dat vindt hijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef LasTeR het volgende:
Omdat jij graag je best doet, heb je hulp nodig?![]()
Het is 'typefout' en niet 'typfout'.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef P8 het volgende:
Hoi, ik werk bij Shell en mijn proces Coordinator denkt dat ik een probleem heb omdat ik graag goed werk aflever. Als mijn collega's bijvoorbeeld een typfout maken wijs ik ze daar op, want in de geschreven documenten horen geen typefouten te zitten.
Nu wil hij me helpen alsof hij een bedrijfspsycholoog is, omdat hij denkt dat ik een probleem heb, waardoor ik niet funtioneer zoals ik dat in zijn ogen moet doen.
wat moet ik nu doen? Ik vind het leuk werk wat ik doe, maar die proces Coordinator komt me echt mijn strot uit![]()
Nu snap ik de baas welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'typefout' en niet 'typfout'.
hey een beetje credit mag wel, dit was mijn eerste in bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef bonke het volgende:
wat een kut-lemming zeg
ach gut jongske... wat een drama! Ik zou een mesje uit de keukenla pakken...het schijnt te helpen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef P8 het volgende:
Hoi, ik werk bij Shell en mijn proces Coordinator denkt dat ik een probleem heb omdat ik graag goed werk aflever. Als mijn collega's bijvoorbeeld een typfout maken wijs ik ze daar op, want in de geschreven documenten horen geen typefouten te zitten.
Nu wil hij me helpen alsof hij een bedrijfspsycholoog is, omdat hij denkt dat ik een probleem heb, waardoor ik niet funtioneer zoals ik dat in zijn ogen moet doen.
wat moet ik nu doen? Ik vind het leuk werk wat ik doe, maar die proces Coordinator komt me echt mijn strot uit![]()
Linkje naar het orginele topic?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef bonke het volgende:
wat een kut-lemming zeg
hoe heet dat ook alweer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Linkje naar het orginele topic?
Als je mijn collega zou zijn zou ik je een grote sjeikerd vinden. Ik heb ook zo'n mannetje bij me op de afdeling lopen. Constant anderen op hun (volgens hem) fouten wijzen en hij vindt zich zelf perfect en correct. Volgens mij verpest je de sfeer wel enorm bij je op de afdeling door als een neuroot je collega's te verbeteren. Tenminste dat doet dat klootzakje bij mij op de afdeling wel. De hele afdeling (15 man/vrouw) hebben hem al uitgekotst door dat sjeikerige gedrag van hem. Ook ons afdelingshoofd heeft gesprekken met hem omdat hij de hele sfeer op de afdeling verkloot.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef P8 het volgende:
Als mijn collega's bijvoorbeeld een typfout maken wijs ik ze daar op,![]()
quote:
High on crackquote:
Als ik het was zou ik dit ook een shizzel topic vinden... maar nee, helaas...quote:
Ja, maar het was zo'n gezellige rel in dat andere topic.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als ik het was zou ik dit ook een shizzel topic vinden... maar nee, helaas...
Ah die heb ik gemist dan, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, maar het was zo'n gezellige rel in dat andere topic.![]()
Je maakt ook niks mee op zo'n dagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah die heb ik gemist dan, dat zal het zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |