Dat krijsen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze schreeuwt (wat ze nogal eens doet) is het inderdaad vervelend, daar ben ik het wel mee eens.![]()
Uberhaupt al als ze praat!quote:
Nou raffaela heeft dat irritante nasale...quote:
zo is het. en niet anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef Wicha het volgende:
Ellen was de meest sympathieke kandidaat en technisch de beste zangeres. Jammer voor de finale.
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten gruntenquote:
Wens haar maar sterkte toe.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Stil in dit topic, ik ga denk ik Ellen maar smsen als troost...
Als Floortje grunt, dan ben ik de paus/imam.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten grunten![]()
Grunten!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten grunten![]()
Ik ga me bezatten...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Stil in dit topic, ik ga denk ik Ellen maar smsen als troost...
Kijk, daar heb je Zijne Heiligheidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Als Floortje grunt, dan ben ik de paus/imam.
Ik ga maar ff eten ofzo, m'n verdriet wegeten.quote:
quote:
quote:
Dizer gaat zijn verdriet wegtrekkenquote:
Gezond!quote:
........DUHquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef Wicha het volgende:
Had Rafaella nou meer stemmen dan Floortje?
Ja maar Floortje zat op de krukquote:
Oh nee, dat denk ik helemaal niet. Ik denk eerder dat er in de teksten iets niet goed stond waardoor bijvoorbeeld Floortje op de bank mocht blijven en zodoende de hele opzet van deze uitslag in het honderd zou gaan lopen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef youvehadyourfun het volgende:
mmm...al kan ik niet echt een conspiracy theorie zo even over bedenken, toch lijkt het me wel een aanwijzing voor het feit dat de redactie oid van Idosl toch wel een vinger in de pap heeft bij het beslissen van wie er op de kruk komt en/of uit gaat. Hoezo kan het anders dat ze blijkbaar op het kaartje eerst hadden beslist dat er iemand anders op de kruk moest -zo lijkt het tenminste wel te zijn .... vreemd hoor.
Hoezo? Is toch sympathiek?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zoals floortje ook elke keer zit te klappen voor een ander..... om te kotsen!!
Ik geloof niet dat Floortje al wist dat ze door was. Haar reactie bij de uitslag was zo overdreven hysterisch, ze was oprecht verrast. Ze zat echt in de zenuwen dat ze eruit moest. Dus daar sloeg dat "nee" seinen misschien op, zo van "nee, ik ben niet door".quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef PeRi het volgende:
Ik denk ook wel dat het iets verkeerds was op de kaartjes, dat zo dan voor verwarring zorgde. Wat ik wel raar vond was hoe Floor naar dr ma zat te seinen in de reclame toen ze op de kruk zat. Ontkennende beweging met dr handen en ze zei iets was leek op 'nee.' Alsof ze al wist dat ze door was, maar dr gezicht verried iig niets.
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef dolfg het volgende:
Alleen toen Floortje op de kruk moest ging er iets niet helemaal goed.
Eindredactie stoof tijdens het voorlezen van de kaartjes we en kwam met een groot cue-bord terug waarop stond "Floortje Kruk" .
Daarna kwam de commercial break en die is volledig benut aan een intensief overleg bij de rand van het podium met alle hoge heren en dames van Idols en Chantal en Martijn.
Don't Cha was wel oké, maar Mijn Houten Hart was niet om aan te horenquote:Op zondag 5 maart 2006 09:48 schreef Cee het volgende:
Wat een overdreven jury-commentaren waren dat gisteren, zeg. Zo briljant waren de optredens nou ook weer niet. Vooral Don't Cha en al die Floortje-superlatieven.
mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 11:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Houten hart was live echt super, Don't cha vond ik het minste van d'r gister.
Dat denk ik ook, maar het liet ook zien dat raf en ellen gewoon rustig bleven en floortje de druk gewoon niet aankon op dat moment. Ze was ook de zwakste, dus het hat een terechte uitslag geweest als ze gelijk had gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 08:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Floortje al wist dat ze door was. Haar reactie bij de uitslag was zo overdreven hysterisch, ze was oprecht verrast. Ze zat echt in de zenuwen dat ze eruit moest. Dus daar sloeg dat "nee" seinen misschien op, zo van "nee, ik ben niet door".
Niet alleen live. Ook op de televisie, opgenomen op een videoband van matige kwaliteit, was het erg goed. Er zat gewoon echt gevoel achter, dat miste ik bij de andere twee dames. Ook haar andere optredens waren goed, al was dat meer performance dan zang. Maarja, als je naar een concert gaat dan is er ook weinig aan als de artiest maar een beetje liedjes staat te zingen zonder entertainment en mobiliteit. Jammer van der haar, dat was wat minder.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Houten hart was live echt super, Don't cha vond ik het minste van d'r gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |