week in week uit zo geergerd aan een presentator!
Hij doet het op zich niet verkeerd, behalve z'n wekelijks standaard 'grapje' waar die dan zelf het hardste om lacht. En verder moet 'ie een keer stoppen met heel het programma door aankondigen wat er nog komt en vertellen wat er is geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 08:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg de wedstrijden niet zo fanatiek als destijds studio sport ,maar Wilfred vond ik destijds bij
VI een goede presentator, kan mij niet voorstellen dat hij dat verleerd is.
voor iemand die speciaal kijkt voor PSV de rest heb ik bij de wedstrijden geen geduld voor, is dat wel prettig dat hij dat doet.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij doet het op zich niet verkeerd, behalve z'n wekelijks standaard 'grapje' waar die dan zelf het hardste om lacht. En verder moet 'ie een keer stoppen met heel het programma door aankondigen wat er nog komt en vertellen wat er is geweest.
Omdat ik geen tv op mijn kamer heb en mijn ouders geen voetbal willen kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus kabel moet nog uitgevonden worden daar?
Waarom kijk je anders via de stream?
Klopt, en hij staat vaak ook niet op de goede hoogte; soms staat hij een meter te ver ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef Thieske het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat als ze zo'n buitenspellijn laten zien dat die dingen helemaal niet goed getrokken worden.... die lijn loopt regelmatig schuin ten opzichte van de 16 meter lijn, dat kan toch niet......
Geen Kurt maar Koert maar verder klopt hetquote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Boogerd het volgende:
Kurt Westerman was de commentator bij de wedstrijd van PSV
Die kwal spreekt alsof hij de tram moet halen en Voetbal Insite was en is het programma van Johan Derksen.quote:Op zondag 5 maart 2006 08:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg de wedstrijden niet zo fanatiek als destijds studio sport ,maar Wilfred vond ik destijds bij
VI een goede presentator, kan mij niet voorstellen dat hij dat verleerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |