Deze smilies worden zo vaak gebruikt om topics kapot te maken. Kan daar geen ban voor komen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Koewam het volgende:![]()
![]()
Sorry, die smileys verwoorden mijn gedachte over dit topic.
Alleen enge mensen noemen anderen superieur. Je kunt wel een superieur zijn, maar dat is dan gewoon een benaming, net als baas, chef, afdelingsleider enz.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:58 schreef The_Mavericks het volgende:
terwijl hij zelf eigenlijk niet superieur is
Sneu ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef The_Mavericks het volgende:
scrub, ik zoek de psychologische benaming
jij begrijpt het niet daarom zal ik een voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef Jesse- het volgende:
Ga maar tegen je baas zeggen dat je een vervelend team-lid hebt dat overal alle fouten uit haalt.
Je hebt vast veel succes [afbeelding]
persoon b (de zeikerd) stuurt een email naar persoon A om te zeggen dat hij "ff" verkeerd heeft gezet en dat het "even" moet zijn.quote:daar zal dan nog wel ff naar moeten worden gekeken
ik bedoelde eigenlijk:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef Sade het volgende:
[..]
Alleen enge mensen noemen anderen superieur. Je kunt wel een superieur zijn, maar dat is dan gewoon een benaming, net als baas, chef, afdelingsleider enz.![]()
Misschien kun je zoeken op de naam Belbin. Hij heeft allemaal verschillende mensen in teamrollen ingedeeld, waarschijnlijk kun je het daarbij wel vinden.
Op je werk gebruik je ook geen 'ff' maar gewoon 'even'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
jij begrijpt het niet daarom zal ik een voorbeeld geven.
persoon A maakt een notie.
een quote uit die notie:
[..]
persoon b (de zeikerd) stuurt een email naar persoon A om te zeggen dat hij "ff" verkeerd heeft gezet en dat het "even" moet zijn.
dit doet hij dus continu, over lullige dingetjes.
het gevolg is dat iedereen mij loopt te mailen of ik er iets aan kan doen, ik heb hem er al op gewezen maar hij blijft het nog steeds doen.
binnenkort moet ik een rapport schrijven en dan moet ik het wel aankaarten.
het was een informele notie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op je werk gebruik je ook geen 'ff' maar gewoon 'even'
wij doen niet aan bezuinigen, we zijn geen supermarkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
De juiste benaming voor mensen die taalfouten en andere missers corrigeren is: "intellectueel"
Wellicht kunnen de mensen bij jullie die spelfouten maken wegbezuinigd worden?![]()
Wil je AUB hoofdletters gebruiken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
wij doen niet aan bezuinigen, we zijn geen supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |